arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵

سرلشکر فیروزآبادی:استکبار جهانی دست از سلطه جویی بر نخواهد داشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:‌ استکبار جهانی دست از سلطه جویی برنخواهد داشت و انقلاب اسلامی نیز از مبارزه با سلطه جویان دست نخواهد کشید.

به گزارش  انتخاب، سرلشکر حسن فیروزآبادی عصر امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید مصطفی بدرالدین که در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال جنگ است و دست از سلطه جویی بر نمی دارد اظهار کرد: انقلاب اسلامی هم در برابر استکبار جهانی که دست از سلطه جویی بر نمی‌دارد، دست از مبارزه با سلطه جویان دست برنخواهد داشت.

وی ادامه داد: استکبار جهانی در حال حاضر راهکارهای دیگری را چون عملیات روانی، استحاله کردن نظام، لیبرالیزه کردن کشور و سکولار کردن اساتید، دانشجویان و بعد هم مردم را در دستور کار قرار داده است تا اسلام ناب امام (ره) را کور کند اما کورخوانده‌اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هم‌چنین با اشاره به سخنان رهبری درباره جهاد کبیر اظهار کرد: آنچه که ایشان از آن نام برده‌اند یعنی اینکه هر جایی که خطر نفوذ و خطر استکبار وجود دارد در برابرش مقاومت کنیم و همه اقشار نیز در زمینه این جهاد کبیر سربازان آماده‌ای هستند و این مسیر را در تمام سنگرهایش پیش می برند.

فیروزآبادی ادامه داد: همانطور که مردم در 22 بهمن به میدان می‌آیند تا بگویند ما به عهدی که با امام (ره) بسته‌ایم پایبندیم در جهاد کبیر حاضر خواهند بود و مقاومت خواهند کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: وظیفه تمام کسانی که به خاندان عترت و طهارت اعتقاد دارند این است که در جهاد کبیر حضور داشته باشند و البته انقلاب اسلامی نیز از راه روشن بین کردن ملت‌ها و رساندن پیام حق و آگاهی و عدالت این ملت‌ها بیدار می‌کند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان