arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۵ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵

مدیرکل زندان های تهران تغییر کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 با حکم رئیس سازمان زندان ها، مصطفی محبی به عنوان مدیر کل جدید زندان های استان تهران معرفی شد.
 
به گزارش انتخاب، علی اضغر جهانگیر ، طی احکام جداگانه ای سهراب سلیمانی(مدیر کل زندان های استان تهران) را به سمت سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی سازمان زندان ها و مصطفی محبی را به عنوان مدیر کل جدید زندان های استان تهران منصوب کرد.
 
در بخشی از حکم سهراب سلیمانی آمده است: نظر به تجارب مفید و ارزشمند جنابعالی در طی سالیان خدمت در عرصه مسائل زندانبانی کشور به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) و به کار گیری توان علمی و تجربی تمامی مدیران و همکاران، نقش موثری در حصول اهداف عالیه سازمان ایفا نمایید.
 
با انتصاب سهراب سلیمانی به عنوان سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی، دکتر جهانگیر طی حکم دیگری مصطفی محبی را به عنوان مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران منصوب نمود.
 
در حکم مدیرکل زندان های استان تهران آمده است: اصلاح و تربیت مجرمین و بزهکاران و فراهم ساختن بستر و زمینه لازم برای بازگشت سالم و شرافتمندانه آنان به آغوش خانواده و اجتماع همزمان با اجرای احکام قضایی از جمله اهداف مهم و بنیادی تاسیس سازمان است که دسترسی به آن مستلزم برنامه ریزی جامع و اصولی بر مبنای فرهنگ انسان ساز و تعالی بخش اسلام با بهره گیری از کلیه امکانات بالقوه موجود و نیز همکاری و هماهنگی همه جانبه با مسئولین محترم قضایی و اجرایی استان و جلب حمایت مادی و معنوی آنان خواهد بود.
 
مصطفی محبی پیش از این معاون قضائی دادستان تهران بود.
منبع: مهر
نظرات بینندگان