arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۲ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵

دستور قالیباف درباره غرق شدن یک کودک در پارک

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 شهردار تهران به بازرسی شهرداری دستور داد با بررسی و پیگیری لازم ابعاد حادثه فوت کودک 5 ساله در بوستان شهدای گمنام شهرک رضویه(منطقه 15) را روشن کند. 
 
به گزارش انتخاب به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، محمدباقر قالیباف ضمن اظهار تاسف نسبت به وقوع این حادثه، مراتب همدردی خود را با خانوده دغدار این کودک اعلام کرد. 

بر پایه این گزارش، طبق بررسی های به عمل آمده شامگاه دیروز مادری مفقود شدن فرزند خردسال خود را به مراجع انتظامی اعلام و خواستار یافتن وی می شود. 

با توجه به اطلاعات ارائه شده از سوی مادر کودک ماموران کلانتری مشیریه با کمک مدیران شهری و عوامل آتش نشانی به جستجوی کودک مفقود شده به بوستان یاد شده مراجعه کرده و کودک را که در حوضچه بوستان غرق شده پیدا و تحویل مراجع قضایی می دهند. 

براساس این گزارش، با توجه به اینکه تاکنون علت دقیق فوت کودک مشخص نشده ، مراجع انتظامی و قضایی در حال پیگیری موضوع هستند و پس از مشخص شدن علت حادثه، اطلاعات مربوطه متعاقباً اعلام می شود. 

«دختر پنج ساله ای سه شنبه شب براثر شدت جراحات ناشی از سقوط در داخل آبشار بوستان شهدای گمنام در شهرک رضویه جان خود را از دست داد.» 
نظرات بینندگان