arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۱ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۵

کشته شدن 85 شبه‌نظامی در سیناء

یک سخنگوی نظامی مصر گفت که نیروهای مسلح این کشور 85 شبه‌نظامی را در جریان عملیات چهار روزه خود در منطقه سیناء به کام مرگ کشاندند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک سخنگوی نظامی مصر گفت که نیروهای مسلح این کشور 85 شبه‌نظامی را در جریان عملیات چهار روزه خود در منطقه سیناء به کام مرگ کشاندند.

به گزارش انتخاب، به نقل از خبرگزاری شینهوا، محمد سمیر، سخنگوی نظامی مصر گفت، کارزار نظامی گسترده‌ای در مناطق مختلف صحرای سیناء انجام شد.

وی افزود: در جریان این عملیات‌ها، مواضع شبه‌نظامیان هدف قرار گرفت که به از بین رفتن 73 مخفی‌گاه، 57 واحد مسکونی و 10 خودروی متعلق به شبه‌نظامیان منجر شد.

این سخنگوی نظامی مصر گفت که این عملیات در چهار روز گذشته به کشته شدن 85 شبه‌نظامی منجر شده است.

از سوی دیگر، شبکه العالم گزارش داد، نیروهای مصر با اجرای عملیات هوایی و توپخانه‌ای در مناطق شیخ زوید و رفح در شمال سینا، 85 تن از عناصر مسلح را کشته و سه تن دیگر را بازداشت کردند.

نیروهای مصری تاکید کردند که این حمله نظامی گسترده در ادامه عملیات "حق شهید" در مناطق محل تجمع تروریست‌ها در مرکز و شمال سینا است.

وزارت دفاع مصر تاکید کرد که برخی از نیروهای ویژه نیروی دریایی، سواحل روبروی مناطق عملیات را به منظور جلوگیری از هرگونه تلاش برای نفوذ و یا قاچاق از طریق دریا تحت کنترل درآوردند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان