arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۴ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۵

آیت‌الله جنتی در محضر رهبر انقلاب: مجلس خبرگان پنجم در افکار عمومی دارای وجاهت است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رییس جدید مجلس خبرگان گفت: فضای این مجلس آرام و منضبط است.
 
به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری رییس و اعضای جدید مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
 
پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، آیت‌الله جنتی رئیس مجلس خبرگان با قدردانی از پیام الهام‌بخش رهبر انقلاب به مناسبت آغاز به کار مجلس خبرگان، فضای این مجلس را آرام و منضبط خواند و با اشاره به جایگاه ویژه مجلس خبرگان گفت: این مجلس در افکار عمومی دارای وجاهت است.
 
رئیس مجلس خبرگان با بیان اینکه باید در هر مسئولیتی رسالت خود را به گونه‌ای انجام دهیم که موجب رضایت خداوند و مردم شود، خاطرنشان کرد: «رویکرد انقلابی» را در همه ابعاد پیگیر خواهیم بود.
 
آیت‌الله هاشمی شاهرودی نایب رئیس دوم مجلس خبرگان نیز در گزارشی با اشاره به نطق‌های نخستین اجلاس مجلس خبرگان، گفت: «لزوم انقلابی بودن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن»، «تاکید بر تحرک همه دستگاه‌ها در اجرای رهنمودهای رهبر انقلاب» و «ضرورت پرهیز همگان به ویژه مسئولان از بیان مطالبی که در جامعه القای دو قطبی می‌کند» از مهمترین مباحث نطق‌های اعضای مجلس خبرگان بود.
 
آیت‌الله هاشمی شاهرودی افزود: اعضای مجلس خبرگان نسبت به معضلات کشور از جمله کاستی‌های فرهنگی، مشکلات معیشتی و اقتصادی، اشتغال جوانان، رکود، قاچاق، محقق نشدن اقتصاد مقاومتی، اجرایی نشدن بانکداری اسلامی، بروز تفکرات انحرافی و افراطی، آسیب‌های فضای مجازی و مشکلات استان‌های مرزی دغدغه و مطالبه داشتند.
 

نظرات بینندگان