arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۳ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۵

فرود اضطراری هواپیمای مسافربری ترکیه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هوایپمای مسافربری ترکیه ای روز پنجشنبه با 300 مسافر و 15 خدمه به خاطر وجود یک تلفن همراه ثبت نشده که از استانبول به مقصد لندن در حال پرواز بود در فرودگاه نیکولا تسلا بلگراد فرود اضطراری کرد.

به گزارش انتخاب، هواپیمای مسافربری ترکیه از نوع بوئینگ ER300/777 پس از مشخص شدن دستگاه تلفن همراه که صاحب آن مشخص نبود در فرودگاه بین المللی پایتخت صربستان فرود و بعد از بازرسی توسط ماموران ویژه وزارت کشور صربستان و اعلام امنیت کامل فرودگاه بلگراد را به مقصد خود ترک کرد.

بر اساس گزارش های رسانه های خبری صربستان، تمامی 300 مسافر و 15 خدمه هواپیما بلافاصله بعد از فرود اضطراری به سالن ترانزیت فرودگاه انتقال یافتند تا ماموران ویژه پلیس صربستان امنیت پرواز هواپیما را تایید کنند.

همچنین گزارش شده که ماموران پلیس هیچ نوع مواد منفجره و یا وسیله ای که نشان دهنده خطری برای امنیت مسافرین و هواپیما باشد پیدا نکردند و هواپیما پس از حدود 2 ساعت و نیم توقف، فرودگاه بلگراد را به مقصد لندن ترک کرد.

یک مقام مسئول فرودگاه بین المللی بلگراد در گفت وگو با رادیو تلویزیون صربستان گفت که تمام امکانات لازم در مدت زمان کوتاه که هواپیما مسافربری ترکیه در فرودگاه توقف داشت در اختیار مسافرین و خدمه پرواز قرار گرفت و تمامی مسافرین و خدمه پرواز پس از اطمینان خاطر از سالن انتظار بوسیله اتوبوس به محل پرواز برای سوار شدن به هواپیما انتقال یافتند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان