arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۰۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۵

رهبر انقلاب در دیدار خانواده شهید بدرالدین: لبنان به برکت حزب الله سرزمین نمونه است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به شخصیت فولادین شهید بدرالدین فرمودند: خانواده‌ شما خانواده‌ شهید است. نه فقط خانواده‌ شهید بدرالدین [بلکه] شهید عماد مغنیه و پسرش و دیگران.

به گزارش انتخاب به نقل از هفته نامه خط حزب الله، خانواده‌ی شهید سید مصطفی بدرالدین فرمانده شاخه‌ نظامی حزب‌الله لبنان عصر دیروز (چهارشنبه ۵ خرداد) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار با تجلیل از شجاعت‌ها و شهامت‌های شهید بدرالدین فرمودند: راجع به شخصیت مستحکم و فولادینِ این شهید عزیز زیاد شنیده بودم ... من برای ایشان از خدای متعال علو درجات و برای شما خانواده‌ی شهید صبر مسئلت می‌کنم ... خانواده‌ شما خانواده‌ی شهید است. نه فقط خانواده‌ شهید بدرالدین [بلکه] شهید عماد مغنیه و پسرش و دیگران. خانواده‌‌ی شما خانواده‌ شهادت‌اند ....

ایشان در ادامه تاکید کردند: لبنان به برکت وجود حزب‌الله و عناصر مقاومت، تبدیل شده به یک سرزمین نمونه. واقعاً کمتر جایی را ما سراغ داریم که این همه عناصر مؤمن، عناصر خالص در آن حضور داشته باشند. با اینکه لبنان به حسب حجم جغرافیایی کوچک است، لکن از لحاظ معنا بر روی همه‌ی این منطقه اثر دارد و این به برکت همین خون شهدای شماست. خون این شهدا خیلی اثر دارد.

در حاشیه‌ی این دیدار، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای انگشتر خود را به علی بدرالدین فرزند شهید بدرالدین اهدا کردند.

شهید سید مصطفی بدرالدین، فرمانده شاخه نظامی حزب‌الله لبنان، ۲۴ اردیبهشت‌ماه در اثر حمله‌ی توپخانه‌ای گروه‌های تکفیری به مرکزی در نزدیکی فرودگاه نظامی دمشق به شهادت رسید.
نظرات بینندگان