arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۵

ضرورت توجه به مشتری مداری

یک فعال اقتصادی می گوید: بقای هر سازمان ایجاب می‌کند تلاشی جدی برای پیشی گرفتن از رقیبان در افزایش سهم بازار تولیدات یا عرضه خدمات، سرلوحه برنامه‌های سازمان قرار گیرد و بهترین اقدام برای رسیدن به این مساله مهم، مشتری‌مداری است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک فعال اقتصادی می گوید: بقای هر سازمان ایجاب می‌کند تلاشی جدی برای پیشی گرفتن از رقیبان در افزایش سهم بازار تولیدات یا عرضه خدمات، سرلوحه برنامه‌های سازمان قرار گیرد و بهترین اقدام برای رسیدن به این مساله مهم، مشتری‌مداری است.

بابک باباجانی معتقد است: مشتریان پادشا
هان بی تاج و تختی هستند که بر قلب ها حکومت می کنند و این روزها عزم خود را برای آموزش جزم کرده ام تا جوانان این سرزمین را با حوزه بازرگانی آشنا کنم و در حوزه کاغذدیواری و کفپوش، آموزش های مربوط به بازرگانی و فروش و مشتری مداری را برای آنها انجام دهم .

وی با بیان اینکه جوانان ایرانی در هیچ کجای دنیا یافت نمی‌شود و به لحاظ هوش اقتصادی ( شم اقتصادی ) ضریب هوشی بالایی دارند افزود: فقط کافی است تا آموزش های خاصی برای جوانان انجام شود، چون مشکل اساسی در این حوزه آن است که بسیاری از فروشندگان، آموزشی های علمی را در خصوص محصولات مرتبط را فرا نگرفته اند .

وی با تاکید بر اینکه عزم خود را جزم کرده ایم تا بازرگانی را در این حوزه متحول کنیم، گفت: مشتری به عنوان کسی که حیات کسب و کار ما به او وابسته است، مهمترین سرمایه سازمان به شمار می رود و امروزه حفظ و افزودن به این سرمایه اولویت اصلی سازمان های پیشرو در بازار است.

آقای کاغذ دیواری و کفپوش ( مستر فلور ) گفت: چند سالی است یکی از کارهایی که خودم برای برخی از مشتریان انجام میدهم این است که با مشتریان خود معاشرت میکنم، همین وقت ها که هوا هوای پرواز است با مشتریان پرواز می‌کنم . سعی میکنم مشتریانم را در این لذت سهیم کنم و با آنها جمعه ها به سایت پرواز می روم و با بال خود پرواز میکنم این حس خوبی است که مشتریانم آن را تجربه می کنند،عزمم را جزم کرده ام تا بازرگانی در این حوزه را متحول کنم.

باباجانی با بیان اینکه مشتریان هر روز نسبت به گذشته داناتر شده و انتظارات آن‌ها به شدت در حال افزایش است تاکید کرد: کوچکترین غفلتی منجر به نارضایتی مشتری ، قطع ارتباط او با ما و جذب او توسط رقیبان می شود و این در واقع شکستی بزرگ برای کسب و کار ماست و تداوم این شکست ها منجر به مغلوب شدن در جنگ و مرگ کسب و کار خواهد شد.


نظرات بینندگان