arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
در سفر دکترمیرزاده به استان مرکزی صورت گرفت

افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در بازدید از واحد اراک و افتتاح پروژه های عمرانی این واحد، کلنگ احداث شهرک شفا را بر زمین زد. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر میرزاده در مراسم کلنگ زنی شهرک شفا گفت: شهرک های فناوری آزاد دارای کاربری های علمی، پژوهشی، صنفی و مسکونی بوده و با پارک های علم و فناوری که توسط وزارت علوم احداث می شود، متفاوت است.
وی افزود: طرح شهرک های فناوری آزاد (شفا) طرحی خودکفا به شمار می رود. منابع لازم برای توسعه این شهرک ها از شهریه دانشجویان نبوده و درآمدهای حاصل از فعالیت های صنفی خدماتی صرف توسعه آن می شود.
لازم به ذکر است شهرک شفا واحد اراک در زمینی به مساحت 5 هکتار احداث خواهد شد و مراحل طراحی و انتخاب مشاور جهت ساخت این شهرک انجام شده و عملیات احداث آن به زودی آغاز می شود.
مجتمع آزمایشگاهی زکریای رازی افتتاح شد
دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مجتمع آزمایشگاهی زکریای رازی واقع در واحد اراک را نیز افتتاح کرد. این ساختمان با متراژ 3هزار و 874 مترمربع در 5 طبقه احداث شده است.
مجتمع آزمایشگاهی زکریای رازی دارای 36 آزمایشگاه و 4 اتاق اداری بوده و فضای محوطه سازی اطراف این ساختمان 7هزار مترمربع است.
افتتاح دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی اراک
دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین دانشکده داروسازی واحد اراک را افتتاح کرد.  این دانشکده دارای 6هزار و 200 مترمربع زیربنا، 4 طبقه، 7 کلاس، 27 اتاق اداری و 19 آزمایشگاه است.
گفتنی است فضای اطراف این دانشکده به متراژ 6هزار و 500 مترمربع محوطه سازی شده است.
افتتاح ساختمان جدید دانشکده فنی مهندسی واحد اراک
ساختمان جدید دانشکده فنی مهندسی واحد اراک پروژه بعدی واحد اراک بود که توسط دکتر میرزاده اففتتاح شد.
این ساختمان با بیش از 6هزار مترمربع زیربنا، دارای 4 طبقه است که شامل 34 کلاس درس، 19 اتاق اداری و 8 کارگاه است.
همچنین متراژ محوطه سازی شده این ساختمان، حدود 6هزار و 500 مترمربع است.

نظرات بینندگان