arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۵

مشهد محل بازیهای فوتبال عراق برای جام جهانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 فدراسیون فوتبال عراق ورزشگاه مشهد را برای میزبانی بازی های تیم ملی فوتبال این کشور در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه انتخاب کرده است.
 
به گزارش انتخاب، فدراسیون فوتبال عراق امروز (شنبه) اعلام کرد: با توجه به ظرفیت 30 هزار نفری ورزشگاه مشهد و نزدیکی این ورزشگاه به مرکز شهر، این ورزشگاه را برای میزبانی تیم ملی فوتبال عراق انتخاب کردیم.
 
فدراسیون فوتبال عراق به خبرگزاری فرانسه گفته است: اقلیت بزرگی از مردم عراق در شهر مشهد زندگی می کنند و برای آن ها آمدن به ورزشگاه مشهد برای حمایت از تیم ملی عراق آسان است.

پبشتر نیز مهدی برادران رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی درباره میزبانی مشهد از بازی‌ های عراق در مسابقات مقدماتی جام جهانی به خبرنگار ایرنا گفته بود که جلساتی با اعضای فدراسیون فوتبال عراق انجام و قرار شد بازی‌ های این تیم در رقابت ‌های مقدماتی جام جهانی در مشهد برگزار شود.

وی اظهار کرد: در چارچوب این رقابت ها تیم های تایلند، امارات، ژاپن و استرالیا برای مسابقه با تیم عراق به مشهد سفر می کنند.

در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی عراق با عربستان سعودی، استرالیا، ژاپن، امارات و تایلند در گروه الف قرار دارند.

عربستان پیشتر بازی با تیم ملی عراق در خاک ایران را رد کرده بود. 

فیفا عربستان را ملزم به بازی در کشور ثالث کرده است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان