arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۲ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵

نقل و انتقال فرهنگیان از فردا آغاز می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نقل و انتقال فرهنگیان متقاضی انتقال دائم و موقت درون و برون استانی از ۱۰ خردادماه سال ۱۳۹۵ آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نقل و انتقال کارکنان رسمی، آزمایشی و پیمانی شاغل در وزارت آموزش وپرورش  متقاضی انتقال دائم و موقت درون و برون استانی از دوشنبه  ۱۰ خردادماه سال ۱۳۹۵ آغاز می شود.

سید محمد بطحائی- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در بخشنامه ای ضوابط و شرایط نقل و انتقالات را ابلاغ کرده است در این بخشنامه آمده است:

در راستای افزایش بهره وری و کارایی کارکنان وزارت متبوع و همچنین افزایش رضایت شغلی فرهنگیان محترم و استفاده بهینه از نیروی انسانی موجود در مناطق آموزش و پرورش، نقل و انتقال کارکنان رسمی، آزمایشی و پیمانی شاغل در واحدهای آموزشی متقاضی انتقال دائم و موقت درون و برون استانی با رعایت ضوابط و مقررات مربوط و موارد ذیل به اداره کل آموزش و پرورش استان ها تفویض می گردد.

متقاضیان انتقال برون استانی در صورت دارا بودن شرایط این شیوه نامه، می بایست با مراجعه به سایت نقل و انتقال به آدرس (enteghal.medu.ir) نسبت به ثبت درخواست و تکمیل فرم امتیاز بندی خود اقدام و سپس مدارک لازم را جهت بررسی به امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش منطقه مبدأ ارائه نمایند. ضمناً تعیین و تدوین ضوابط و مقررات نقل و انتقال درون استانی بر اساس نیاز اعلام شده مناطق و با تأیید کمیته برنامه ریزی استان به عهده اداره کل آموزش و پرورش استان مربوط خواهد بود.

درخواست ثبت شده متقاضیان در سامانه hrm مشروط به عدم نیاز مبدأ (مبتنی بر داده های سامانه بکفا و تراز نیروی انسانی به نحوی که در منطقه مبدأ در گروه/ جنس متقاضی، هیچ حق التدریسی پرداخت نشود) و نیاز مقصد (مبتنی بر سامانه بکفا و تراز نیروی انسانی به طوری که در منطقه مقصد در گروه/ جنس متقاضی هیچ کسر ساعت موظفی نباشد) و با رعایت بند «الف» ماده (۶۵) قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه و سایر ضوابط و مقررات مربوط مورد بررسی قرار گرفته و زمینه انتقال افراد مطابق جداول نیاز و عدم نیازی که توسط کمیته برنامه ریزی استان تأیید شده و امتیاز مکتسبه اقدام شود.

بدیهی است مسؤولیت نظارت بر حسن اجرای این دستورالعمل و پاسخگویی به متقاضیان با توجه به تفویض اختیار فوق با مدیران کل آموزش و پرورش استان های می باشد و مقتضی است تمهیدات لازم به نحوی فراهم گردد تا ضمن عدم مراجعه متقاضیان به واحدهای ستادی، تعیین تکلیف نهایی متقاضیان انتقال دائم و موقت حداکثر تا تاریخ ۳۱/۵/۱۳۹۵ پایان پذیرد.

الف) شرایط، ضوابط و مقررات انتقال دائم:

۱- دارا بودن حداقل ۵ سال سابقه خدمت تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ ۳۱/۶/۱۳۹۵ به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی

تبصره: مدت سوابق خدمت به صورت حق التدریس، نهضت سوادآموزی، سایر دستگاه‌ها، تحصیل فارغ‌التحصیلان مراکز تربیت معلم، تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه و قرارداد کار معین، جزو سابقه خدمت موضوع بند فوق‌الذکر محسوب نخواهد شد.

۲- نداشتن تعهد خاص به منطقه مبدأ

۳- همسر جانبازان در صورت تغییر محل اشتغال جانباز با ارایه تأییدیه از مراجع ذیصلاح به استناد ماده ۱۷ آیین‌نامه اجرایی ماده (۱۳) قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان (بدون رعایت شرایط فوق) منتقل می‌شوند.

ب) شرایط، ضوابط و مقررات انتقال موقت:

۱- دارا بودن حداقل ۳ سال سابقه خدمت تمام وقت در آموزش و پرورش تا مورخ ۳۱/۶/۱۳۹۵ به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی (با رعایت تبصره «یک» بند «الف»)

۲- مستخدمینی که در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ با رعایت مفاد بخشنامه شماره ۱۱/۷۱۰ مورخ ۱۷/۶/۱۳۹۴ جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های مورد نیاز آموزش و پروش در دانشگاه‌های دولتی (غیر از دانشگاه‌های علمی- کاربردی و پیام نور) با ارایه مدارک مستند متقاضی انتقال موقت به استان محل تحصیل باشند.

۳- همسر همکاران فرهنگی که جهت ادامه تحصیل در رشته مورد نیاز، متقاضی انتقال موقت یا مأمور به تحصیل (مشمولین تبصره ذیل ماده ۶۱ قانون مدیریت خدمات کشوری) باشد.

۴- متقاضیانی که به تشخیص کمیته برنامه‌ریزی منطقه و تأیید کمیته برنامه‌ریزی استان مبدأ و مقصد، دارای شرایط حاد و خاص می‌باشند.

۵- افرادی که متقاضی انتقال به منطقه آزاد کیش (استان هرمزگان) می‌باشند.

نظرات بینندگان