arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

تکذیب هرگونه لو رفتن سؤالات امتحانی

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، سؤالات منتشر شده امتحان آمادگی دفاعی پیش از برگزاری این آزمون در فضای مجازی را جعلی عنوان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، سؤالات منتشر شده امتحان آمادگی دفاعی پیش از برگزاری این آزمون در فضای مجازی را جعلی عنوان کرد.

مسعود ثقفی سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «گفته می‌شود سؤالات امتحان هماهنگ آمادگی دفاعی پایه دوم متوسطه تهران، 2 ساعت قبل از امتحان لو رفته است، چنین موضوعی صحت دارد؟»، اظهار داشت: چنین موضوعی جعلی و قابل تأیید نیست.

وی افزود: سوالات امتحانی هماهنگ آمادگی دفاعی که در ساعت 10 صبح امروز برگزار شد، پیش از آن در هیچ جایی و در هیچ صفحه مجازی منتشر نشده است و اگر فردی مستنداتی در این خصوص دارد، ارائه کند.

ثقفی با تکذیب منتشر شدن سؤالات امتحان آمادگی دفاعی دانش‌آموزان دوم متوسطه، خاطرنشان کرد: سوالات اصلی امتحان مذکور تا این لحظه به دست هیچ گروه و شخصی نرسیده بود.

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران تأکید کرد: به طور قطع و یقین اعلام می‌کنیم که سؤالات امتحان پیش از زمان برگزاری دست هیچ فردی نبوده و نیست و در هیچ جایی منتشر نشده است.

به گزارش فارس، از شب گذشته سؤالاتی مربوط به امتحان آمادگی دفاعی دانش‌آموزان دوم متوسطه تهران که به صورت هماهنگ امروز برگزار شد در فضای مجازی دست به دست می‌شد و این شبهه وجود داشت که آیا سوالات پیش از برگزاری امتحان منتشر شده و لو رفته است؛ اما اکنون و پس از برگزاری آزمون فوق این موضوع توسط اداره کل آموزش و پرورش تهران تکذیب شد.

نظرات بینندگان