arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۶ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

مدیرعامل بانک ملی ایران: توسعه اشتغال با حمایت از صنایع کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام برنامه امسال بانک ملی ایران است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام کرد: یکی از برنامه های مهم امسال بانک ملی ایران، توسعه اشتغال در کشور با حمایت از صنایع کوچک، متوسط ، طرح های نیمه تمام و افزایش ظرفیت فعالیت واحدهای تولیدی است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ، محمدرضا حسین زاده که همزمان با سفر هیات دولت به استان آذربایجان غربی در راس هیاتی متشکل از برات کریمی عضو هیات مدیره و تعدادی از مدیران بانک ملی ایران در جمع مسئولان و کارکنان اداره امور شعب استان آذربایجان غربی سخن می گفت، ضمن تبریک سفر رئیس جمهور محترم و هیات دولت به این استان ابراز داشت: قطعاً این سفر بسیار پربرکت و پرمیمنت برای مردم منطقه و توسعه و شکوفایی استان خواهد بود. 

وی با تقدیر از تلاش های موثر مدیران و کارکنان اداره امور شعب استان آذربایجان غربی و اشاره به کسب رتبه برتر این اداره امور شعب در زمینه عملکردی ابراز امیدواری کرد، همین تلاش و جدیت برای پیشرفت امور بانک ادامه یابد. 

حسین زاده با ابراز خرسندی از سفر به استان آذربایجان غربی گفت: خیلی خوشحالم که اولین سفر من در مسئولیت جدید به این استان می باشد ، برای مردم این استان احترام ویژه ای قائل هستم چون مردمان این استان از ریشه تاریخی و فرهنگی غنی برخوردار می باشند . 

وی با عنوان اینکه من خدمتگزار تمامی همکاران بانک هستم، تاکید کرد: اعتماد دولت محترم و وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی به خانواده بانک ملی ایران به جهت مسئولیت جدیدی که بر عهده یکی از کارکنان این بانک گذاشته شده است، برای همه اعضای بانک ملی ایران یک ارزش محسوب می شود. 

حسین زاده با بیان اینکه تمامی همکاران باید خود را در برابر مشتریان نماینده مدیرعامل بدانند و متناسب با این جایگاه تصمیم گیری کنند، گفت: ما در بانک ملی ایران فعالیت می کنیم و چون بانک ملی ایران بزرگ است پس ما هم باید بزرگ فکر کنیم،برنامه های بلندپروازی داشته باشیم و افق های دور را ببینیم. بانک ملی ایران رسالت های سنگینی درخصوص کل مردم ایران دارد. 

وی با اشاره به نگاه ویژه مسئولان بلندپایه کشور به این بانک در حوزه داخلی و بین المللی ادامه داد : متوجه مسئولیت مهمی که بر عهده گرفته ام هستم و مطمئنم مدیران و کارکنان بانک ملی ایران همراه این خدمتگزارشان خواهند بود تا جایگاه این بانک را بیش از پیش در کشور و دنیا ارتقا بخشیم و در این زمینه خواستار حمایت های تک تک همکاران هستم . 

مدیرعامل بانک ملی ایران افزود : همه ما یک خانواده هستیم و نکته مهم انجام کارهای موثر برای مردم و آیندگان است و مطمئناً مدیران و کارکنان شاغل و بازنشسته بانک ملی ایران همچون همیشه درکنار هم، همدل و همزبان خواهند بود. 

وی با بیان اینکه وقتی صمیمیت، همدلی و همزبانی برای خدمت به مردم باشد، قطعاً موفقیت حاصل خواهد شد، گفت: من به خاطر فعالیت طولانی مدت در بخش های مختلف بانک از جمله شعب ، به جزئی ترین مسائل و مشکلات همکاران واقفم و به همراه هیات مدیره محترم تمام تلاش خود را برای حمایت و رفع دغدغه های مختلف آنها از جمله مسائل معیشتی انجام خواهیم داد .

 حسین زاده، شایسته سالاری را یکی از برنامه های محوری خود در بانک ملی ایران عنوان کرد و گفت : انشاءاله به شایسته سالاری توجه ویژه ای خواهد شد چون پویایی، خلاقیت، تحول و نوآوری زمینه ساز پیشرفت بانک محسوب می شود. 

وی با اشاره به مزیت های مختلف استان آذربایجان غربی ابراز داشت: این استان تمام امکانات یک کشور پیشرفته را به طور بالقوه در خود دارد و باید با تلاش و جدیت و اختصاص منابع مالی در جهت رونق و توسعه استان اقدام گردد. 

در ابتدای این همایش رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان غربی با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب گفت: سپرده های موثر این اداره امور شعب با رشد 68ر28 درصدی در پایان سال 94 به 20 هزار و 226 میلیارد ریال رسیده است همچنین بانک ملی استان با داشتن 4ر22 درصد از سهم منابع ، رتبه اول را در میان بانک های استان در اختیار دارد. 

یحیی حبیبی افزود: میزان تسهیلات پرداختی بانک ملی استان آذربایجان غربی در سال 94 به میزان شش هزار و 328 میلیارد ریال بوده است و مطالبات معوق این بانک 68 میلیارد ریال به میزان 92ر2 درصد کاهش داشته است.

 در بخش پایانی این همایش پانلی با حضور اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه یک کشور و عباس شفیعی مدیر امور اعتباری بانک ملی ایران برگزار شد که مدیران حاضر در این پانل پاسخگوی سوالات مختلف همکاران این اداره امور شعب بودند.

نظرات بینندگان