arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۷ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

اولین دستورکار رسمی مجلس دهم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 نائب رئیس اول موقت مجلس گفت که اولین دستور کار رسمی مجلس دهم در هفته آینده استماع گزارش برخی وزرای کابینه درباره شرایط اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و بهداشتی کشور خواهد بود.

به گزارش انتخاب، نائب رئیس اول موقت مجلس گفت که اولین دستور کار رسمی مجلس دهم در هفته آینده استماع گزارش برخی وزرای کابینه درباره شرایط اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و بهداشتی کشور خواهد بود.
 
مسعود پزشکیان اظهار کرد: بر اساس تصمیم هیأت رئیسه موقت مجلس برخی وزرای کابینه هفته آینده برای ارائه گزارشاتی از وضعیت اقتصادی، فرهنگی،‌ اجتماعی، امنیتی و بهداشت و درمان در جلسه علنی مجلس حاضر خواهند شد.
 
وی افزود: ما فکر می‌کنیم نیاز است که پیش از آغاز فعالیت نمایندگان مجلس دهم اطلاعات کلی کشور در حوزه‌های مختلف در اختیار آن‌ها قرار گیرد تا ان‌شاء‌الله با نگاه مشترکی به وضعیت کشور و با در نظر گرفتن سیاست‌های مورد نظر مقام معظم رهبری، کار مجلس را آغاز کنیم.
 
پزشکیان یادآور شد:‌ برگزاری این جلسات برای بهبود پشتوانه اطلاعاتی نمایندگان خواهد بود و احتمالا اغلب جلسات به صورت علنی برگزار خواهد شد مگر اینکه در موارد خاص و امنیتی تصمیم گرفته شود که جلسه به شکل غیرعلنی برگزار شود.
 
نائب رئیس اول موقت مجلس هم‌چنین گفت که در صورت تصویب دو سوم اعتبارنامه تا روز چهارشنبه انتخابات هیأت رئیسه دائم در این روز برگزار خواهد شد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان