arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۹ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

شبکه توزیع هروئین در شیراز متلاشی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری یک باند ۳ نفره توزیع موادمخدر در این شهرستان خبر داد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ یوسف ملک‌زاده اظهار داشت: ماموران کلانتری 12 فخرآباد شیراز با انجام یک برآورد اطلاعاتی دقیق موفق به شناسایی یک باند توزیع هروئین در سطح شهر شیراز شدند.
 
وی در تشریح این خبر افزود: در این عملیات که رئیس کلانتری خود مسئولیت آن رابه عهده داشت هر سه قاچاقچی قبل از اینکه بتوانند عکس‌العملی را نشان دهند در دام ماموران گرفتار شدند.
 
فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این متهمان 500 گرم هروئین که آماده توزیع بین خرده‌فروشان موادمخدر سطح شهر بود کشف شد تصریح کرد: سرکرده این باند در اعترافات اولیه خود اظهار کرد که این مواد را طی روزهای گذشته از طریق استان‌های مرزی شرق کشور وارد استان و شهر شیراز کرده و قصد توزیع آن بین خرده‌فروشان موادمخدر را داشته است.
 
دستگیری اخاذ مامورنما در شیراز
 
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری یک اخاذ مامورنما در جنوب شهر شیراز توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ سیروسی حیدری گفت: ماموران انتظامی 32 گلشن شهرستان شیراز،‌ هنگام گشت‌زنی در اطراف پارک جنت این شهرستان به دو جوان پسر که مشغول بحث کردن با دختران و پسران جوان بودند، مظنون شدند.
 
وی با بیان اینکه با نزدیک شده ماموران به این افراد، آن دو جوان اقدام به فرار کردند که پس از مسافتی تعقیب و گریز یکی از آنها به نام "م – ع" دستگیر شد عنوان کرد: از این متهم یک کیف حاوی یک دست لباس نیروی انتظامی با درجه و نام نما (اتیکت نام و نشان) و یک سری مدارک جعلی شامل فرم درخواست گواهینامه و مدارک پزشکی و دو عدد اسپری و شوکر پلیسی که با استفاده از آنها اخاذی می‌کردند، کشف شد.
 
سرهنگ حیدری با اشاره به ادامه تحقیقات از متهم دستگیر شده در زمینه کشف سرقت‌های ارتکابی در پوشش مامور، از شهروندان درخواست کرد: در صورتی که به این شیوه مورد اخاذی قرار گرفتند، برای شناسایی این متهم به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان