arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۲۳۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۰۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

نوباوه: انتخاب رئیس مجلس، انتخاب بین بد و بدتر بود/ در مجلس گروهی به نام پایداری وجود ندارد

در مجلس اصولگرایان واقعی حضور دارند و نه جریانی به نام رهروان آنها که جعلی است!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بیژن نوباوه نماینده مجلس نهم  در خصوص مجلس دهم و حواشی پیرامون آن گفت: ما در مجلس گروهی به نام پایداری نداریم، اصولگرا هستند و غیره.

به گزارش انتخاب، وی ادامه داد: در مجلس اصولگرایان واقعی حضور دارند و نه جریانی به نام رهروان آنها که جعلی است.

وی با بیان اینکه اگر اصولگرایان نبودند لاریجانی به ریاست نمی‌رسید، خاطرنشان کرد: همین اصولگرایان خواستند که لاریجانی به جایگاه ریاست برسد.

نوباوه درخصوص اینکه تا پیش از این انتقادات بسیاری از سوی اصولگرایان به سمت لاریجانی در مورد برجام روانه شد، گفت: شرایط اینگونه بود که اکنون وی رئیس شود و از او حمایت کنند. بلاخره انتخاب بد و بدتر بود و نه خوب وبد.

وی ادامه داد: مهمترین موضوعی که مجلس دهم باید به آن توجه کند مسئله اقتصاد است و مشکلات کشور را ساماندهی کند. اگر سمت و سوی غیر از این داشته باشد مسلما اشتباه کرده است. 

نماینده مجالس هشتم و نهم با بیان اینکه مجلس باید بیشتر کار نظارتی داشته باشد، تصریح کرد: دیگر احتیاج به قانون جدید نداریم، اختلاس و از این قبیل مشکلات در کشور زیاد شده است و باید نظارت و پیگری شود.

نوباوه با اشاره به اینکه مجلس باید در جهت پیشرفت امور به دولت کمک کند، یادآورشد: هر چه پیگیری در خصوص مشکلات اقتصادی مشاهده می کنید حاصل کار مجلس نهم است. مجلس نهم و آقای توکلی تلاش بسیاری در این زمینه و افشای فسادها  کردند.

*نامه نیوز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
1
مهمترین موضوعی که مجلس دهم باید به آن توجه کند مسئله اقتصاد است و مشکلات کشور را ساماندهی کند. اگر سمت و سوی غیر از این داشته باشد مسلما اشتباه کرده است. این حرف ها از شما بعیده آقای نوباوه. مجالس هشتم و نهم چی؟ مسئولیتشان چی بود؟ مسئولیت ایجاد بحران و مشکل را داشتند و حالا این مجلس باید آن ها را ساماندهی کند!!!
نظرات بینندگان