arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۰۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

منصوریان سرمربی آبی ها می شود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هیات مدیره استقلال علاقه بسیار زیادی دارد که امروز بتواند علی منصوریان را به  عنوان سرمربی خود معرفی کند فقط معلوم نیست چرا و به چه دلیلی مدام در این مورد مصاحبه می کنند و از معرفی منصوریان سر باز می زنند. 

به گزارش انتخاب؛ شب گذشته مقداد نجف نژاد به رادیو جوان گفت:« ما در جلسه هیئت مدیره 4 گزینه با نام های علیرضا منصوریان، جواد زرینچه، صمد مرفاوی و مجید نامجو مطلق را مورد بررسی قراردادیم. در این بین 4 عضو هیئت مدیره به منصوریان رای دادند و تنها یک عضو به مربی خارجی از کرواسی و آلمان اعتقاد داشت که با توجه به فرصت کم باقی مانده تا شروع فصل نقل و انتقالات موضوع مربی خارجی از دستور کار هیئت مدیره خارج شد.»

او این صحبت ها را در حالی مطرح می کرد که به نظر می رسد هیات مدیره استقلال برای معرفی منصوریان با مشکلاتی مواجه باشد. هیات مدیره استقلال طبق ادعای رییس هیات مدیره به تصمیم رسیده و اعلام تصمیم را به امروز موکول کرده است. 

به همین دلیل به نظر می رسد سرمربیگری منصوریان در استقلال با مشکلاتی مواجه باشد. مشکلاتی که ممکن است حتی به تغییرات در هیات مدیره هم منجر شود. اما درصورتی که مشکلات حل بشود امروز منصوریان سرمربی استقلال بشود. 
نظرات بینندگان