arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۲۷۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۲ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

ترافیک سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه و اعمال محدودیت‌های ترافیکی در شرق این استان خبر داد.

به گزارش انتخاب؛ سیاوش محبی با اشاره به وضع ترافیکی محورهای شرق استان تهران اظهار کرد: هم‌اکنون به علت اعزام زائران استان‌های شمالی کشور به مرقد مطهر امام خمینی(ره)، شاهد ترافیک سنگین در هر دو طرف محورهای هراز و فیروزکوه هستیم.

وی ادامه داد: در محور امام رضا(ع) نیز به سمت حرم مطهر امام خمینی(ره) شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی تصریح کرد: تردد تریلر، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌استثنای مواد سوختی فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر امروز در محور هراز ممنوع شده و این ممنوعیت تا ساعت 6 صبح روز یک‌شنبه، 16 خردادماه ادامه دارد.

محبی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز شنبه، 15 خردادماه از رودهن انتهای بلوار کریتون به سمت آمل ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز شنبه، 15 خردادماه از آب‌اسک به رودهن در محدوده مشاء به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوعیت‌های ترافیکی در محور فیروزکوه بیان کرد: تردد تریلر به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 روز چهارشنبه، 12 خردادماه تا ساعت 24 روز شنبه، 15 خردادماه از تهران به سمت قائم‌شهر و برعکس ممنوع است.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: همچنین تردد انواع کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 بامداد تا ساعت 24 روز شنبه، 15 خردادماه از تهران به سمت قائم‌شهر و برعکس ممنوع خواهد بود.

محبی اضافه کرد: تردد موتورسیکلت‌ها نیز تا ساعت دو بامداد روز یکشنبه، 16 خردادماه در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) ممنوع است.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران توصیه کرد: رانندگان در طول مسیر صبر و حوصله پیشه کرده و از سبقت و سرعت غیرمجاز پرهیز کنند تا جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
0
0
چرا ما بعد این همه سال یه جاده درست حسابی نداریم
نظرات بینندگان