arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۲۸۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵

عکس های باور نکردنی مزاحم روانی اینترنتی برای دختر جوان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مرد جوانی که با ارسال تصاویر چندش‌آور برای دختری مزاحمت ایجاد کرده بود توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.
 
به گزارش انتخاب، رئیس پلیس فتا خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت دختر خانمی 25 ساله که عکس‌های چندش‌آوری از پاهای کثیف و جوراب‌های کهنه و اشیای تهوع‌آور دیگر از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام از مردی جوان دریافت می‌کرد تحقیقات پلیس فتا برای شناسایی این مرد آغاز شد.
 
سرهنگ جواد جهانشیری افزود: در بررسی اظهارات این دختر جوان مشخص شد از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام با مردی جوان آشنا شده و پس از مدتی ارتباط اینترنتی و حضوری‌اش با وی قطع رابطه کرده و مرد جوان که مشکل روانی داشته با ارسال تصاویری چندش‌آور برای این دختر مزاحمت ایجاد کرده و در ادامه مزاحمت‌هایش با انتشار تصاویری خصوصی او را تهدید کرده است.
 
سرهنگ جهانشیری تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا در فضای سایبری محل ارسال تصاویر را در شهر قوچان ردیابی کردند و متهم را که از خط اینترنتی دیگران برای ارسال تصاویر استفاده می‌کرد، شناسایی و دستگیر کردند.
 
متهم 22 ساله که مجرد و شاگرد یک مغازه است در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به بزه انتسابی عنوان کرد از دوران کودکی علاقه شدیدی به عرق کف پا و بوی بد کفش و جوراب داشته و به دلیل ترس از تمسخر دیگران هیچ‌گاه نتوانسته است موضوع را به کسی ابراز کند و در پی آشنایی با این دختر جوان در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای ابراز احساسات و تخلیه روانی‌اش اقدام به ارسال این گونه تصاویر چندش‌آور کرده است.سرهنگ جهانشیری از خانواده‌ها خواست نظارت بیشتری بر حالات روحی و روانی و عملکرد فرزندان بویژه دختران داشته باشند.

منبع: ايران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۸
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
14
47
خوب است که مجرم روانی یک پسر جوان است ولی توصیه شده به رفتار دخترانتان توجه داشته باشید فکر نمی کنید که مدتهاست که باید خانواده ها به رفتار پسرانشان توجه بیشتری داشته باشند و در تربیت فرزندان پسرشان بیشتر دقت به خرج بدهند?
پاسخ ها
بهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
من هم همین رو میخواستم بگم
ناشناس
|
Bolivia, Plurinational State of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
0
8
از این بچه یک آزمایش خون انجام شود احتمالا یک ماده معدنی بدنش کم است مثل کسی که کم خونی دارد علاق شدید به بوی خاک احساس می کند و بعضا در بچه ها به خوردن گچ و مهر نماز می انجامد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
7
وای یعنی شما نمی دونین فتیش چیه؟!!!
نظرات بینندگان