arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۴ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵

فلاحت پیشه: به منتقدین حکم ارتداد سیاسی ندهید/نمایندگان با هیچ دولتی چالش سیاسی ندارند

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس با بیان این‌که «نمایندگان با هیچ دولتی چالش سیاسی ندارند»، گفت: اگر در زمینه توسعه کشور انتقاد می‌کنیم و تذکر می‌دهیم، حکم ارتداد سیاسی ندهید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس با بیان این‌که «نمایندگان با هیچ دولتی چالش سیاسی ندارند»، گفت: اگر در زمینه توسعه کشور انتقاد می‌کنیم و تذکر می‌دهیم، حکم ارتداد سیاسی ندهید.

به گزارش انتخاب، حشمت‌الله فلاحت پیشه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه اظهار کرد: مجلس در راس همه امور است و دید من شخصا به نمایندگی مجلس دید توسعه‌ای است نه سیاسی؛ زیرا معتقدم مشکل کشور ما نبود توسعه است و نه سیاست. اساس کار ما نیز در نمایندگی حرکت در جهت توسعه است و ما با هیچ دولتی چالش سیاسی نداریم و اگر در زمینه توسعه وارد فضای انتقاد و تذکر می‌‎شویم، لطفا حکم ارتداد سیاسی ندهید.

وی با انتقاد از برخی کارهای صورت گرفته در کشور، مدعی شد: متاسفانه زمانی که می‌بینیم بحث بی‌پولی و نبود بودجه است برخی از افراد بودجه راه آهن کشور را به شهر خودشان می‌برند که این خیانت است و من هم اگر نگویم خیانت کرده‌ام.

وی به سفر پیش روی هیات دولت به استان اشاره کرد و افزود: من به عنوان کسی که 450 تذکر و انتقاد از دولت آقای احمدی‌نژاد داشتم شهادت می‌دهم که سفرهای استانی ایشان بسیار خوب بود. ما باید در سفر هیات دولت به استان پایه مطالبات خود را بر مصوبات سفر مقام معظم رهبری و مصوبات سفرهای دولت قبل بگذاریم. ما باید با خواستن این مطالبات و مطرح کردن آن‌ها در برنامه ششم توسعه کمربند امنیتی برای آن‌ها درست کنیم تا مبادا حذف شوند؛ زیرا همه آن طرح‌ها قابل اجرا و دارای توجیه هستند.

فلاحت پیشه به فضای پسابرجام اشاره کرد و افزود: در این فضا ما تنها بودجه نداریم بلکه می‌توانیم LC، خط اعتباری و سرمایه گذاری خارجی را نیز جذب کنیم و باید در این زمینه بسیار هوشمندانه عمل کنیم تا از این محل‌ها برای طرح‌های استان اعتبار بگیریم تا طرحی در استان حذف نشود.

وی با اعلام آمادگی مجمع نمایندگان استان کرمانشاه برای همکاری با مدیران، از مدیران استان خواست تا اقدامات صورت گرفته در استان در برنامه پنجم توسعه و برنامه‌های‌شان برای برنامه ششم توسعه را برای نمایندگان استان جهت پیگیری مطرح کنند.

وی در ادامه با بیان این‌که «مدیران استان برادر بزرگ‌های خوبی برای شهرستان‌های استان نبودند» گفت: متاسفانه امکانات کمی از استان به شهرستان‌ها اختصاص داده شد وهمین امر موجب اختلاف بسیار شرایط امروز کرمانشاه به عنوان مرکز استان با سایر شهرستانهای استان شده است. همین امر موجب کوتوله ماندن شهرستان‌های استان و بزرگ شدن بیش از حد شهر کرمانشاه شده است و مسئولین این تفاوت قائل شدن‌ها را کنار بگذارند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان