arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۱ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۵

قهرمانی ایران در کشتی ساحلی جوانان جهان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در پایان مسابقات كشتي ساحلي جوانان قهرماني جهان که در كرواسي برگزار شد تيم ايران با كسب سه مدال طلا به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش انتخاب، رقابت هاي كشتي ساحلي جوانان قهرماني جهان امروز (شنبه) در شهر ساحلي فازانا كرواسي برگزار شد و در پايان تيم ايران كه با سه نماينده (از چهار نماينده) در اين رقابت ها حاضر شده بود توسط رضا آقاجاني، پيمان حيدري و محسن سير به مدال طلا رسيد و عنوان قهرماني را نيز از آن خود كرد. تيم هاي كرواسي و يونان نيز به ترتيب دوم و سوم شدند. 
 
نتايج كشتي گيران كشورمان در اين رقابت ها به شرح زير است: 
 
رضا آقاجانی نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم در کشتی نخست خود با گیراگوس ستویریادیس از یونان رقابت کرد و طی یک مبارزه نفسگیر حریف خود را با حساب سه بر صفر شکست داد. آقاجانی در مبارزه دوم با سیلوین واسیل استویسا از رومانی رقابت کرد این کشتی گیر را سه بر صفر مغلوب کرد و به فینال راه یافت. وي در ديدار فينال نيز از سد كشتي گيري از استوني گذشت و صاحب مدال طلا شد. 
 
پیمان حیدری کشتی گیر وزن ۸۰ کیلو گرم ایران در کشتی اول خود کریستین فابیانا از نروژ را در کمتر از ۳۰ ثانیه با امتیاز سه بر صفر مغلوب کرد. حیدری در  مبارزه دوم پنجه در پنجه اسکورس مارکو از کرواسی انداخت و این کشتی گیر را نیز در کمتر از ۳۰ ثانیه شکست داد و راهی دیدار پایانی شد. حيدري در ديدار فينال با شكست حريف نروژي قهرمان شد. 
 
محسن سیر نماینده وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم در مبارزه نخست خود کوین آس از استونی را با امتیاز عالی سه بر صفر شکست داد. سیر در کشتی بعد پیتریدیس چریستوس از یونان را سه بر صفر مغلوب کرد. کشتی گیر ایران در مبارزه سوم خود پاپاندوپولوس الکساندروس از یونان را نیز سه بر صفر شکست داد و به فینال مسابقات راه یافت. وي در ديدار پاياني نيز كشتي گيري از كرواسي را مغلوب كرد و به مدال طلا رسيد. 
 
مسابقات بزرگسالان نيز فردا (يكشنبه) برگزار مي شود.
نظرات بینندگان