arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۳۲۴۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
انتقام پوتین از البغدادی؛

حمله روس ها به پایتخت داعش در سوریه / نبردی تمام عیار در راه است

پوتین در حال انتقام گیری است و نیروهای روسیه برای نابودی نیروهای اهریمنی داعش در پایتخت این گروه تروریستی در سوریه به پیش می روند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نشریه اکسپرس نوشت: پوتین در حال انتقام گیری است و نیروهای روسیه برای نابودی نیروهای اهریمنی داعش در پایتخت این گروه تروریستی در سوریه به پیش می روند.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»، سربازان دولت سوریه با حمایت نیروهای نظامی ولادیمیر پوتین به حومه شهر رقه حمله بردند و در حال آماده شدن برای نبردی تمام عیار برای آزادسازی این شهر هستند.

رقه به شهر نمادین داعش مرکز قدرت داعش بدل شده و با سقوط آن میخ آخری بر تابوت افراط گراهایی خواهد خورد که رویای ایجاد خلافت در سراسر خاورمیانه را در سر می پروراندند.

پس از آنکه داعش مسئولیت ساقط کردن هواپیمای مسافربری روسیه در آسمان مصر که منجر به کشته شدن 224 نفر شد را بر عهده گرفت، نبرد دولت پوتین علیه تروریست ها شاهد افزایش چشمگیری بوده است.

روز جمعه بمب افکن های روسیه استحکامات دفاعی داعشی ها را در هم کوبیدند و نیروهای زمینی بشار اسد توانستند در نبردی سخت بر تروریست ها غلبه کرده و وارد روستاهای اطراف رقه شوند.

بنا به گزارش خبرگزاری المصدر، نیروهای سوریه اعلام کردند که توانستند در دوراهی زکیه به پیروزی مهمی دست پیدا کنند و کنترل این منطقه استراتژیک در حاشیه استان رقه را به دست بگیرند، و اکنون در حال آماده شدن برای حمله ای سریع به این شهر هستند.

گفته می شود این سربازان توانستند بیش از 35 کیلومتر به طرف رقه پیش رفته و همچنین روستای ابوالعلاج را از چنگال این گروه متعصب اهریمنی خارج کند.

هم اکنون نیروهای سوری شهر طبقه در 50 کیلومتری بیرون رقه را کاملا در تیررس خود دارند، و قصد دارند پیش از حمله بردن به مرکز خلافت جهادی ها این شهر را آزاد کنند.

نیروی زمینی روسیه حمایت بسیار سنگینی از نیروهای ویژه روسی در میدان نبرد دریافت می کند، و نیروی هوایی روسیه نیز در حال پشتیبانی هوایی با افزایش بمباران بی امان مقرها و تاسیسات داعش در سراسر سوریه است.

نیروهای کرد تحت حمایت آمریکا هم توانستند چهار روستا در نزدیکی شهری شمالی حلب را بازپس بگیرند، و تسلط داعش بر نقاط خاورمیانه را بیش از پیش تضعیف کنند.

 روز جمعه نیروی دریایی آمریکا برای اولین بار پس از جنگ عراق اقدام به حمله هوایی از دریا کرده و اهداف داعشی در سوریه و عراق را از دریای مدیترانه مورد اصابت موشک های خود قرار دادند.

نیروهای داعش همچنین در حال تحمل حملات سنگینی در عراق بوده، که نیروهای دولتی به سختی در تلاش برای آزاد ساختن شهر فلوجه از سیطره تروریست ها هستند.

نیروهای عراقی گفته اند مطمئن هستند می توانند این شهر را ظرف یک هفته بازپس بگیرند، که می تواند پیروزی مهم دیگری علیه این گروه افراطی باشد.

اگر داعش فلوجه را از دست بدهد، تنها موصل در شمال عراق را در کنترل خود خواهد داشت که آخرین سنگر آن ها در عراق خواهد بود.

این شهر که زمانی دو میلیون جمعیت داشت در دوسال گذشته رنج بسیاری از حکومت وحشیانه داعشی ها برده و گمان می رود تروریست های کلیدی همچون رهبر داعش ابوبکر بغدادی در این شهر پنهان شده باشند.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
24
11
همچين تيتر زدي كه انگار نعوذ بالله حضرت صاحب الزمان به داعش حمله كرده. بابا روسيه به دنبال منافع خودشه و بارها ثابت كرده كه به خاطر منافعش از هيچ كاري حتي نامردي ابايي نداره.
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
8
31
پس عکسهای کماندوهای امریکایی در حمله به داعش در رقه که تو سایت گذاشتین چی میگه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
42
18
خودش ساخته خودش هم باید از بین ببره البته اگه دیگه بهش نیازی نداشته باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
7
37
این یعنی اقتدار.
عربستان جیکش در نمی اید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
25
8
نفرین بر دیکتاتور روس
انصاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
1
10
اگر هر کشوری بتواند این بغدادی ملعون را برآیم زنده گیری کند شش ماه اطلاعات رایگان.
مرده باشد پنج ماه رایگان
نظرات بینندگان