arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۳۴۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵

نزدیک بود افشارزاده کشته شود!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: نمی دانم منظور مظلومی از عدم حمایت مدیران باشگاه چیست؟
 
به گزارش انتخاب، عباس کردنوری درباره بیانیه امروز پرویز مظلومی علیه مدیران باشگاه استقلال اظهار داشت: بنده بیرون از تهران بودم و تازه رسیده  ام و فقط فرصت کردم سری به آکادمی بزنم  اما شنیده ام که صحبت هایی مطرح شده است آقای مظلومی باید بگویند که منظورشان از حمایت چیست؟ شاید حمایتی که مدنظر ایشان است ما از آن بی اطلاع هستیم. ما باید بپذیریم که در مقاطع خوب نتیجه نگرفتیم. دربی را باختیم و جام حذفی را هم از دست دادیم. من در خرمشهر حضور داشتم چیزی نمانده بود که مردم افشارزاده را بکشند. طرفداران بسیار ناراحت بودند و آقای افشارزاده هم چنین فضایی را ندیده بود. تیم مقابل از دقیقه 70 دست ها را به علامت تسلیم بالا برد اما تیم ما به دنبال وقت تلف کردن و کشاندن بازی به ضربات پنالتی بود.
 
وی در ادامه افزود: ما باید این را در نظر بگیریم که هیات مدیره در واقع خواسته مردم را اجابت کرد. به نظر من آقای مظلومی خودشان هم باید به این نتیجه می رسیدند که بهتر است از استقلال جدا شوند و در واقع ماندن شان در استقلال برای امنیت خودشان هم خوب نبود.  
 
کردنوری در پاسخ به این صحبت مظلومی که گفته است مدیر باشگاه در رختکن و قبل از فینال جام حذفی یک فقره چک به بازیکنان نشان داده و سپس آن را در جیب خودش گذاشته است گفت: نمی دانم دقیقا منظور ایشان چه بوده اما واقعیت ماجرا این است که آقای افشارزاده نمی توانست آن چک را دست کسی بدهد زیرا اعلام کرده بود اگر بازیکنان قهرمان جام حذفی شوند از محل آن چک مبالغ باقیمانده از قراردادها را پرداخت می کند.  
 
وی خاطرنشان کرد: هیات مدیره از آقای مظلومی حمایت کرد. حتی قبل از دربی بحث برکناری ایشان از طرف آقای نجف نژاد مطرح شد که ما مخالفت کردیم سپس همه چیز را به پایان جام حذفی موکول کردیم و بعد از آن هم نشستیم و به این نتیجه رسیدیم که مصلحت تیم به این است که سرمربی تغییر کند.
 
کردنوری درباره شایعه مدیرعاملی قنبرزاده و کنار رفتن افشارزاده به دلیل قانون منع فعالیت دو شغله ها بیان داشت: بنده فقط در حد شایعه این موارد را شنیده ام ضمن آنکه درباره قانون دو شغله ها می توانند برای یک سال مجوز فعالیت آقای افشارزاده را صادر کنند.  
 
وی درباره بحث تغییرات در هیات مدیره استقلال نیز گفت: به هرحال در پایان هر دوره مجمع می تواند بررسی هایی را انجام دهد و اگر لازم بود تغییراتی را ایجاد کند.
 
کردنوری درباره ریز برنامه های علیرضا منصوریان اذعان داشت: هنوز درباره جزییات خبری ندارم. ما در هیات مدیره پیرامون کلیات برنامه ایشان صحبت کردیم و فقط آنجا بحث دستیار خارجی مطرح شد که هیات مدیره با این خواسته موافقت کرد و قرار بر این شده است که تا یک تمرین دهنده خارجی در کنار سرمربی تیم فعالیت کند. قرار است آقای منصوریان گزینه مورد نظر خود را به باشگاه اعلام کند.

منبع: كاپ
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
4
آقای فوتبال شناس .اگر جز مظلومی سرمربی دیگری بود وگول ذوب آهن را میخورد در وقت قانونی کار استقلال تمام میشد . تیم استقلال در جام حذفی تیم نبود شمشیر را بالای سرمربی نگهداشتن وهرلحظه یک جانشین برایش درست کردن روحیه تیم را داغان کرده بود طوری که بازیکنان با تجربه جرات بنالتی زدن نداشتند ومظلومی چکار باید میکرد خودش میرفت وبنالتی میزد ؟ شماها اگر مدیر بودید اول بازیکنان با تجربهای که حاضر نشدند بنالتی بزنند را توبیخ وجریمه میکردید.اگر شماها مدیر بودید اجازه نمیداید رحمتی تیم را در بازی حساس با تراکتور نابود کند وقهرمانی از دست برود. رسانه ها را نگاه کنید از کی مسئله تغییر سرمربیرا در رسانه ها مطرح کردید ؟ شماها رفتنی هستید ولی نام مظلومی ها وقلعه نویی ها با نام استقلال گره خورده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
2
احسنت كه اقاي منصوريان بعنوان سرمربي اورديد.
اس اس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
3
رحمتی قاتل استقلال است من نمیدونم چرا هیچکسی به کارهای او در نابودی تیم و دو به هم زنی بین استقلالیها توجه نمیکند
نظرات بینندگان