arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۲ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵

واکنش طلایی به خبر باج‌گیری اعضای شورای شهر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نایب رئیس شورای شهر تهران به انتشار یک خبر کذب در فضای مجازی درباره باج‌گیری اعضای شورای شهر تهران واکنش نشان داد.
 
 به گزارش انتخاب،  مرتضی طلایی با بیان اینکه گفت‌وگویی از سوی اینجانب مبنی بر اینکه «مقصود شهردار تهران از باج گیری، اعضای شورای شهر تهران بوده» منتشر و توسط برخی رسانه‌ها مورد بازنشر قرار گرفته است، گفت: بنده ضمن تکذیب این خبر تأکید می‌کنم صحبت‌های قالیباف دارای مصداق روشنی مبنی بر شورای تهران یا شورای شهردیگری نبود.
 
وی افزود: من معتقدم فساد در هر بخش و جایگاهی ممکن است وجود داشته باشد و باید ریشه‌ای با ان مبارزه کرد همانطور که در حوزه مدیریت اجرایی احتمال فساد هست در حوزه شورا ها هم این احتمال وجود دارد.
 
طلایی گفت: به عنوان عضوی از خانواده شوراهای شهرهای کشور از هر حرکتی در راستای شفافیت بیشتر و اطمینان خاطر مردم از عملکرد شوراها استقبال می‌کنم و در همین راستا نیز پیشنهاد کردم تا اعضای شورا و حتی مدیران شهری نسبت به اعلام اموال و دارایی‌های خود اقدام کنند و خود من به عنوان اولین داوطلب آماده اعلام لیست اموالم هستم.
 
نائب رییس شورای شهر تهران اضافه کرد: نباید موضوعات مهمی چون مبارزه با فساد را به مسائل سیاسی تقلیل داد بلکه باید همه ما از هر رفتاری که شفافیت و پاک دستی و اطمینان خاطر مردم را به همراه دارد استقبال کرده و در راستای آن قدم برداریم.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان