arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۳۵۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۱ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

ترکیش ایرلاین از آژانس های برتر همکارش تقدیر کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شرکت هواپیمایی ترکیش در هتل پارسیان آزادی  تهران میزبان آژانس های همکار خود بود تا از برترین آنها تقدیر کند.

ترکیش ایرلاین یکی از برترین خطوط هواپیمایی دنیا که همواره چه در دوران تحریم و قبل و بعد از آن در ایران حضور داشته است  در مراسمی از برترین های آژانس های همکار خود تقدیر کرد .

در این مراسم که با حضور آژانس های برتر،اصحاب رسانه و مدیران ترکیش ایرلاین در تهران و در هتل پارسیان آزادی برگزار شد ذکریا مدیر تهران این هواپیمایی با بیان این که ترکیه و ایران وجوه مشترک فرهنگی و اجتماعی بسیاری با هم دارند گفت:ما به عنوان هواپیمایی ملی ترکیه افتخار می کنیم که پروازهایمان به یکی از زیبا ترین و تاریخی ترین کشورهای دنیا انجام می شود و همواره در گذشته و همچنین درآینده سیاست ترکیش ایرلاین معرفی تاریخ و زیبایی های این کشور به دنیا بوده است.

در ادامه مراسم کرمانی رییس انجمن صنفی دفاتر مسافرتی با بیان این که تولید پول و ثروت  و در ادامه آن اشتغال زایی نیاز کشور در این برهه از زمان است اظهار داشت:ترکیش ایرلاین نه در ایران بلکه در جهان سال گذشته یکی از خطوط هوایی برتر بوده است و با توجه به این که ایران با کشور همسایه ترکیه  دارای مناسبات فرهنگی،تاریخی و اقتصادی زیادی است همکاری آژانس های مسافرتی و این هواپیمایی شکل بهتری به خود دیده است.

در پایان این مراسم خانم سیدزاده مدیربازرگانی ترکیش ایرلاین گزارشات خود را از این هواپیمایی به حضار ارائه داد و ابراز داشت:ترکیش ایرلاین ۴۴ سال است  که به ایران پرواز مستقیم دارد و دوران تحریم نیز نتوانسته است در این همکاری نزدیک به نیم قرن، خللی ایجاد کند.

وی افزود:برترین کترینگ غذایی دنیا در ترکیش ایرلاین حضور دارد و اسپانسری فیلم بتمن در تقابل با سوپر من  و مسابقات یورو ۲۰۱۶ در فرانسه از دیگر فعالیت های این هواپیمایی در دنیا بوده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
1
0
من توی ایرلاینهای فرامرزی که استفاده کردم از همه بدتر ترکیش بود. چمدان مرا شکستند و وقتی کلیم کردم با کلی دعوا و آبروریزی یه چمدان درجه 3 به من دادند. درصورتیکه ایرلاینهای دیگه با کلی احترام یه معادل یا بهترشو میدن.
نظرات بینندگان