arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۳ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

اتفاقی نادر در بیمارستانی در یاسوج

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
طی یک اتفاق نادر در استان کهگیلویه و بویراحمد، خانواده‌ای که چشم‌انتظار نوزاد دختر بودند، 11 روز پس از زایمان فرزند پسر بیمار تحویل گرفتند.
 
به گزارش انتخاب، مادر این نوزاد گفت: در ماه ششم حاملگی به سونوگرافی دکتر «ح» مراجعه کردم که در آنجا به من گفتند که هم خودت و هم فرزندت سالم هستید و هیچ مشکلی ندارید و وقتی از آنها در ارتباط با جنسیت جنین پرسیدم گفتند فرزندت دختر است و در ماه هشتم حاملگی نیز به سونوگرافی دکتر «م» مراجعه کردم که باز هم گفتند جنین مشکلی ندارد و جنسیت آن دختر است.
 
رقیه یساری در ادامه به وضعیت زایمان خود اشاره کرد و توضیح داد: چهار ساعت قبل از زایمان در بیمارستان امام سجاد یاسوج بستری شدم و با عمل سزارین نوزاد به دنیا آمد.
 
وی افزود: بعد از زایمان نوزاد را بستری کردند و طی این هفت روز من به صورت مداوم به بچه سرکشی می‌کردم اما اجازه نزدیک شدن به نوزاد را به من نمی‌دادند و حتی اجازه نمی‌دادند من پوشک بچه را عوض کنم.
 
این مادر ادامه داد: 11 روز پس از تولد نوزاد، بچه از بخش زایشگاه خارج شد و وقتی که برای اولین‌بار قصد داشتم پوشک بچه را عوض کنم متوجه شدم که نوزاد پسر است و به بیماری تشنج مبتلا است.
 
مادر این نوزاد عنوان کرد: پس از اینکه ما به روستای میمند که محل سکونت خودمان است مراجعه کردیم، پس از چند روز شخصی با گوشی شوهرم تماس گرفت و عنوان کرد که شما بچه من را برده‌اید و من قصد دارم از شما شکایت کنم.
 
رقیه یساری با اعلام اینکه پس از این واقعه ما نیز به بیمارستان مراجعه کردیم، گفت: پس از مراجعه به بیمارستان متوجه شدیم شخصی که تماس گرفته است مزاحم تلفنی بوده است.
 
وی در پایان اظهار کرد: با همه این وقایع ما قصد داریم از طریق پزشکی قانونی و آزمایش DNA پیگیری کنیم که چرا بچه ما که اعلام شده بود دختر سالم است الان پسر بیمار تحویل داده شده است و اینکه چرا تا چند روز اجازه نزدیک شدن به نوزاد را به ما نمی‌دادند.

نظرات بینندگان