arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۱ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

هشدار اورا به ستاره های فرانسه قبل از شروع یورو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پاتریس اورا به ستاره‌های تیم ملی فرانسه هشدار داد که ممکن است در زمان یورو 2016 مورد انتقاد رسانه‌ها و مردم قرار گیرند و باید با این شرایط کنار بیایند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، در آستانه شروع یورو 2016 فرانسه میزبان یکی از مدعیان جدی قهرمانی در یورو خود را آماده شروع این رقابت‌ها می‌کند و جلسات تمرینی این تیم قبل از شروع رقابت‌ها به طور منظم برگزار می‌شود. خط خوردن کریم بنزما از تیم ملی فرانسه باعث شده تا فشار روی آنتوان گریزمان و پل پوگبا بیشتر شود. اکنون این دو به عنوان دو ستاره تیم ملی فرانسه بیشتر از بازیکنان دیگر در صدر دید رسانه ها قرار دارند.

پاتریس اورا مدافع تیم ملی فرانسه با هشدار با این دو بازیکن گفت: این آسان است که بگوییم این دو بازیکن ستاره هستند ولی در واقع در عمل چیز دیگری است و مردم انتظار خیلی زیادی از این دو دارند و در صورتی که آنها نتوانند انتظارات را برآورده کنند قطعا با انتقاد از سوی رسانه ها روبرو خواهند شد. آنها باید خودشان را با هرگونه رفتار از سوی هواداران و رسانه ها آماده کنند و تا زمانی که بهترین بازی خود را نشان دهند مشکلی پیش نخواهد آمد. من فکر می‌کنم هر دو بازیکن به خوبی حرفه‌ای هستند و این شرایط را درک کردند. آنها دیدند که چه رفتاری با ژیرو و بنزما شد و باید خودشان را با هر گونه انتقاد در تیم ملی فرانسه در صورتی که بازی خوبی نشان ندهد آماده کنند.

اورا ادامه داد: در فوتبال استعداد تنها 10 درصد موفقیت را برای شما تامین می‌کند و 90 درصد دیگر را شرایط ذهنی و روحی و روانی تعیین می‌کنند. کریم دیگر با ما نیست پس باید اتحاد خودمان را حفظ کنیم و در یورو بهترین بازی های خودمان را به نمایش بگذاریم. این همان چیزی است که هواداران از ما می خواهند.

یورو 2016 پنجمین تورنمت مهم اورا است و با در نظر گرفتن سن او که 35 ساله است به احتمال زیاد آخرین تورنمت مهم این بازیکن هم محسوب می شود. او در جام جهانی 2010 یک تورنمت کابوس واری داشت جایی که به اغتشاش و توطئه علیه ریموند دومنک سرمربی وقت فرانسه متهم شد و از اردوی تیم ملی فرانسه اخراج شد.

او در پایان گفت: نمی توانم دوره ام را در تیم ملی کشورم بدون قهرمانی به پایان برسانم. دوست دارم مثل پادشاه ها از تیم ملی کنار بروم. در جام جهانی برزیل خوب بودیم ولی نتیجه که می خواستم را نتوانستیم کسب کنیم و انتظار دارم در این دوره بهترین عملکرد فرانسه را شاهد باشیم.باید نشان دهیم که کشوری هستیم که برای برد و قهرمانی تلاش می کنیم و نتایج قبل را از ذهن ها پاک کنیم.

نظرات بینندگان