arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۴ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
مدیریت ضعیف در شرکت ملی گاز یا انحراف افکار عمومی ؟

تلاش شرکت ملی گاز برای لاپوشانی ضعف مدیریتی

در حالیکه پیگیریهای خبرنگار پارسینه از قطع خوراک پتروشیمی های ماهشهر در نهایت با تکذیب این اتفاق از سوی مدیران شرکت ملی گاز ایران رقم خورد اما امید شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر این اتفاق را تایید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالیکه پیگیریهای خبرنگار پارسینه از قطع خوراک پتروشیمی های ماهشهر در نهایت با تکذیب این اتفاق از سوی مدیران شرکت ملی گاز ایران رقم خورد اما امید شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر این اتفاق را تایید کرد.
  به گزارش انتخاب به نقل از پارسینه، در حالیکه پیگیریهای خبرنگار پارسینه از قطع  خوراک پتروشیمی های ماهشهر در نهایت با تکذیب این اتفاق از سوی مدیران شرکت ملی گاز ایران رقم خورد اما امید شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر این اتفاق را تایید کرد.
هر چند که به گفته شهیدی  نیا قطع گاز به دلیل نشتی در خطوط لوله شرکت ملی گاز ایران در حال حاضر برطرف شده و از خط لوله دیگری انتقال گاز صورت می گیرد اما این سوال ایجاد می شود که چرا شرکت ملی گاز ایران این اتفاق را کاملا تکذیب کرده است؟
صبح امروز خبر می رسد که خوراک گاز پتروشیمی های ماهشهر بالاخص پتروشیمی فجر قطع شده و این امر به دلیل نشت گاز در خطوط لوله اتفاق افتاده است. پیگیریها از شرکت ملی گاز آغاز می شود اما دز هربار تماس مسوولان این شرکت این امر را تکذیب می کنند. در نهایت خبرنگار پارسینه در تماس با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر مطلع می شود که این مشکل صحت داشته و گاز مورد نیاز پتروشیمی ها تا ظهر امروز قطع بوده است.
در حالیکه شرکت ملی گاز چنین اتفاقی را کاملا رد می کند و تاکید دارد تنها مشکلی که امروز ایجاد شده نشتی مقداری گاز در نزدیکی پالایشگاه تهران بوده که با تقاضای بخش پتروشیمی این پالایشگاه گاز آنها قطع می شود.
به نظر می رسد شرکت ملی گاز با کتمان این موضوع به دنبال نشان دادن اوضاعی آرام در شرکت ملی گاز است و یا شرکت گاز استان خوزستان هماهنگی های لازم را با شرکت ملی گاز کشور ندارد  که این شرکت وجود چنین مشکلی را از پایه تکذیب می کند.
به هرحال در شرایط فعلی اوضاع به حالت گذشته بازگشته و از خط لوله ای دیگر گاز به مجتمع های پتروشیمی ها ماهشهر رسیده است. آنطور که امید شهیدی نیا می گوید: هر ساعت ۴۷۰ هزار مترمکعب گاز به این مجتمع ها تزریق می گردد و در حال حاضر نیز همین شرایط پایداراست. دراین میان باز این سوال بی جواب می ماند که شرکت ملی گاز ایران از شرکت های استانی خود و اتفاق های ملی در این سطح بی خبر است یا مساله چیز دیگری است؟
نظرات بینندگان