arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۳۹۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۸ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

قائم مقام وزیر کشاورزی: هتاکی نماینده مجلس ربطی به واردات برنج ندارد/ به هیچکس باج نمی‌دهیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالیکه برخی رسانه‌ها درگیری نماینده مردم آمل در مجلس با معاون پارلمان وزیر کشاورزی در صحن علنی مجلس را به دلیل مشاجره درباره واردات برنج اعلام کرده‌اند، ‌معاون پارلمانی وزیر کشاورزی گفت: این مشاجره و درگیری هیچ ارتباطی به واردات برنج نداشت و به دلیل اینکه خواسته غیرقانونی نماینده مورد نظر تامین نشد اقدام به هتاکی، تهدید و یقه‌گیری در صحن مجلس کرد.
 
به گزارش انتخاب، ظهر امروز - سه شنبه - عزت الله یوسفیان، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با خلیل آقایی، قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس با یکدیگر درگیر شدند و برخی رسانه ها به نقل از این نماینده مجلس اعلام کردند که "دلیل این مشاجره لفظی و بعضا فیزیکی سوال از قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی بابت واردات برنج بوده است".
 
 اما خلیل آقایی - معاون پارلمانی وزیر جهاد کشاورزی در این باره  اعلام کرد که این مشاجره هیچ ارتباطی به واردات برنج نداشت و از آنجا که این نماینده مجلس نتوانست خواسته غیرقانونی خودش را تامین کند به مشاجره و بیان کلمات رکیک و یقه‌گیری پرداخت.
 
وی افزود: روز گذشته همین نماینده مجلس با وزیر جهاد کشاورزی دیدار داشت و خواسته خود را مطرح کرد و از آنجاکه نتوانست خواسته خود را تامین کند با حالت پرخاشگری جلسه را ترک کرد و پس از آنکه امروز در صحن مجلس حضور پیدا کرده ام به من نیز به عنوان قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی توهین و هتاکی کرد و علیرغم تلاش برای آرام کردن این نماینده و توصیه به ایشان در راستای حفظ ادب و متانت در ماه رمضان، اقدام به یقه گیری کرد و از کلمات زشت و رکیکی علیه من استفاده کرد.
 
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در مجلس گفت: در ادامه این مشاجره و درگیری در حالیکه یقه پیراهن من توسط وی پاره شده بود و من آن را به نشانه اعتراض به او نشان دادم، برخی رسانه ها این گونه اعلام کردند که من یقه خود را در مجلس پاره کرده‌ام.
 
وی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی همواره بر اساس قانون عمل خواهد کرد و به هیچ کسی باج نمی دهد، چرا که باید ملاک و معیار همه قانون باشد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Moldova, Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
5
واويلا ...
انصاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
1
به هر حال این حادثه در ذهن ما ثبت است و هر دو طرف را شخصا بازجویی خواهم کرد.
نظرات بینندگان