arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۹ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

حال کیارستمی خوب است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سیف الله صمدیان هنرمند عکاس و از دوستان قدیمی عباس کیارستمی، وضعیت جسمی این کارگردان پیشکسوت را مساعد عنوان کرد و گفت: کیارستمی پس از عمل کوتاه، عصر امروز(سه شنبه) به خانه می‌‎رود.

صمدیان درباره انتشار برخی اخبار بستری شدن مجدد عباس کیارستمی افزود: آقای کیارستمی برای ترمیم کامل لوله حالب که دچار صدمه شده بود باید به بیمارستان می رفت که خوشبختانه عمل به خوبی انجام شد.

وی افزود: البته به علت در جریان روند درمان آقای کیارستمی نبودم اما پس از بازگشت با حجم اخباری درباره بستری شدن او مواجه شدم که این اخبار متاسفانه برای علاقه مندان این هنرمند در داخل و خارج کشور بسیار نگران کننده است.

صمدیان گفت: پس از تماس با دکتر امید روحانی که از ابتدا در جریان روند درمان آقای کیارستمی بود، مطلع شدم، او برای ترمیم کامل لوله حالب که دچار صدمه شده بود و جدا‌سازی سوند مربوطه به بیمارستان آراد مراجعه کرده است.

دوست قدیمی کیارستمی ادامه داد: کیارستمی عصر سه شنبه از بیمارستان مرخص خواهد شد تا با آرامش و درد کمتری ادامه دوران نقاهت‌ را در منزل سپری کند.

عباس کیارستمی اواخر سال گذشته به دلیل انجام چند عمل جراحی در ناحیه روده در بیمارستان بستری شد.

عباس کیارستمی دارای لیسانس نقاشی از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

وی از سال 1970 میلادی در عرصه سینما فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون بیش از 40 فیلم سینمایی، کوتاه و مستند ساخته است.

«خانه دوست کجاست؟»، «کلوزآپ»، «زیر درختان زیتون»، «طعم گیلاسن، «باد ما را خواهد برد» و «کپی برابر اصل» مهم ترین آثار کیارستمی هستند.

وی علاوه بر سینما در عرصه های دیگر هنری از جمله شعر، عکاسی، چیدمان، موسیقی، طراحی گرافیک، طراحی و نقاشی نیز فعال است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان