arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

آخرین سه شنبه بزرگ انتخابات؛ تماس اوباما با سندرز و کلینتون، تبریک به هیلاری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آخرین سه شنبه بزرگ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سه شنبه در حالی در شش ایالت برگزار شد که هیلاری کلینتون با پیروزی در چند ایالت دیگر نامزدی خود در حزب دموکرات را قطعی کرد.

گزارش کامل از سه شنبه بزرگ چهارم را اینجا پی بگیرید:

۸:۳۵صبح (به وقت تهران) - آسوشیتدپرس اعلام کرد اوباما در تماس با کلینتون پیروزی او برای کسب حدنصاب لازم برای نامزدی حزب دموکرات را تبریک خواهد گفت.


۸:۳۳صبح (به وقت تهران) - هیلاری کلینتون می گوید قرار بود اوباما با او تماس بگیرد اما قرار است تا ساعتی دیگر با او تماس بگیرد.

۸:۲۷صبح (به وقت تهران) - رئیس جمهوری آمریکا با نامزدهای دموکرات صحبت خواهد کرد. سی ان ان می گوید باراک اوباما به هیلاری کلینتون تبریک خواهد گفت و از سندرز تقدیر می کند. قرار است سندرز روز پنجشنبه با اوباما دیدار کند. پیشتر گفته شد اوباما از سندرز خواسته برای اتحاد حزب دموکرات کناره گیری کند.

۸:۲۲صبح (به وقت تهران) - آسوشیتدپرس اعلام کرد هیلاری کلینتون در انتخابات مقدماتی داکوتای جنوبی پیروز شده است. این ایالت ۲۰ نماینده انتخاباتی داشت.

۸:۱۹صبح (به وقت تهران) - شمارش ۲۷ درصد آرای کالیفرنیا نشان می دهد با ۳۳۵ هزار رای بیشتر، کلینتون ۶۲ به ۳۶ درصد از برنی سندرز پیش است.

نظرات بینندگان