arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

بلندقامتان بسکتبال ایران دومین بازی تدارکاتی را به فیلیپین واگذار کردند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دومین بازی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل تیم قدرتمند فیلیپین چهارشنبه شب به وقت محلی در ورزشگاه پر از تماشاگر مانیل پایتخت این کشور جنوب شرق آسیا برگزار و تیم کشورمان با نتیجه 81 بر 70 بازی را به حریف واگذار کرد.
 
به گزارش انتخاب، در این بازی که در حضور 25 هزار تماشاگر برگزار و کانال پنج تلویزیون فیلیپین آن را به صورت زنده پخش کرد، بسکتبالیست های فیلیپینی کوارتر نخست را با نتیجه 29 بر 15 به سود خود پایان دادند.

در این کوارتر 'آکیلار' بازیکن فیلیپین توانست بسیار موفق عمل کند و با پرتاب هایش در درون سبد ایران به تنهایی 10 امتیاز برای این تیم کسب کرد.

کوارتر دوم را بلندقامتان ایران که بدون حامد حدادی در این رقابت های تدارکاتی شرکت کرده اند تلاش کردند فاصله امتیازها را کم کنند.

تیم ایران این کوراتر را با نتیجه 23 بر 19 به سود خود پایان داد، اما این تیم فیلیپین بود که از تمام بازیکنان خود بهره می برد و توانست در پایان کوارتر دوم همچنان در مجموع با نتیجه 48 به 38 پیروز باشد.

علی الله وردی، اصغر کاردوست، اوشین ساهاکیان، سجاد مشایخی، محمد حسن زاده، بهنام یخچالی، ارسلان کاظمی، صالح فروتن، محمد یوسف وند، روزبه ارغوان، آرمان زنگنه، وحید دلیر زهان، محمد جمشیدی، رسول مظفری، سالار منجی، نوید رضایی فر ، امیر صدیقی و مهدی کامرانی بازیکنان ایران هستند که خود را برای رقابت های انتخابی المپیک در 'تورین' ایتالیا آماده می کنند.

در کوارترسوم تیم فیلیپین که از حمایت هزاران تماشاگر برخوردار بود نتیجه را به سود خود پایان داد و در عملکردی بهتر توانست نتیجه را 19 بر 12 به سود خود رقم بزند.

در کوارتر چهارم نیز تیم ایران تلاش کرد امتیازات از دست داده را جبران کند اما این تیم میزبان بود که نتیجه نهایی را به سود خود رقم زد و بازی در مجموع چهار کوارتر با نتیجه 81 بر 70 به سود فیلیپین پایان یافت.

تیم ملی بسکتبال ایران روز سه شنبه نیز در نخستین بازی دوستانه خود در مانیل پایتخت فیلیپین مقابل تیم ملی قدرتمند این کشور جنوب شرق آسیا قرار گرفت و در بازی که صورت کوارتر به کوارتر انجام شد، توانست دو کوارتر را پیروز از زمین خارج شود.

تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از قهرمانی در چهاردهمین دوره رقابت های قهرمانی غرب آسیا در اردن که با ترکیبی جوان توانست با اقتدار این عنوان را به دست آوردند، شنبه شب برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی وارد مانیل شد.

ملی پوشان ایران روز پنجشنبه در فیلیپین تمرین می کنند و روز جمعه برای حضور در تورنمنت اطلس عازم چین می ‌شوند.

شاگردان 'درک بائرمان' پس از تورنمنت چین که از روز دوشنبه آغاز می شود به ایران می‌ آیند و پس از چند روز به لتونی خواهند رفت تا در تورنمنتی به میزبانی این کشور شرکت کنند و سپس به ایتالیا، محل برگزاری مسابقات انتخابی سفر خواهند کرد.

بازی های مقدماتی المپیک 2016 از 4 تا 10 جولای (14 تا 20 تیر ماه) در شهر 'تورین' ایتالیا برگزار می شود.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان