arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۳ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

جو آرام و ترافیک روان در جاده‌ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اعلام این خبر که تمامی جاده‌های کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند، به بیان محدودیت‌های ترافیکی به منظور انجام عملیات‌های عمرانی در جاده‌ها پرداخت.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر جوی آرام و ترافیکی روان در جاده‌ها حکمفرماست.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد کامیون و تریلی در محور کرج ـ چالوس ممنوع است.

این مقام ارشد راهور ناجا به اعلام محدودیت‌های ترافیکی جدید در جاده‌های کشور اشاره و بیان داشت: از مورخه 17 خرداد تا 14 تیرماه 95 در محور هراز حدفاصل مشاع ـ پلور از ساعت 7 صبح تا 17 بعدازظهر در طول ایام هفته از شنبه تا سه‌شنبه به استثنا روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی، به منظور عملیات ایمن‌سازی و ساخت دیوار حائل، محدودیت ترافیکی هم‌زمان با عبور وسایل نقلیه اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در همین ایام و در همین بازه زمانی، تونل شماره یک در این محور مسدود خواهد شد و تردد از گردنه امامزاده هاشم صورت خواهد گرفت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به محدودیت ترافیکی در محور هراز در بازه زمانی 23 خرداد تا 17 شهریور اشاره و تصریح کرد: در محور هراز محدوده امامزاده هاشم تا رودهن در همین ایام از ساعت 7 و 30 تا 18 و 30 در طول ایام هفته به جز چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلات به علت لکه‌گیری و روکش آسفالت، محدودیت ترافیکی همزمان با عبور ترافیک انجام خواهد شد.

وی افزود:‌ در محور فیروزکوه نیز حدفاصل پل شلمبه تا پل دلیچاهی از کیلومتر صفر تا 44 ایام هفته بجز چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلات در ساعت 7 و 30 تا 18 و 30 مورخه 23 خرداد تا 17 شهریور به علت اجرای لکه‌گیری و روکش آسفالت محدودیت ترافیکی با عبور ترافیک انجام خواهد شد.
نظرات بینندگان