arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۴ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

ترامپ به طرفداران سندرز گفت آغوش او به روی آنها گشوده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سخنرانی پیروزی خود گفت آغوش او به روی طرفداران سرخورده برنی سندرز باز است.
 
به گزارش انتخاب، دونالد ترامپ در بخشی از سخنرانی پیروزی دیشب خودسعی کرد با استفاده از سرخوردگی و ناراحتی طرفداران سندرز از سیستم انتخاباتی آمریکا و اعتراضشان به فساد طرفداران او را به سوی خود جذب کند.
 
در میان سایر سخنانی که دونالد ترامپ در این نشست اظهار کرد این قسمت از سخنرانی پیروزی ترامپ بیشتر مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. او خطاب به همه رای دهندگان حتی طرفداران حزب رقیب گفت "برای گرفتن رای شما بسختی کار خواهم کرد." و در ادامه افزود: "هواداران برنی سندرز که بعلت یک سیستم متقلبانه یعنی سوپردلگیت ها از تصمیم گیری کنار گذاشته شده اند؛ ما با آغوش باز پذیرای شما هستیم!
 
او تاکید کرد ضمناً به توافقنامه های تجاری افتضاحی که برنی سندرز هم بدرستی با آنها مخالف بود، به نحو احسن رسیدگی خواهد شد، خیلی بهتر از چیزی که بتوانید تصور کنید... چون اساساً کار من همینه! ما توافقات تجاری فوق العاده ای خواهیم داشت، تا دلتان بخواهد پول در می آوریم و شغل های از دست رفته رو باز می گردانیم. »
نظرات بینندگان