arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

خدا قوت پهلوان

ماه رمضان و سرمشق پهلواني ، دست مريزاد به بچه هاي زورخانه شهيد فهميده تهران كه چه خوب فهميدند رسم خاك پهلواني را و شال حق شناسي را بر دوش پهلوان عرصه سياست ، ادب و ورزش كشورم نهادن .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کاوه احمدی
ماه رمضان و سرمشق پهلواني ، دست مريزاد به بچه هاي زورخانه شهيد فهميده تهران كه چه خوب فهميدند رسم خاك پهلواني را و شال حق شناسي را بر دوش پهلوان عرصه سياست ، ادب و ورزش كشورم نهادن .
 آري حق شناسي به عمل است نه حرف
شيخ الشيوخ دوران ما علي اكبر ناطق نوري در عرصه سياست پهلواني را به ما آموخت در ايام ورود حضرت امام ( ره ) به كشور كه بيگانگان مانند روباهي نيمه جان منتظر موقعيت بودند تا خدشه اي به ساحت حضرت امام ( ره ) برساند پهلوانانه كنار امام امت ايستاد و در همه ميادين  مانند جهاد و كشور داري ، پهلوانانه در روزهاي سخت و دشوار مثل  سربازي فداكار كنار امام و امت وفادار به آرمانهاي انقلاب ميدان را ترك نكرد .  .سالهاي نه چندان دور يعني خرداد  ٧٦ هنوز شمارش آراء تمام نشده كه پيام تبريك به رقيب فرستاد و با منش پهلواني آموخت كه زمان رقابت به پايان رسيده و با رفاقت ميتوان كشور ساز شد. آري در آنروزهاي سخت در قوه قانونگذاري سكان را محكم تر از گذشته در دست گرفت و پشت سر كابينه رقيب ، رفيق شد تا موجبات خوشحالي قلب مردم و رهبري نظام را فراهم آورد . چون ايام آباداني اين مرز و بوم فرا رسيده بود و بايد كاري پهلوانانه ميكرد
ايام به سرعت چرخش در گود زورخانه ميگذشت   كه بازار مناظره هاي انتخاباتي رياست جمهوري از راه رسيد تهمت خريدار اندكي پيدا كرد باز پهلواني كرد و  لب به دفاع شرعي هم نگشود در هر انتخابات مجلس سراغ او رفتند شيخ دوران ما فقط يك كلام ميگفت كه ما بايد اتاق فكر نظام باشيم و  كار را به جوانان واگذاريم . در حالي كه ميتوانست با ورود به ميدان انتخابات دل دوستان خود را شاد كند.  با طرح وحدت و همگرايي به معركه انتخابات پهلوانانه شور انتخاباتي داد ، و هدف را در شور و نشاط مردم پاي صندوقهاي راي  ديد.
در ولايت مداري كنار رهبري با اقدام و عمل ماند نه با همايش و نمايش ، بلكه هر زمان با تفكر خود دل رهبري را شاد كرد و پهلوانانه ولايت مدار بود و هست. او نه تنها در زمان رهبري حضرت آقا ميدان عمل را ترك نكرد، بلكه از شروع نهضت انقلاب  همراه امام و رهبري بود و در همه دوران ، پهلواني عمل گرا بود .
 اي كاش در مكتب مردان ، مرد ياد بگيريم كه پهلوانان هرگز نميميرند .
نظرات بینندگان