arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۸ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵

رونمایی از یک مدیر تامین اجتماعی دیگر با فیش حقوقی ده‌ها میلیونی! +سند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اطلاعات به دست آمده نشان می دهد به یکی از مدیران سازمان تأمین اجتماعی در فاصله ماه های مهر تا اسفند 94 مبلغی در حدود 137 میلیون تومان به عنوان مزایا تعلق گرفته است.

به گزارش انتخاب ؛ آنچه که "لیست مزایای مستمر و نامستمر" این فرد نشان می دهد و ماهانه مبلغی نزدیک به 15 میلیون تومان تحت عنوان "پرکیس" دریافت کرده است. پرکیس یکی از طرح‌های کارانه یا پرداخت مبتنی بر عملکرد است که برای پرداخت دستمزد پزشکان در مراکز درمانی و نظامهای بیمه خدمات درمانی کاربرد دارد.

در لیست مبلغی تحت عنوان سایر مزایا حداقل به میزان 1 میلیون و 160 هزار تومان تا حداکثر 9 میلیون تومان دریافت کرده است. در ذیل لیست منتشر شده، مزایا شامل کدهای حقوقی بزرگداشت هفته تأمن اجتماعی، روز پدر، روز زن، روز جانباز، روز آزادگان، روز پرستار، روز کارمند، پاداش و جوایز فرزندان کارکنان تعریف شده است.

رونمایی از یک مدیر تامین اجتماعی دیگر با فیش حقوقی ده‌ها میلیونی! +سند

وی همچنین ماهانه مبلغی به میزان 290 هزار تومان به عنوان هزینه سوخت دریافت کرده است.

حتی اگر کسوراتی همچون بیمه و مالیات هم در نظر گرفته شود، نام این مدیر را نیز باید در زمره پرداخت حقوق های نجومی به مدیران دولتی، افزود.

گفتنی است انتشار فیش های حقوقی نجومی برخی مدیران دولتی در هفته های اخیر، خشم اجتماعی را در تنگنای فعلی معشیتی و اقتصادی برانگیخته است، اتفاقی که البته از دولت های پیشین وجود داشته و طی هفته های اخیر، برای اولین بار با انتشار فیش های حقوقی در رسانه ها، باعث حساسیست دولت و دستور رئیس جمهور در این مورد شده است.

منبع: جهان
نظرات بینندگان