arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۳ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵

دستگیری فرد مسلح دیگری که قصد حمله به همجنسگراها در سانتا مونیکای کالیفرنیا را داشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
منابع خبری آمریکایی از دستگیری یک فرد مسلح که گفته می شود قصد حمله به جشن همجنسگراها در شهر لس آنجلس را داشته است، خبر دادند.

به گزارش انتخاب به نقل از رویترز ، روزنامه لس آنجلس تایمز نوشت که پلیس لس آنجلس پس از دریافت اطلاعات تلفنی اقدام به دستگیری فردی در شهر «سانتا مونیکا» در غرب لس آنجلس کرد که سلاح و مهمات به همراه داشته است. این فرد در بازجویی ها گفته که قصد حمله به مراسم جشن همجنسگراها در شهر لس آنجلس را داشته است.

پلیس لس آنجلس نام فرد بازداشت شده را اعلام نکرد.
در همین حال ، شبکه خبری «سی اِن اِن» به نقل از مقام های آمریکایی گزارش داد که دستگیری این فرد ارتباطی با تیراندازی بامداد یکشنبه به وقت محلی در شهر اورلاندو ایالت فلوریدا نداشته است.
یک کارشناس امنیتی به این شبکه خبری گفت: همین که قصد این فرد برای حمله به همجنسگراها ارتباطی با حمله قبلی در اورلاندو نداشته نشان می دهد که این حملات مانند پاریس و بروکسل برنامه ریزی شده نبوده و این خبر خوبی است.

در تیراندازی بامداد یکشنبه در باشگاه شبانه همجنس گرایان شهر اورلاندو ایالت فلوریدا 50 نفر کشته و 53 نفر زخمی شدند.
رسانه های آمریکایی فرد مهاجم را «عمر متین» افغان تبار و شهروند آمریکا معرفی کرده اند و همچنین برخی رسانه ها مدعی شده اند که این فرد با داعش در ارتباط بوده است.
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه(به وقت محلی) گفت حادثه تیراندازی در اورلاندو ، نتیجه دیگری از سهولت دسترسی به سلاح در آمریکا است که باید فکری به حال آن کرد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان