arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۳ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

دیدار با جامعه علمی کشور به حرمت «نان و نمک» رمضان المبارک

تهیه کننده ویژه برنامه «نان و نمک» معتقد است این برنامه به دیدار خانواده های محترم شهدا می رود که انتقال دهنده فرهنگ شهادت و معرفت در جامعه اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هادی خدادی تهیه‌کننده ویژه‌برنامه رمضانی «نان و نمک» درباره روند این اثر تولیدی گفت: «نان و نمک» حاصل تلاش برنامه سازان «دوربین هفت» است که از سال ۹۰ در شبکه آموزش سیما فعالیت دارند. «نان و نمک» برخاسته از جامعه علمی کشور است که به حرمت این ماه مبارک به دیدار استادان برجسته دانشگاه های معتبر سراسر کشور، پژوهشگران، محققان، معلمان، خیرین مدرسه ساز و نخبگان می رود.

وی با اشاره به اینکه هدف از ساخت این برنامه پاسداشت مقام معلمی و ارج نهادن به مقام آنانی است که در راه ارتقای فرهنگ جامعه بدون هیچ چشم داشت مادی قدم برمی‌دارند، بیان کرد: این برنامه محفلی رمضانی است که به بهانه حرمت نان و نمک بین بنده و خداوند و استاد و شاگرد به معرفی بزرگان دانش و علم کشور می پردازد. در شب های با ارزش قدر، «نان و نمک» به دیدار خانواده های محترم شهدا می رود که انتقال دهنده فرهنگ شهادت و معرفت در جامعه اند؛ آنان که معلمان بزرگ بشرند و حق نان و نمک به گردن تک تک افراد جامعه دارند.

خدادی درباره روند تولید این برنامه گفت: «نان و نمک» در سومین سال حیات خود دو محور اصلی را مدنظر قرار داده است اول قدردانی از دست اندرکاران جامعه علمی کشور و دوم ترویج فرهنگ ناب رمضانی توسط آنان. از جمله تمایزهای این سری از برنامه ها با سال های گذشته می‌توان به تولید برنامه در استان های سراسر کشور اشاره کرد که این امر حتی در تیتراژ برنامه مدنظر قرار گرفته و تولید تهران و خراسان رضوی است.

تهیه‌کننده ویژه‌برنامه رمضانی «نان و نمک» شبکه آموزش در پایان اظهار کرد: این برنامه به تهیه کنندگی بنده و به کارگردانی فرشید فتحی از اولین روز ماه مبارک رمضان هر شب بعد از ساعت ملکوتی افطار روی آنتن شبکه آموزش سیما می رود و در عید فطر گلچینی از برنامه ها تقدیم مخاطبان می شود.

منبع: مهر
نظرات بینندگان