arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

نجات کارگر از عمق 40 متری چاه آب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات جان یک چاه‌کن از عمق 40 متر چاهی در منطقه لویزان خبر داد.

به گزارش انتخاب، سید جلال ملکی، درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت 18:36 روز گذشته یک مورد حادثه سقوط در چاه به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان را به محل حادثه واقع در لویزان، خیابان شیان سوم اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه ادامه داد:‌ محل حادثه یک ساختمان مسکونی تازه ساخت بود که در طبقه همکف آن چاه آبی به عمق 40 متر حفر شده بود و کارگر چاه‌کن در حال خروج از این چاه بوده که ناگهان طنابش پاره شده و به عمق چاه سقوط کرده بود.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات آتش نشانان برای نجات این فرد، گفت: عوامل آتش نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص وارد چاه شده و این کارگر 45 ساله افغان را در حالی که زنده بود خارج کرده و برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 19:59 به عملیات خود خاتمه دادند، اظهار کرد: پاره شدن طناب و سقوط کارگر به عمق چاه دلیل این حادثه بود که لازم است پیمانکاران و کارگران حتما از سالم بودن لوازم خود مطمئن شده و از تجهیزات استاندارد برای فعالیت‌ها خود استفاده کنند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان