arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۵ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۵

تبریزی و افخمی باهم آشتی نکردند / تبریزی همچنان دلخور است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ناصر عنصری می‌گوید اخباری که مبنی بر آشتی کمال تبریزی و بهروز افخمی منتشر شده صحت ندارد و تبریزی همچنان از رفتار برنامه هفت مکدر است.

 به گزارش ایلنا، ۲۶ خرداد مراسم افطاری به میزبانی محمدمهدی پورمحمدی سفیر سابق ایران در کشورهای آرژانتین، دانمارک و لهستان و با حضور سینماگران برگزار شد و بعداز آن تعدادی از سایت‌های خبری از آشتی بهروز افخمی و کمال تبریزی در این مراسم نوشتند اما قائم مقام خانه سینما می‌گوید این اخبار کاملا کذب است.

ناصر عنصری قائم مقام مدیر عامل خانه سینما در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به این مراسم افطاری می‌گوید: ماجرا‌ از  این قرار بود که من و آقای کمال تبریزی سر یک میز  نشسته بودیم و بهروز افخمی هم روبروی کمال تبریزی نشسته بود و چند بار آقای افخمی از تبریزی خواهش کرد به برنامه هفت سینمایی بیاید و هر حرفی دوست دارد بگوید، اما  آقای تبریزی هم اعلام کرد این کار را نمی‌کند و حرفی برای گفتن با افخمی  ندارد.

وی ادامه داد داد: آقای افخمی وقتی این رفتار را دید و  از آنجایی که  با بیشتر اهالی سینما دوستی و رفاقت چند ساله دارد، اواخر مجلس به سمت کمال تبریزی آمدو شروع به بوسیدن کمال تبریزی کرد و دوستان حاضر در مجلس هم عکس گرفتند و بدنبال انتشار این عکس‌ها خبرهایی منتشر شد که صحت ندارد.

عنصری تاکید کرد: تا آنجایی که متوجه شدم آقای تبریزی هنوز به‌شدت از رفتار برنامه هفت سینمایی با وی و روش این برنامه ناراحت و مکدر است و آشتی صورت نگرفته است و  نه تنها هیچ نقشی در این ماجرا و آشتی نداشتم، بلکه فقط یک ناظر بودم.

عنصری ادامه داد: متاسفانه آقای افخمی و برنامه هفت از شیوه‌های صحیحی برای جذابیت برنامه استفاده نمی‌کند و متاسفم از اینکه بگویم از شیوه‌های ماکیاولیستی برای جذابیت برنامه استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: افخمی در ضیافت افطار حتی یک‌بار هم از کمال تبریزی  عذر خواهی نکرد و  فقط دائم از تبریزی تقاضا می‌کرد که به برنامه هفت بیاید  و هرچه دوست دارد بگوید.

در آخرین برنامه هفت سینمایی مسعود فراستی منتقد برنامه فیلم سینمایی دونده زمین را یک نوع دیاثت فرهنگی نامید و بدنبال این حرف کمال تبریزی در گفت‌وگو با فریدون جیرانی  و از طریق سایت فیلم‌نت به‌شدت از برنامه هفت انتقاد کرد و حتی اعلام کرد که  ساخت سریال سرزمین کهن را متوقف می‌کند.

نظرات بینندگان