arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۵

تقدیر یک امام جمعه از رییس‌جمهور برای دستور برخورد با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا نوشت: امام‌جمعه ایلام گفت: دستور رییس‌جمهور برای برخورد با عناصری که حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند جای تقدیر دارد.

حجت‌‎الاسلام و المسلمین «محمدنقی لطفی» در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر ایلام، به هفته جهادکشاورزی اشاره کرد و گفت: یکی از رکن‌های استقلال اقتصادی، خودکفایی در عرصه کشاورزی است و نباید فراموش کرد که اهمیت این بخش بدان حد است که یکی از سیاست‌های نظام سلطه برای به زانو درآوردن کشورهای جهان سوم، نابود کردن کشاورزی آن کشورهاست کمااینکه این اتفاق در دوران طاغوت برای ایران به وقوع پیوست.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام تصریح کرد: در دوران پهلوی، کشاورزی در کشورمان از بین رفت و بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با تبعیت از امام(ره)، کشاورزی را احیاء کردند و همان طوری‌که رییس‌جمهور نیز اعلام کرد امسال از واردات در این بخش بی‌نیاز شده‌ایم.

وی به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مسئولان و کارگزاران نظام اشاره و خاطرنشان کرد: مصونیت ملی و احقاق حقوق ملت ایران در برابر گرگ‌های دهان گشوده‌ای چون آمریکا از طریق اتکا به توانمندی‌های داخلی به دست می‌آید نه با مذاکرات که در اینجا، حقیقت امر همان نرمش قهرمانانه است.

امام‌جمعه ایلام با بیان این‌که رهبری معظم انقلاب در یک موضع تهاجمی آمریکایی‌ها را تهدید کرد که اگر برجام را پاره کنند ما آن را آتش خواهیم زد، افزود: با توجه به اهمیت تنگه استراتژیک هرمز در منطقه و تردد بیش از 63 درصد نفت خلیج‌فارس از این تنگه لذا ما نمی‌گذاریم آمریکایی‌ها در کشورهای حوزه خلیج‌فارس به راحتی تردد کرده و پایگاه بزنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بیانات رهبری را فصل‌الخطابی برای مسئولان دانست و افزود: دستگاه دیپلماسی نیز باید این بیانات را نصب‌‎العین خود قرار دهد و باید از رییس‌جمهور به خاطر دستور برای برخورد با عناصری که حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند تشکر کرد، چون این مسایل بر خلاف عدالت اجتماعی است.

نظرات بینندگان