arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۵

فرمانده انتظامی آبادان: به کمارفتن جوان آبادانی درپلیس آگاهی در دست بررسی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: این فرماندهی با همکاری دادستانی شهرستان، پیگیر پرونده چگونگی به کما رفتن ' نادر شریفی فرد' در پلیس آگاهی هستند.

درپی نشرخبری درخصوص ضرب شتم یک جوان آبادانی از سوی پلیس در اداره آگاهی شهرستان و به کما رفتن وی، سرهنگ سیدمحسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت:در پی نشر خبر به کما رفتن جوان آبادانی در پلیس آگاهی شهرستان آبادان در شبکه های اجتماعی، برخی افراد ناآگاه به واسطه تعدادی افراد مغرض بدون داشتن دلیلی مبنی بر اثبات اینکه فرد مذکور از سوی ماموران کتک خورده است، این موارد بی پایه و اساس را منتشر کردند.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی نادر شریفی فرد را برای بازجویی به پلیس آگاهی احضار کردند و پلیس نیز بر اساس وظیفه ذاتی و قانون، با وی برخورد کرده و طبق مشاهدات هیچ گونه جای ضرب و شتم بر بدن وی وجود ندارد.

سرهنگ تقی زاده ادامه داد:اینجانب و دادستان شهرستان آبادان، در حال پیگیری موضوع هستیم و اگر ماموران پلیس قصور داشته باشند، بدون شک با آنان برخورد قانونی می شود، ولی تاکنون شواهدی دال بر اینکه پلیس، وی را شکنجه کرده باشد، وجود ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تاکید کرد:منتشر کنندگان اخبار کذب و خبری که پلیس، نادر شریفی فرد را شکنجه کرده است، به دلیل تشویش اذهان عمومی از طریق پلیس فتا و حقوقی ناجا تحت تعقیب قانونی قرار می گیرند.
لازم به ذکر است، نادر شریفی فرد جان خود را در بیمارستان طالقانی آبادان از دست داد و برای مشخص شدن علت مرگ وی، جسدش برای کالبدشکافی به پزشکی قانونی منتقل شد.

نظرات بینندگان