arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۹ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵

آرزوهای کیانیان در شب «افسانه ببر»ی‌ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رضا کیانیان شمع تولد 65 سالگی خود را در میان جمعی از هنرمتدان تئاتر در تماشاخانه «باران» خاموش کرد.
 
به گزارش انتخاب، جمع صمیمانه‌ای از هنرمندان تئاتر شامگاه (30 خردادماه) پس از تماشای نمایش «افسانه ببر» تولد رضا کیانیان را جشن گرفتند.
 
رضا کیانیان که به همراه همسرش به تماشای نمایش «افسانه ببر» به کارگردانی هادی عامل نشسته بود، بعد از اجرای این نمایش گفت: این جشن تولد یکی از بهترین تولدهای عمر من بود و از همه شما ممنونم. یکی لو داده بود که برای من تولد گرفته‌اند، اما فکر نمی کردم به این شکل باشد و تصورم این بود که فقط اجرای امشب را به من تقدیم می‌کنند.
 
وی افزود:‌ آرزو می‌کنم همه مردم حالشان خوب باشد و همیشه بخندند و دلشان شاد باشد.
 
رضا کیانیان ضمن اشاره به تولدش در استان خراسان گفت: یادم می‌آید چند سال پیش در جشن تولدی که در خراسان رضوی برایم گرفته بودند، هدایت هاشمی که اتفاقا او هم مثل من خراسانی است،  حضور داشت و امسال هم خاطره ای شیرین را برایم خلق کردند.
 
در این مراسم همچنین طبق اعلام روابط عمومی تئاتر باران؛ رويا نونهالي، بهاره رهنما، بزرگمهر حسين‌پور، هوشنگ گلمكاني، رويا ميرعلمي، دكتر محمود حدادي، رويا بختياري، شيوا اردويي، شهاب‌الدين طباطبايي، سروناز نانكلي، خاطره اسدي، الهام جعفرنژاد و  ... حضور داشتند.
 
نمایش «افسانه ببر» بعد از کسالت هدایت هاشمی به عنوان تنها بازیگر این نمایش، اجرای خود را از سر گرفته است. این نمایش با طراحی و کارگردانی هادی عامل و بازی هدایت هاشمی هر شب ساعت22:15 در مجموعه تئاتر باران روی صحنه می‌رود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان