arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۶۶۱۴
تعداد نظرات: ۲۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۳ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
سردار خورشیدی، پدر داماد احمدی نژاد، در گفتگوی تفصیلی با «انتخاب»:

موثران جریان اصولگرا از احمدی نژاد دعوت به کاندیداتوری کرده اند / انتخابات 84، سال 96 تکرار می شود / احمدی نژاد حمایت اصولگرایان را نمی خواهد / روحانی و احمدی نژاد به دور دوم می روند / لاریجانی و باهنر در کنار روحانی خواهند بود / مناظره ها حرف اول را خواهد زد / وقتی می گویند ویرانی های دولت نهم، احمدی نژاد می خندد و ناراحت می شود

سردار احمد خورشیدی در گفتگویی تفصیلی با «انتخاب» از انتخابات ریاست جمهوری 96 و احتمال کاندیداتوری محمود احمدی نژاد سخن گفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
موثران اصولگرا از احمدی نژاد دعوت به کاندیداتوری کرده اند / انتخابات 84، سال 96 تکرار می شود / احمدی نژاد حمایت اصولگرایان را نمی خواهد / روحانی و احمدی نژاد به دور دوم می روند / لاریجانی و باهنر در کنار روحانی خواهند بود / مناظره ها حرف اول را خواهد زد / وقتی می گویند ویرانی های دولت نهم، احمدی نژاد می خندد و ناراحت می شود

زهرا ترابی: 
سردار احمد خورشیدی در گفتگویی تفصیلی با «انتخاب» از انتخابات ریاست جمهوری 96 و احتمال کاندیداتوری محمود احمدی نژاد سخن گفت.

پدر داماد احمدی نژاد در عین حال که می گوید که حمایت اصولگرایان از احمدی نژاد را بعید می داند اما از مذاکرات برخی چهره های این جریان با رئیس جمهور سابق خبر می دهد.
وی می گوید: نه احمدی نژاد دنبال جذب اصولگرایان است، نه اصولگرایان به دنبال او هستند. تفکر احمدی نژاد این است که جناح خیلی نقشی ندارد و همه از جناح ها گذشته اند.

خورشیدی معتقد است اگر احمدی نژاد کاندیدای انتخابات شود، او و روحانی به دور دوم می روند و نهایتا احمدی نژاد پیروز میدان می شود.

متن کامل گفتگوی تفصیلی «انتخاب» با خورشیدی در زیر می آید:

انتخاب: به عنوان اولین سوالم، با توجه به اینکه سه سال از عمر دولت می گذرد، آیا آقای روحانی توانسته به وعده هایی که داده است، جامه عمل بپوشاند؟

خورشیدی: آقای روحانی 146 شعار و وعده انتخاباتی در حوزه اقتصاد داده بود و همۀ اینها به اقتصاد و معیشت مردم مربوط می شود که اکثر این وعده ها را گفته بود ظرف چندماه عملیاتی می کند. همچنین گفته بود من آنچنان مردم را غرق در ثروت می کنم که نیاز به یارانه 45 هزار تومانی نداشته باشند و در سال اول بخش وسیعی از بیکاری را حل خواهم کرد یا تحصیلکرده های بیکار را شاغل خواهم کرد. ولی تا به امروز این وعده ها محقق نشده است. متاسفانه سیاستی که آقای روحانی در بحث اقتصادی انتخاب کردند، سیاستی بود که الزاماتش دست خودش نبود و دست طرف مقابل بود که هیچ گونه تعهدی ندارد. ایشان آمدند سیاست داخل را کاملاً به سیاست خارجی و بخصوص آمریکایی ها گره زدند و به قول هایی که آنها داده بودند توجه کردند ولی به دلسوزی مردم و منتقدان توجه نکردند و دیدیم الان به جایی رسیدیم که برجام شد هیچ، و آن زحماتی هم که در طول این 3 سال خودشان و تیم هسته ای کشیده بودند به باد رفت. در حال حاضر ما در اجماع هستیم و می بینیم که اکثریت مردم نظر کاملاً منفی نسبت به عملکرد ایشان دارند. آقای روحانی به طور قطع در سال 96 پیروز نخواهد بود.

انتخاب: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز اعلام کرده، که ما سال آینده از آقای روحانی حمایت می کنیم و برخی از اصولگرایان دیگر نیز همین اعتقاد را دارند. تحلیل تان از این موضوع چیست.

خورشیدی: اولاً آقای مصباحی مقدم این حرف را تکذیب کرد و جامعه روحانیت هم اعلام کردند نظر خود ایشان است. مساله دوم ، مردم چقدر به جامعه روحانیت و احزاب اصولگرا و اصلاح طلب گرایش دارند؟ اینها چقدر نقش دارند؟ احزاب 50، 100 نفری که هیچ نقشی در سازماندهی افکار مردم ندارند، چه کار می توانند کنند؟ الان جامعه از اصولگرایی و اصلاح طلبی عبور کرده است. درست است که الفاظ جدیدی آمده است اما در هر صورت شما این احزاب را در جامعه دارای جایگاه قابل اعتنایی نمی بینید و اینها جایگاهی ندارند مانند جمعیت ایثارگران، رهپویان، حزب اصلاح-طلبان ملت.  اینها در جامعه هیچ نقشی ندارند. آیا جامعه منتظر این است که ببیند آقای صادق خرازی چه می گوید؟! آقای حسین فدایی یا آقای صادق خرازی در بین مردم چه جایگاهی دارند؟! مردم منتظرند که اینها حرف بزنند بعد بروند دنبال حرف اینها؟! اصلا اینطور نیست.

مسئله دیگر این است که در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، جاذبه های شخصیت، مناظره ها، برنامه ها،و...خیلی نقش دارد و حرف اول را می زند. اطرافیان و حمایت این فرد یا آن فرد از یک شخصیت و کاندیدای ریاست جمهوری خیلی اثر ندارد. در سال 92 حرف ها و شعارهای آقای روحانی رای آورد و آقای هاشمی و رئیس دولت اصلاحات اگرچه نقش داشتند ولی آنچنان که گفته می شود نقش نداشتند و شعارهایی که آقای روحانی می داد خودش هم می دانست عملیاتی نمی شود.

انتخاب: با این اوصاف، بالاخره شما معتقدید اصولگرایان از دکتر روحانی حمایت می کنند یا خیر؟

خورشیدی: یک بخشی بله، یک بخشی مانند مصباحی مقدم، لاریجانی و باهنر همراه او هستند ولی آنها نقش زیادی ندارند و نمی توانند رای او را تقویت بکنند. آقای روحانی فقط می تواند یک  کار قدرتمند اقتصادی را استارت بزند. اگر ایشان واقعا روشش را اصلاح کند و از مردم عذرخواهی کند و کار درست اقتصادی انجام بدهد، مردم به او اعتماد می کنند. مردم ما قدرشناس هستند و  به نظرم این تنها راهی است که ممکن است یک مقدار فضا را تعدیل کرد. به هرحال من راهی نمی بینم، نه برای ایشان و نه برای خیل عظیم اصولگرایان که صف بستند که اگر آقای روحانی رای نیاورد، بیایند. هیچ کدام از اینها رای نمی آورند، اگر آقای احمدی نژاد بیاید اوضاع فرق می کند و تحلیل، تحلیل دیگری می شود.

انتخاب: اصولگرایان چهره شاخصی دارند که در انتخابات اینده روی آن سرمایه گذاری کنند؟

خورشیدی: خیر.

انتخاب: امکانش وجود دارد اصولگرایان دوباره از آقای احمدی نژاد حمایت کنند؟

خورشیدی: بعید می دانم.

انتخاب: چرا؟ آقای احمدی نژاد نمی خواهد یا اصولگرایان نمی خواهند؟

خورشیدی: هر دو. بیشتر خود  آقای احمدی نژاد. تفکر او این است که جناح خیلی نقشی ندارد و همه از جناح ها گذشته اند و همه این را می دانند. این یافته جدیدی نیست. فکر می کنم، پازل سال 84 به نوعی در حال تکرار است، منتها آدم ها ممکن است تغییر کنند. آن زمان آقای هاشمی بود و الان آقای روحانی است، هر چه جلوتر می رویم بیشتر عملیاتی می شود و خانه ها پر می شود.

انتخاب: چقدر احتمال دارد اقای احمدی نژاد مجددا به انتخابات ورود کند؟

خورشیدی: در حال حاضر ایشان هیچ تصمیمی نگرفته است و آن سخنرانی ها در راستای بازخوانی خط امام و انقلاب است که دو سال است دنبال می کند و هنوز تصمیمی در مورد آمدن نگرفته است.

موثران اصولگرا از احمدی نژاد دعوت به کاندیداتوری کرده اند / انتخابات 84، سال 96 تکرار می شود / احمدی نژاد حمایت اصولگرایان را نمی خواهد / روحانی و احمدی نژاد به دور دوم می روند / لاریجانی و باهنر در کنار روحانی خواهند بود / مناظره ها حرف اول را خواهد زد / وقتی می گویند ویرانی های دولت نهم، احمدی نژاد می خندد و ناراحت می شود

انتخاب: باتوجه به عملکرد ناخوشایند ایشان، به نظر شما جامعه از ایشان استقبال خواهد کرد؟

خورشیدی: صد درصد شک نکنید. مردم سه قسمت هستند؛ دسته اول، 10، 15 درصدی به صورت کامل موافق انقلاب هستند. 20 درصد به طور کامل مخالف انقلاب هستند. 70 درصد این میانه هستند که قشر خاکستری یا قشر متوسط هستند. در واقع این قشر بیشتر تعیین کننده هستند. سال 76 اینها از رئیس دولت اصلاحات شعار آزادی را پذیرفتند و به ایشان رای دادند، سال 84 شعار بهبود اقتصاد معیشت و عدالت را پذیرفتند و به آقای احمدی نژاد رای دادند و سال 92 تنها سالی بود که نیمی از آنها به آقای روحانی رای دادند و نیمی از آنها به رقیب او رای دادند.

من فکر می کنم، مردم در رابطه با شعارهای آزادیخواهانه بیشتر حرف رئیس دولت اصلاحات را می پسندند. در رابطه با شعارهای اقتصادی و معیشتی هم حرف احمدی نژاد را می پسندند . اگر فرض کنیم الان احمدی نژاد بیاید بگوید تولید و بهبود اقتصادی، مردم می پسندند. من این را دیدم و این کار اتفاق افتاده است، درست همانطور که مردم در حوزه آزادیخواهی رئیس دولت اصلاحات را می پسندند. بحث دوقطبی برحامیان و غیربرحامیان دیگر تمام شد و این اصلاً مطرح نیست. در انتخابات آینده، دوقطبی معیشت و ضدمعیشت بوجود می آید. اگر آقای احمدی نژاد قانع شود که بیاید، من فکر می کنم رای خوبی دارد، یا در مرحله اول یا در مرحله دوم پیروز می شود.

انتخاب: یعنی امکانش هم وجود دارد که قانع نشود؟

خورشیدی: بله.

انتخاب: نظر آقای احمدی نژاد درباره دولت اقای روحانی چیست؟

خورشیدی: باید از خودشان بپرسید. طبیعی است که ایشان انتقاداتی دارند همین انتقاداتی که من الان گفتم ایشان یا هر کسی دیگر این انتقادات را دارد.

انتخاب: آقای احمدی نژاد کماکان دوستی خود را با آقای مشایی حفظ کرده است؟

خورشیدی: رابطه خانوادگی که دارند اما آقای مشایی براساس اخبار موثقی که من دارم یک ناراحتی شدید چشمی پیدا کرده اند. پزشک گفته است که ایشان نباید دچار استرس شود و دیگر در فضای سیاسی نیستند. الان آقای مشایی در دفتر ولجنک هم نیست و دنبال این مسائل سیاسی هم نیستند و کارهای تحقیقی و پژوهشی را انجام می دهد.

انتخاب: کماکان جلسات دفتر ولنجک اقای احمدی نژاد پابرجا است؟

خورشیدی: فکر نمی کنم.

انتخاب: خودتان در جلسات شرکت می کنید؟

خورشیدی:خیر.

انتخاب: اگر اصولگرایان به آقای احمدی نژاد پیشنهاد کاندیداتوری دهند، او قبول می کند؟

خورشیدی: شاید قبول کند. خبرهایی هم ما شنیدیم که ممکن است یک ارتباطاتی ایجاد شود.

انتخاب: یعنی اصولگرایان این تمایل را نشان داده اند؟

خورشیدی: برخی از افراد.

انتخاب: کدام حزب؟

خورشیدی: من به طور نمونه بگویم، مثلا نمایندگان مجلسی که در این دوره نیستند. خیلی از آنها ارتباط دارند و بعضی از اصولگرایان که قبلا کمتر می آمدند الان بیشتر ارتباط دارند، ولی این را بگویم که افراد اثرگذار اصولگرا پبشقدم این موضوع شدند.

انتخاب: آقای احمدی نژاد در این مورد نظرشان چیست؟ 

خورشدی: اگر احساس احمدی نژاد این باشد که می تواند خدمت کند قطعاً کوتاهی نخواهد کرد. البته یک پارامتر مهم هم خواست مردم است و اگر مردم بخواهند و زمینه کاری وجود داشته باشد نه تنها آقای احمدی نژاد بلکه هر شخص دیگری پا به میدان خواهد گذاشت.

انتخاب: وقتی آقای احمدی نژاد می شنوند دولت یازدهم اعلام می کند دولت نهم و دهم خرابکاری و ویرانی زیادی به جا گذاشته، چه واکنشی نشان می دهد؟

خورشیدی: بعضی اوقات می خندد و بعضی اوقات ناراحت می شود و می گوید انصاف نیست . خیلی از حرف های آقای روحانی واقعاً انصاف نیست.

انتخاب: نظر آقای احمدی نژاد درباره برجام چیست؟

خورشیدی:نمی دانم. هر نظری مقام معظم رهبری درباره برجام دارند فکر می کنم اکثریت انقلابی ها بپذیرند. برجام ضمن اینکه نقاط مثبتی دارد، نقاط منفی هم دارد که البته بیشتر از نقاط مثبت است.

انتخاب: این امکان وجود دارد اصولگرایان یک بار دیگر روی کاندیداهای سال 92 سرمایه گذاری بکنند؟

خورشیدی: ممکن است. البته سال 92 را نمی توان خیلی قوی بیان کرد. ولی کاندیدای سال 84 احتمال دارد.

انتخاب: از بین کاندیداهای سال 84 ، به اضافه آقای روحانی چه کسی رای می آورد؟ 

خورشیدی: پیش بینی ام این است که دوقطبی یا سه قطبی بوجود خواهد آمد. آقای روحانی است با آقای احمدی نژاد و یک نفر دیگر از اصولگرایان . در این وضعیت پیش بینی من این است که هیچ کدام از این افراد، اگر این روندی که الان وجود دارد ادامه پیدا کند، رای به دست نخواهند آورد. نظریه دوم من این است  که انتخابات بین آقای احمدی نژاد و آقای روحانی به دور دوم کشیده می شود و  فکر می کنم آقای روحانی حریف آقای احمدی نژاد نمی شود، اگر سه مرحله ای هم شود باز همین اتفاق می افتد. من مجددا عرض می کنم آن قشر میانه را یادتان باشد که 70 درصد دغدغه هایی را دارند که آقای احمدی نژاد می تواند این دغدغه ها را نمایندگی کند و آقای روحانی نمی تواند.

انتخاب: نظر آقای احمدی نژاد درباره اصولگرایان چیست؟

خورشیدی: نظرشان مشخص است. احمدی نژاد به هر کسی که دغدغه مردم را دارد، چه اصولگرا، چه اصلاح طلب، احترام می گذارد و هر کسی دغدغه مملکت و کشور را ندارد مورد علاقه او نیست.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۱۱
در انتظار بررسی: ۶۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
39
260
سال 84 کسی احمدی رو نمی شناخت درست بهش رای دادن. الان همه می دونن کیه
پاسخ ها
مجید اردبیلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
پرویز فتاح

کاندیدای اصولگرایان میباشد
مصطفی ح
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
الان هم نمیدونن کیه! چون 6 سال نذاشتن حرفاش رو کسی بشنوه! (از سال 90)!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
اگر احمدی نجات تایید صلاحیت بشه باید فاتحه مملکت رو خوند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
ای بابا چه گیری کردن ملت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
اين بابا دو شخصیتیه یادش رفت چه سروصدایی در دوران احمدی نژاد درست کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
احمدی نژاد عشق
منتظرات هستیم دکتر عزیز
ناشناس
| Italy |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
خیلی جالبه یکنفر با اینهمه تخلف که کشور را در مسیر قهقرا برده است پاسخگوی قانون هم خود را نمی داند
ناشناس
| Italy |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
اینا چه جور مدعی هستند که رای می یارن؟
ناشناس
| Italy |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
لطفا فیش حقوقی این آقای حامی احمدی نژاد رو افشاء کنید تا بر همگان ثابت شود:
"هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمیگیره...!!!"
ناشناس
| Italy |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
از قدیم گفته اند از بعضی ها باید ترسید. از جمله فرد بی حیا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
سال 84 از روی لج به احمدی نژاد رای دادند این بار دیگه مردم از کسی جز اون لجشون نمی گیره
ناشناس
| Russian Federation |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
مردم دیگه این آقا رو شناختن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
احمدی نژاد اگر بتونه آرای دور قبل قالیباف و جلیلی رو جمع کنه کار تمومه - تموم
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
37
190
به همین خیال باش اخوی
پاسخ ها
saeid
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
بله بخند آقای احمدی نژاد
به بد بختی یک ملت بخند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
امثال این آقا خوب می دانند که چه خیانتی در حق این مملکت شد. اگر برجام نبود الان در قهقرا بودیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
38
210
عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.چطور مردم به احمدی نژاد(تورم،تحریم،اختلاس،هیاهو...)رای می دهند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
اگر آگاهي نداشته باشه،‌شايد اين عاقل ده بار هم از يك سوراخ گزيده شود.
مصطفی ح
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
این طور که احمدی نژاد توضیح میده چه خدمات چشمگیری هم داشته (که انتخاب نمیگه مثل پارس جنوبی، کارهای عمرانی وسیع و رشد علمی و...) و تحریم هم به خاطر رذالت امریکا بوده و تورم هم معلول بانکها است که خودش باهشون گلاویز شده بود (سر سودها) ولی حریفشون نشد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
الان اینایی که می گن بیکاری درست نشده و ... آمار کل قضیه رو از کجا دارن؟ اطرافیان خودشون؟
معلم
|
-
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
44
139
آقاي سردار ، چون آقاي احمدي نژاد و دوستان نزديكش دل رهبري را خون كردند، ما هرچند دل خوشي از دولت فعلي هم نداشته باشيم اما هرگز به احمدي نژاديسم راي نخواهيم داد.
پاسخ ها
مصطفی ح
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
شما از پاپ هم کاتولیک تر شدید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
به خودت مربوطه آقای معلم، انشاالله که کسی پیدا بشه که بتونی با خیال راحت بهش رای بدی. اما رای ملت تداوم برجام است تداوم برجام....
ناشناس
| Russian Federation |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
هیشکی از اون دل خوش و خاطره خوب نداره
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
30
134
سلام و عرض ادب به مردم فهیم ایران، مشکلات اقتصادی مردم ناشی از عملکرد دولت احمدی نژاد است و این مشکلات با سه سال قابل حل نیست ،واقع گرا باشید جناب خورشیدی مگر آقای روحانی معجزه گر هست که خرابیها را سریع حل کند،در کل عملکرد دولت تدبیر و امید عالی بوده ،که توافق هسته ای ابتدای راه است ،شما فقط این را جواب بدهید داد و ستد یک کشور بزرگ میبایستی توسط بانکها انجام شود یا اشخاصی نظیر بابک زنجانی ،یا از طریق جابه جایی پول با چمدان که در دولت احمدی نژاد صورت میپذیرفت ،قبول کنید که اقتصاد را ویرانه تحویل دولت تدبیر دادید ،بپذیرید ،اگر هم نپذیرید مردم در انتخابات 96 شما را وادار میکنند بپذیرید.
پاسخ ها
بابک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
اقای فرزاد اون موقع که قول صد روزه دادند یادشون نبود مشکلات را حتی در سه سال هم حل نمیشه؟؟؟؟؟اسم این عوام فریبی نیست؟؟؟؟؟؟در ضمن اگر افرادی برای تحریم کشور به دشمن مشاوره نمیدادند کشور هم مجبور نبود دست به دامن امثال زنجانی شوند
ساره ماجدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
چرا قاطی می کنی بابک خان. ولایتی گفته بود صد روزه اقتصاد رو جراحی می کنم. روحانی اسم 100 روز نیاورد. کتاب از نیاوران تا پاستور رو دقیق بخون شما
بابک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
خانوم ساره شما دیگه خیلی خودت را به اون راه زدی.دیگه عالم و ادم میدونند روحانی قول صد روزه داده
ساره ماجدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
هر دولتی در صد روز اول گزارش می دهد. در وعده های انتخاباتی سال 92 از روحانی وعده صد روز تحول ندیده ایم. اسناد آن موجود است. بجه بی بابا بغل دولت ندهید
یوسف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
دعوای بیخود نکنید. فعلا که سه سال و اندی است که مملکت درگیر رکود شده بهتر شدن اوضاع پیشکش. تازه این فرزاده که گفته برجام و توافق هسته اول راهش و ...باید بهش گفت دیگر چه چیز دیگری مونده است که در برجام فدا نکرده باشیم و هیچ چیز حتی تف هم کف دست ظریف ننداخته باشند. واقعا نمی فهمید یا اینقدر در مقابل فهمیدن مقاوم هستید؟
حمید رحیمی نژاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
آدم حیرت می کند وقتی برخی با این اطمینان اصرار دارند بگویند وعده ی صد روزه نبوده ! خواهر گرامی فیلمش هست متنش هست همه ی اسنادش هست بعد شما به یک کتاب کذایی ارجاع می دید !
ساره ماجدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
اون کتاب سند معتبر انتخابات سال 92 هست. فیلمش را بدهید فارس یا رجا از دوستانتان منتشر کنند. مطلقا صحبت صد روز تغییر را نکرده چون اساسا همچین ادعایی با اشراف بر ویرانی های برجای مانده از دوران احمدی نژاد با تدبیر دولت محترم جور در نمی آمد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
37
64
دست از سر کچل احمدی نژاد بردارید .
سابت انتخاب تمامش شده احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
21
110
رو که نیس ،سنگ پا قزوین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
20
83
چطوري است كه پدر داماد آقاي احمدي نژاد اجازه مصاحبه و صحبت دارد و ما مجبوريم گوش كنيم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
چون ایشون 3 سال پیش مخالف درجه یک احمدی نژاد بود و همین سایتها میزدن و شما تشویقش هم می کردین اما الان که دوباره موافق شده مجبورین!!! نه مجبور نیستی
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
42
93
اقبال عمومی از احمدی نژاد شاید « 5% »
پاسخ ها
نیما
| - |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
96 که مشخص شد فقط خواهشاً نریزید تو خیابونا

انتخاب، پیشاپیش از فراجناحی عمل کردنت در انتشار کامنت های مخالف سپاسگزارم!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
نه بابا؟ 5 درصد؟
محمد
| Romania |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
باشه اقا نیما. به شرطی که جر نزنید
ناشناس
| Italy |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
5 درصد خیلی زیاده....!!!!
براتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
22
83
عطش قدرت تا کجا؟ چی می خاد دیگه؟ چیزی نمونده بخاد بار کنه ببره
برزنونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
27
70
با سلام
من به عنوان یک شخصیت علمی ، خواهش دارم از اقای دکتر احمدی نژاد که به عرصه ی ریاست جمهوری وارد نشوند تا حداقل کیفیت علمی دانشگاه ها ی ما ضعیف تر نشود. با جسم ضعیف می توان به اینده ی درخشان امیدوار بود ولی با فکر ضعیف خیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
در مورد کیفیت علمی باید مراجع کنیم به آمار رشد علمی که در زمان ایشون رشد بالایی داشت و آمار الان نشون میده که حرف شما نادرست هست - شخصیت علمی!!!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
44
33
حرفهای ایشان را جدی بگیرید . تحلیهای ارائه شده قابل توجه و تامل است.
iran
|
Italy
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
18
56
اینا قدرت انگیزشی قوی در تولید تخیلات دارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
25
64
چرا همش اسم احمدی نژاد رو مطرح میکنید ؟ احمدی نژاد تاریخ مصرفش تمام شد تمام دیگه نمیخواد دوباره زنده ش کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
ریسایکل بین تاریخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
12
60
این که اختلاف داشت با محمود؟ چی شد؟ همه دعواهاشون زرگری بود؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
14
57
این بنده خدا که قبلا مخالف احمدی نژاد و علیه او مصاحبه می کرد. چی شده الان طرفدارش شده دوباره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
خصوصیت یک نظامی که کار سیاسی می کند همین است....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
17
47
اینها جنگ روانی برای یک فرد ناموفق است وگول این حرفها را نخورید.
سایت انتخاب راه را داری اشتباه میروی !!!!!
یعنی شورای نگهبانی که ایت الله هاشمی با آن همه سوابق درخشان در قبل و بعد انقلااب و بازسازی ایران بعد جنگ را داشتن در سال 92 رد کرد می آید آقای احمدی نژاد را با آن کارنامه بد و 11 روز خانه نشینی تایید کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
بله تایید میکنه چون گزک داره
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
29
17
صبر کنید می فهمید که یک من ماست چند کیلو کره می دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
بجای کره بهتره باهاش دوغ درست کنی. ماست شما و دریای خزر....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
12
44
چقد سطحی تحلیل کردند . نه اقای خورشیدی بیشتر بین مردم امده رفت کنید مردم ایران خیلی با هوش و فیهیم هستند . مردم دیگر به اون سالهای سیاه بر نخواهند گشت . مردم میدونن با همه کم بود بودجه ناشی از قیمت نفت و خرابیهای دولت قبل روحانی خوب توانسته مملکت اداره کند . و از همه مهمتر مردم اختلاسهای ملیاردی از یاد نمی برند.
پاسخ ها
hamid
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
مردم که عقد اخوت با روحانی نبسته انند روحانی در مورد شعار انتخاباتی کدام وعده او محقق شد؟
محمد
| Romania |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
اقا حمید یکیش که همین امروز محقق شد تورم تک نرخی
در ضمن برجام رو که از یاد نبردید ؟!!!
اگه سعید جلیلی بود الان با دلار بالای 7 هزار تومن چجوری می خواستی نت بگیری بیای اینجا مطلب بزاری ؟!!
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
12
30
حقا که تحلیل جالبی نداری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
17
37
البته شما نظرت رو بذار در كوزه ابشو بخور همين ديروز بود كه ازش اعلام برائت كردي مساله دوم اينكه اگه احمدي نژاد تاييد صلاحيت بشه من نگراني دارم البته نه از مردم تهران و شهرهاي بزرگ بلكه از شهرستانها و روستاها نه از مردم تحصيلكرده بلكه از افراد كم سواد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
خیلی بده که افکار کسی با شما مطابقت نداشته باشه بی سواد تلقی کنی. احمدی نژاد رایش از روحانی بیشتره چون حرفش با عملش یکی هست.
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
9
27
من به طور نمونه بگویم، مثلا نمایندگان مجلسی که در این دوره نیستند. خیلی از آنها ارتباط دارند و بعضی از اصولگرایان که قبلا کمتر می آمدند الان بیشتر ارتباط دارند، ولی این را بگویم که افراد اثرگذار اصولگرا پبشقدم این موضوع شدند...............همین پاسخ نشان از سست بودن این تحلیل می دهد و در ضمن چرا این قدر ناخواسته برای احمدی نژاد تبلیغ می کنید آن هم با چنین گفتگوهایی بی مایه به راحتی تریبون به کسانی می دهید که تحلیل هایی می کنند که بی اساس بودنش از سطر سطرش هویداست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
10
40
چقدر رو دارند اینا...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
16
43
این فامیل شما حتی بعندازه یک چوپان دربین مردم جایگاه ندارد و باید هم ردصلاحیت شود که حتما خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
لطفا در اظهار نظر به همه صنوف و مشاغل احترام بگذارید...
ناشناس
| Italy |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
احمدی نژاد نامش با تخلفات و .. گره کور خورده است....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
14
49
در خواب بيند پنبه دانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
شتر...
همایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
12
39
اگه آقای احمدی نژاد تایید صلاحیت بشه من اولیننفری ام ک به همه چی شک می کنم
alidad
|
Netherlands
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
11
37
من الله شفا
پاسخ ها
alidad
| - |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
لطفا متن کامنت ها را کامل بزنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
11
36
چقدر متناقض حرف زده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
12
34
خندیدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
15
38
احمدی نژاد تایید صلاحیت نخواهد شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
11
31
بلا به دور
من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
12
35
انتخاب این ها را از کجا پیدا میکنی مصاحبه میکنی..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
9
32
از این اظهار فضل های حکیمانه در دولت مهرورزی زیاد گفتید و ما شنیدیم . شما ها معلوم کلا دست به کتاب نمیزنید و کتابخوان نیستید و الا هر آدم معلومی و با داشتن اطلاعات عمومی دبیرستانی در موضوع تاریخ ، به خوبی میدونه که برای فجایعی که یاران شما در آن 8 سال انجام دادند ، 4 سال که هیچ بلکه چهل سال هم تلاش کنیم کمه .
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
11
27
آره حتما بدبختی مردم خنده هم داره آقای احمدی نژاد.ایشالا اجرتون با خدا البته اگه اجری پیش خدا داشته باشی ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
9
32
جالب استکه همین آقا گفت احمدی نژاد پسرم را دزدیده و من دیگر چنین پسری ندارم
حالا چطوری سبیل چرب شده که باز حرفش برگشته نمی دونم البته همون وقت هم بنده معتقد بودم اینها بازی سیاسی است و گرنه اینها همه شون دست در یک کاسه دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
یادم هست پسرش را که داماد احمدی نژاد بود با کمترین سابقه و تخصص کردند رئیس یکی از مهمترین بیمارستان های تهران

اگه حالا چنینی بشه
ددم وااااااااااااااااای
چه می کنند دلواپسان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
11
30
ما میگیم از این محمود نمی خوایم بشنویم تو بر میداری مصاحبه پدر دامادشو میذاری؟ انتخاب جان دقت کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
9
19
وایییییییییییییییییییی
سام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
10
31
احمدی نژاد میره دور دوم و دکتر روحانی را شکست میده.....تایید صلاحیتشون را از کجا گرفتین که ایشون را رییس جمهور 96 هم کردین
سردار جوک های خیلی قشنگی تعریف کردی دمت گرم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
26
یک نظر سنجی به همه چیز پاسخ می دهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
11
27
سیستمی که بخواهد احمدی نژاد را دوباره برگرداند و تایید صلاحیت کند باید تامل و فکر بیشتری بکند
باران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
9
24
با سلام صدا وسیما متولی بسط اخلاق وفرهنگ در جامعه است که شاهد عملکرد ضعیف آن از سال 84تا به امروز بودیم وانتظار میرود که جلوی این بی اخلاقی ها گرفته شود وچطور می شود در زمان آقای احمدی نژاد تریبون صدا وسیما در اختیار ایشان بوده ولی درزمان آقای دکتر روحانی چنین نبوده بنظر می رسد کابیه آقای روحانی مظلوم واقع شده است
مجید اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
26
7
پرویز فتاح

کاندیدای اصولگرایان میباشد
اسلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
15
24
آمدن احمدی نژاد و رای آوردنش از چاله به چاه افتادن است.حاضریم معیشتمون رو با کاستیهاش تحمل کنیم اما به دنیای تحقیر و تحریم سیاسی و اقتصادی و ... گذشته و زمان احمدی نژاد بر نگردیم.45 تومان یارانه رو دیدیم اما گرانی سکه از حدود 200 تومان به بالای
یک میلیون تومان رو ندیدیم.خرابی هاش واقعا قابل بیان با این چند سطر نیست
رامتین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
15
31
خدا نیاره اون روز رو که محمود برگرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
11
22
احمدی نژاد هرگز اجازه حضور نخواهد یافت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
28
20
احمدی نژاد با همه تخریب ها در قلب مردم است .
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
احمدی نژاد با همه تخریب ها در قلب مفسدین است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
12
22
فاجعه خواهد بود اگر این فرد برگردد. دیگر ایرانی باقی نخواهد ماند تمام ثروت باقی مانده را بین دور وبر هایش پخش می کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
10
21
دو کلمه از مادر عروس شنیده بودیم اما از پدر داماد نه !! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
10
20
احمدی احمدی اومدنت محاله سرابه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
10
21
نمیدانم چقدر کم حافظه هستید از اواخر سال 92 حتی خیلی داروخانه ها استا مینوفن هم نداشتند دارو دیگر که جای خود دارد مغازه دارها حتی از فروختن وسائل خوداری میکردند به علت نوسانات شدید ارزی این فقط یک قلم ازکار احمدی نژاد است اقا یی خورشیدی رو نیست سنگ پا قزوین است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
قشنگم اون بخاطر تحریم بود نه نوسان ارزی!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
11
21
از قدیم گفته اند از کسی که آبرو ندارد باید ترسید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
9
16
جالبه با افشای حقوق های رویایی, تنها برگ بندتون که صحبت در مورد فساد بود رو باد برا!!! گناه دارین...از این به بعد به چی گیر بدین؟!!!
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
11
21
اونهایی سال 84 احمدی نژاد را آوردن، سال 96 جرات نمی کنن که اورا علم کرده و حمایتش کنن چون منطقه نا امنه و اونها نیز بیشتر از مردم هم احساس نا منی و هم احساس خطر میکنن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
18
5
به به سردار
یادگاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
10
17
اگر یک در هزار ایشان تایید صلاحیت بشود بنده خداحافظی می کنم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
شما کاری به تائید صلاحیت نداشته باش - به قول شما اصلاح طلبا صلاحیت رو مردم مشخص می کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
11
7
تا باشه کشور پر از این کارشناسان و تحلیلگران سیاسی و انتخاباتی باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
9
19
باز چی شده آقای خورشیدی شده طرفدار احمدی نژاد؟ حق و حقوق رسیده؟؟؟!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
17
به نظرم سایت انتخاب با اخباری که هر روز از احمدی‌نژاد میگذارد بیشترین تبلیغات را برای او میکند. چرا اینقدر مسئله کاندیداتوری احمدی‌نژاد را بزرگ میکنید؟
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
18
اولاً؛ یکی از شرایط اصلی کاندیدای ریاست جمهوری دارا بودن " حسن سابقه و امانت" داری می باشد کسی در دستگاه قضایی در مظان اتهام قرار دارد و هنوز پرونده کیفری وی در جریان است و منجر به صدور حکم چه برائت و چه مجرمیت نشده است احراز این شرط محل تردید و شک و شبه بسیاری است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
اتهام موجب رد صلاحیت نیست - مجرم رد صلاحیت میشه نه متهم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
15
چطور این اقا قطع رابطه کرده بود با احمدی نژاد . حالا دوباره ساز جدید کوک میکنه.
گرفتار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
14
سلام . متاسفانه جریان فکری احمدی نزاد ار موضوع فقر قشرخاصی از مردم و وعده پرداخت مبالغی وجوه نقدی حداکثر سوء استفاده را برای جمع کردن رای از این قشر میکنند که باید مورد توجه قرار گیرد البته توده مردم از این بابت اگاهی دارند ودیگر یک اشتباه را دوبار تکرار نمیکنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
14
ای آقا ما دیگه به این بازار گرمیا عادت کردیم.
Ehb
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
14
15
اونایی که اینهمه از احمدی نژاد بد میگن فقط کافیه کوچکترین مقایسه با این دولت انجام بدن . زمان احمدی نژاد توی بدترین وضعیتش بازم به این وضع فاجعه الان نمیرسید .
پاسخ ها
محمد
| Romania |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
ظاهرا الان رو زمین نیستی !!
خخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
13
7
اگه احمدی بشه چی میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
فاجعه الان ناشي از ندانم كاري دوست عزيزت احمدي نژاد هست . متوجه هستین حرف ميزني يا نه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
7
13
این بابا این پیش بینی هاشو از رو فال ورق کرده ؟یا تاروت گرفته؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
فال ورق می گیرم بلدی تو هم بگیر :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) تازه خیلی چیزها هست که متوجه شده ام و فعلا باید مخفی باشه :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
14
وای بر مردمی که دوباره به او برگردند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
7
14
خواب و رویا فقط.طرف جوری پیش بینی می کنه که انگار داره رمان می خونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
9
12
اگر آقای روحانی با همین فرمون بره اوضاع بهر می شه
ناشناس
|
Estonia
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
9
4
ارحل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
10
11
بزنم به تخته این اقا خوب جوون مونده من که سن فرزندش رو دارم از اون پیرتر به نظر میرسم ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
10
14
اگه احمدی نژاد دوباره رییس جمهور بشه باید فاتحه مملکت را خواند دیگه 80 تا مثل روحانی هم بیایند نمی توانند مملکت را درست کنند آن موقع به حال افغانستان و سومالی و کره شمالی غبطه خواهیم خورد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
9
10
اون تسبیح منو کشته ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
7
18
سردار احمد خورشیدی!
یعنی شورای نگهبان با این فضاحت در مدیریت و فساد مالی گسترده دولت احمدی میخواهد او را تایید صلاحیت کند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
14
خلافکار مالی می خاد بیاد باز؟ وووویی
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
16
ظاهرا منبع اطلاعاتیشان عروس خانمشان هستند که تکلیف روشن است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
10
16
روحانی باز رای می یاره
71درصد روحانی
13 درصد احمدی
16 درصد بقیه
پاسخ ها
محمد
| Romania |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
موافق نیستم.
رای محمود زیر 10 درصد هست قطعا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
تو این سال 50 درصد تبدیل شده به 71 درصد؟؟ بخوابید راحت باشید.
حسین
|
-
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
19
13
درود بر احمدی نژاد زنده باد حکومت ضعفا ونه سرمایه داران بی درد/
پاسخ ها
محمد
| Romania |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
واقعا که
حکومت ضعفا ؟!!!!!!!!!!!!
محمود که تو 8 سال قشر متوسط رو نابود کرد و ضعفا رو افزایش داد!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
14
سايت انتخاب با روشنگری هایش اجازه نمی دهد مردم نا آگاهانه رای دهند
DADA
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
9
6
سلام اين ک وقت نبود نشد فلان رو قبول ندارم کسي کار کنه ظرف سه سالم خيلي کارا درس ميشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
7
12
احمدی برگرده ایشون فک کنم پست خوبی می گیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
7
11
ههه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
5
18
اصلا این خورشیدی کیه که باهاشون مصاحبه میشه؟بیخودی گندشون میکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
10
8
خداکنه بیاد .چندسالی میشه یه شکم سیر نخندیدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
5
12
فک کنم 7 صبح روز اول ثبت نام جلو وزارت کشور باشه
نخود همه آش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
10
16
یک پرسش از آقای خورشیدی دارم: آیا فکر می کنید مردم سرزمینی که لشکر مغول از آن رد شده ممکن است آرزو کنند این لشکر دوباره از سرزمین شان عبور کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
خخخخخخخخخخ
باریکلا
ناشناس
|
Portugal
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
7
14
حتما ايشان هم سهم مي خواهند !
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
4
15
همگی انصاف در قضاوت داشته باشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
17
آقاي خورشيدي شما مطمئن باش ما دوباره به روحاني راي ميدهيم . چون ميدونيم چه كسي چه كاري انجام داده. امثال جنابعالي براي خودتو آقازادتون دنبال جايگاه هستين.
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
7
14
می خواستم بنویسم «خواب دیدی خیر باشه» اما به نظرم این خواب هم نیست. این نداشتن دانش است
مريم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
7
13
اين حرف بيشتر شبيه جك و هذيان گويي است كه به خاطر دغدغه معيشت مردم در انتخابات شركت ميكنه فلاكتي كه احمدي نژاد براي مردم به ارث گذاشته در طول تاريخ ايران نظير نداره !!!! جناب سردار !! كمي فكر كنيد بعد حرف بزنيد
پاسخ ها
محمد
| Romania |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
آفرین . تایید میشه
ناشناس
|
-
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
6
16
احمدي نژاد بياد از آخر اول می شه. شک نکنید
امجدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
7
14
انتخاب لطفانظرات اقاي سردارواقعا ابكي بودچراچاب مي كنيد
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
9
6
اینایی که می گن فتاح
کی هست این آقا؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
6
14
سلام
امیدواریم خواب تان تعبیر شود.
اینجانب معتقد هر انسان از یه سوراخ دوبار گزیده نمی شود. بعید است جناب حتی تایید صلاحیت هم شود.
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
14
4
دولت بهاربیا ودل مردم راشادکن قطع نمود یارانه های مردم وبرخی ضعفارااین تدبیر مردم ومامنتظرتیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
9
((اگر سه مرحله ای هم شود باز همین اتفاق می افتد))

ببخشید سه مرحله ای شدن انتخابات تازه به قانون اضافه شده یا قراره آقای احمدی نژاد بعد از رییس جمهور شدن از این شیوه انتخاباتی رونمایی کنه؟؟
خدایی انتخابات یه مرحله ای دومرحله ای شنیده بودیم ولی سه مرحله ای خیلی عجیب بود!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
12
دولت احمدی قاجار رو رو سفید کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
6
11
لازم بود چند سئوال هم مطرح میشد ؟ 1- مصاحبه های گذشته اش در مورد احمدی نژاد و آغ کردن فرزندش2- کیفیت تحصیل فرزندش در دامپزشکی و انتقالش به دانشگاهی دیگر و ریاست فرزندش با حداقل تجربه و سابقه بر یکی از بیمارستانها ؟؟؟؟
محمد
|
India
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
12
احمدى نژاد اگه تاييد بشه باز هم راى نمياره ، كسى اون ٨ سال تلخ رو فراموش نكرده حتى رايش كمتر از مهندس غرضى ميشه
اسفندیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
13
7
محمودکبیر

از ژاژ خود پرستی نابخردان ترسی ندارد

زنده باد دولت بهار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
6
11
من نميدونم اين چه موجي راه انداختن كه احمدي دوباره برميگرده چرا سال 87 يكسال مانده به دوره اول رياست احمدي نژاد ريس قبلي دولت قبلي اينقدر تبليغات و تهديد به برگشتن نميكرد تورا بخدا خبر هاي اين آدم رو تيتر نكنيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
خیلی جدی نگیرید این حرفا رو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
12
5
«آن قشر میانه را یادتان باشد که 70 درصد دغدغه هایی را دارند که آقای احمدی نژاد می تواند این دغدغه ها را نمایندگی کند و آقای روحانی نمی تواند»
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
12
می خندد وناراحت می شود خوب اگر اینجوری است به پزشک مراحعه کند
احمدی نیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
4
13
آقایان بجای بازسازی ویرانیهای زمان احمدی نژاد لطفا فامیل بازی را کنار بگذارید وبرای ایشان جاومکان تعیین نکنید کسی که گوش به فرمان رهبر نباشد لیلقت رای دادن را ندارد احمدی نیا نیا
احمدی نیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
12
کسی او را نمی خاهد مگر معدودی
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
9
10
اگه این اقا تایید صلاحیت بشه باید....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
14
8
در دولت خاتمی اقتصاد حرف اول را میزد اقای تحلیلگر وضع اقتصادی مردم در دولت خاتمی خوب بود حیف که خاتمی یکم ترسو بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
9
11
یعنی ۷۰ درصد مردم دوست دارند دوباره اموال مملکت غارت بشه؟
محمد
|
Romania
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
6
14
این زورهای الکی واسه چی هست ؟!!! مردم در انتخابات مجلس و خبرگان حرف و موضعشون رو دوباره تکرار کردن. لیست امید پیروز قطعی انتخابات بود. حالا طیف محمود چجوری امیدواره به انتخابات بعدی ، من دیگه نمی دونم !!!
شاید بشه اسمش رو توهم گذاشت !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
7
7
دوستان بهتون برنخوره ولی یک جریان پوپولیست برندست
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
7
13
ما هرچی بدبختی داریم از نادانی های دولت احمدی نژاد است . روحانی هم با توجه به شرایط مملکت نتوانست بیکاری و وضعیت معیشت را بهبود بخشد . روحانی تورم و دلار را ثابت نگهداشت . ولی میدانم قشر ضعیف به احمدی نژاد رای زیادی میدهند . اگر احمدی نژاد رییس جمهور شود ، فاتحه مملکت خوانده شده است و ایران دیگر روز سربلندی و عزت را نخواهد دید .
حامد نیک فر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
9
12
با سلام گرچه آقای روحانی کمی در برقراری تعادل بین گروه ها بد عمل کرد ولی این نکته را فراموش نکنید که در همه حال تقوی نوشتاری و کلامی را رعایت کنید دکتر روحانی قول صد روز نداد بلکه گزارش وضعیت کلی کشور را در صد روز تهیه کرد و اعلام نمود و به عنوان یک اصولگرای ولایی عرض کنم که دوران احمدی نژاد بدترین دولت در جمهوری اسلامی بود.
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
2
7
انتخاب جان
چرا نظرات من رو درج نمیکنی؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
14
1
روز بعد از تائید صلاحیت :احمدی نژاد تائید نمیشه شور و هیجان مردم زیاد میشود و اینجاست که ایشان از پرویز فتاح حمایت میکند ...نقشه این است .
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
8
از سایت انتخاب بابت این گفت و گو سپاس گزارم چرا که لحطات مفرحی را برای من رقم زد. اجرتان محفوظ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
10
در شعار هاي اقتصادي مردم احمدي نزادو قبول دارن ؟!!!!!!!!!!اون وقت مي كن شاخ جه جوري در مياد ؟!!!
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
9
9
شعار هر چی برده
احمدی برمیگرده
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
12
11
با این وضع اقتصادی جامعه، هر شخص ضعیفی هم در برابر روحانی پیروز میشود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
7
11
اصلا ابن آقا کی هس!!!!!!!!!
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
6
13
احمدی نجاد شانسی نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
5
14
کسی دیگه گول احمدی نژادها را نمی خوره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
10
خدا وکیلی یه بار بشین به عنوان یه شخص بی طرف این صحبتهای خودتو مرور کن ببین چقدر تخیلات و تدلیس سیاسی کردی و چقدر واقعی هست. فکر کنم نسبتش 10 به 90 باشه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
9
ینی فقط میشه گفت ادم باید خیییلی سطح فکریش پائین باشه دوباره به احمدی نژاد رای بده با بلاییی که سر مملکت اورد!
اخه اشتباه تا چه حد!!!!
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
10
10
من به عنوان یکی از 51درصدی که به آقای روحانی رای دادم، پشیمانم.
چون ایشان با وعده هایش منو امیدوار کرد ولی حالا
بعد سه سال هون کار با حقوق 900تومنی رو هم ازم گرفتن.
آقای روحانی آیا وزرای شما معنی تعدیل نیرو را مفهمن؟!
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
4
15
کاش آقای روحانی کمی هوای عارف را هم داشت
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
11
11
احمدی آنقدر جذابیت داره که مخالفانش هم برای اینکه سایتشون با افزایش بازدید مواجه بشه، یکی در میون ازش خبر میزنن.
پاسخ ها
نخود همه آش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
البته این امر لزوماً خوب نیست. مطالب مربوط به هیتلر و آقامحمد خان قاجار و موسولینی هم خوانندگان زیادی دارد.
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
5
12
دولت روحانی برگ آس انتخاباتی خود را در اسفند ماه رو می کند
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
13
9
آقای روحانی بای
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
6
13
آقای روحانی کمی هم به فکر رکود و بیکاری باشین.
اینقدر زوم نکنین به کاهش تورم!
واسه آدمی که کار نداره، پول نداره، کاهش تورم مثل افسانه میمونه.
بانو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
7
12
...«همچنین گفته بود من آنچنان مردم را غرق در ثروت می کنم که نیاز به یارانه 45 هزار تومانی نداشته باشند و در سال اول بخش وسیعی از بیکاری را حل خواهم کرد یا تحصیلکرده های بیکار را شاغل خواهم کرد.»
یعنی اگه آدم یک جو تقوا داشته باشه و سر سوزنی برای مردم حافظه و شعور قائل باشه، نمیاد تو ماه رمضان چنین ادعاهایی رو مطرح کنه. روحانی گفته بود من مردم رو غرق ثروت می کنم؟!
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
16
2
برای افزایش محبوبیت
آقای روحانی لطفا پیش فروش واحدهای جدید مسکن مهر را شروع کند.
بانو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
12
این آقای خورشیدی طرفدار قالیباف بود و علنا اظهارات تندی علیه احمدی نژاد داشت که. حالا چی شده باز یاد احمدی نژاد افتاده؟ اینا فقط یک اصطلاح مناسبشونه و اون هم "حزب باد" هست.
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
10
7
با تداوم حضور اشخاصی مانند آقایان آخوندی و زنگنه و خانم ابتکار در کابینه تدبیر و امید، تک دوره ای شدن دولت اعتدال دور از ذهن نیست.
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
11
8
با تداوم حضور اشخاصی مانند آقایان آخوندی و زنگنه و خانم ابتکار در کابینه تدبیر و امید، تک دوره ای شدن دولت اعتدال دور از ذهن نیست.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
11
اينكه احمدى نژاد با شعار معيشت اقتصادى بياد مثه اينه كه دونالد ترامپ شعار برابرى و دوستى اديان و عقايد رو بده!!
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
10
گیرم حرف شما درست، انتخاب احمدی نژاد عقلانی نیست.
ولی آدم بیکار و بی پول عاقلانه تصمیم نمیگیرد.
در اوضاع بحرانی تفکرات پوپولیسم پیروز میشود!
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
12
11
محمود جان بیا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
10
12
احمدي نژاد حداقل براي من يكي دیگر وجود ندارد
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
10
احمدی نژاد تمام شد (ایت الله علم الهدی امام جمعه مشهد)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
10
10
می خاد بیاد تیر خلاص بزنه به کشور و بره؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
9
9
آیا مردم آلزایمر گرفتند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
11
ای کاش رای خواص و تحصیل کرده ها با عوام فرق داشت تا دیگه کسی نمیتونست با عوام فریبی 8 سال یه کشور رو نابود کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
10
12
چطور یه عده قبول میکنند شخصی مثل احمدی نژاد رییس جمهور ایران بشه؟فکر نمیکنید،خجالت نمیکشید....بسه دیگه بابا ابرومونو بردید تو دنیا بسه
arash
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
5
11
دقت کردی انتخاب جان امثال شما فقط دارین احمدی رو بولد و برجسته میکنین..هر جا اسمش میاد صدها نظر میاد..بایکوت نکنین این فرد رو توان پوپولیستیش خوبه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
12
13
بدترین دولت 37سال گذشته بلکه قرن اخیر بله تاریخ جهان دولت نهم و دهم بوده است مشایی انجمن حجتیه ای است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
10
13
این احمدی نژاد چقدر خود شیفته است . برای چی می خاد بیاد باز؟
اصغر فخاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
10
بی تدبیری سیاسی
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
11
11
انتخاب احمدی نژادروتیترنکنه نه کامنت داره نه مخاطب درودبرمحمود کبیر
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
14
7
همه از بس دل پری دارن همه فریادهاشون سر احمدی نژاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
9
13
پدر داماد احمدی نژاد!!! مملکتو ببین قحط الرجال شد؟؟؟
بیخیال این حرفا
|
Romania
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
8
16
نظر ایشون در باره اختلاس ها چیه؟
نظرات بینندگان