arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۶۸۰۸
تعداد نظرات: ۳۰۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۶ - ۰۲ تير ۱۳۹۵
احمدی نژاد:

خیال می کنند اگر از کنار اوباما رد شدند و او نظری کرد، خیلی مهم شدند / این گرگ بودن است که بنشینند و برای تخریب دیگران نقشه بکشند

اوباما کیست؟ خیال می کنند اگر از کنارش رد شدند و او نظری کرد خیلی مهم شدند! نمی دانند او خود اسیر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمود احمدی نژاد طی سخنانی در جمع برخی فعالان رسانه، از برخی روش ها برای تخریب یکدیگر انتقاد کرد.
  
به گزارش «انتخاب»، متن سخنرانی احمدی نژاد به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

خیلی خوش آمدید. خدای بزرگ را سپاسگذارم که توفیق حضور در این جلسه و زیارت چهره های شما را عنایت فرمود. واقعیت این است که هشت سال جمعی متحد شدند، مصمم شدند تا آرمان ها و اندیشه های امام (ره) را در حد دریافت خودشان به عمل نزدیک کنند. ادعا هم نکردند کامل ترین و بهترین هستند اما سعی کردند مقداری از طبقات بالا، پایین تر بیایند و عملیاتی کار کنند.

مسائلی هم پیش آمد که شبیه آن را هم در تاریخ داشتیم. هر وقت جمعی آمدند که عمل کنند، حوادثی شبیه همین حوادث اتفاق افتاده است. اما من نمی خواهم در این مورد صحبت کنم. می خواهم چند جمله ای در مورد ماه مبارک رمضان بگویم. باید یک مطلبی را مطرح کنم. البته بحث هایی که دوستان مطرح کردند خیلی خوب بود. سوالات در مورد ارتباط انقلاب ها، نسبت دین، نسبت دولت، جایگاه دین در تصمیم گیری ها و… سوالات بسیار خوبی بودند. اما من ورود نمی کنم. در مورد ماه رمضان می خواهم بگویم. من سوال می کنم، آیا در کل عالم کسی هست که بر سر سفره کسی غیر از خدا نشسته باشد؟ هر کسی در هر جایی و از هر چیزی که بهره می برد، لطف و سفره خداست. در واقع همه عالم هر روز ضیافت الله است. اما چرا خداوند در ماه مبارک می گوید به ضیافت الهی دعوت شدید؟

به نظرم می رسد ما را خلق کرده تا شبیه خودش شویم. این حدیث قدسی است که می فرماید:” من گنجی مخفی بودم. آن ها را خلق کردم که شناخته شوم.” آیا می شود کسی بر غیر خدا سجده کند؟ سجده بر غیر خدا شرک است اما خدا به ملائکه دستور می دهد به انسان سجده کنند. چیزی را خلق می کند به نام آدم و بعد به همه دستور سجده کردن می دهد. واقعا خداوند این دستور را می دهد؟ دعوت خدا بر سجده برای چه بوده است؟ غیر از خودش؟

خداوند خود را در آینه ای به نام انسان به عالم نشان داد و گفت سجده کنید. خداوند انسان را خلق کرده است تا همه آینه شوند. آینه های شفاف که به طور کامل منعکس کند و این استعداد را در همه قرار داد. منتهی در لفاف دنیا، گرایشات مادی، خوراک و پوشاک و… گم شد. حب ماندگاری این آینه را کدر ساخت. خداوند ماه رمضان را قرار داده است تا غبارروبی کند. کدورت از آینه بگیرد. همه عالم لطف خداست اما ماه رمضان لطف ویژه است. جالب است خود خدای متعال هم از طریق معصوم ماه رمضان را ماه مردم نامگذاری کرده است. همه انسان ها می توانند بیایند و پاک سازی، پالایش و جهش کنند. سیر کمالی در طول سال انجام می شود اما ماه مبارک رمضان انرژی مضاعفی است که در آن جهش اتفاق می افتد.

شاید اگر ماه رمضان را طور دیگری تعریف کنیم، بازگشت به خویشتن باشد. هر چیزی که به خود ما و موضوعیت ما کمک کند مفید است. اگر کمک نکند نیست. یک نفر صد میلیارد جمع کرد بعد هم همه را مصرف کرد. خوب این همان مسئله ای بود که باید عالم برایش سجده کنند؟ استعدادی که به آن سجده کنند؟ حقیقتی که به آن سجده کنند؟ امیدواریم هر چه زودتر روزی برسد که همه انسان ها به برخورداری برسند و کسی این دغدغه را نداشته باشد. البته نه دغدغه در کف، دغدغه در سقف. بهترین سطح رفاه برای همه فراهم شود که به خودش بپردازد و تازه سر اصل مطلب بیاید. تا انسان بداند من که برای اینها نیامده بودم پس برای چه آمدم.

هدف بازگشت به حقیقت انسان است. خداوند می فرماید لوازمی که شما را به غفلت از خودتان وا می دارد در بند کرده است. شیطان را در بند کرده است اما همین که آزاد شد راه می افتد. این ظاهر است. اصل آن است که موانع و حجاب ها برداشته شود و ارتباط آسان تری با آسمان صورت گیرد. باید به خودمان برسیم. همه عالم برای همین است. اگر به حقیقت خود رسیدیم یعنی به خدا رسیده ایم.” من عرف نفسه فقد عرف ربه”

مگر خارج از انسان در آیات، چیز مهمی وجود دارد؟ غیر از وجود انسان در عالم خبری نیست. این ماه، فرصت استثنائی است برای خوب نگاه کردن به انسان که انتهای آن که نقطه اوج او را یعنی همان انسان کامل را ببینیم. اصلا انسان منهای انسان کامل بی معنا و بی انگیزه است. بی هدف و بی راستا و جهت است. اصلا آن چیزی که به ما معنا می دهد انسان کامل است تا بگوید به فعلیت من نگاه نکن، نهایت من انسان کامل است.

به همین خاطر شب قدر، شب توجه به انسان کامل و امام است. اصلا ماه مبارک رمضان ماه دست دادن، پیوستن و جهت گیری به سمت امام است. آن هم با دعوتی عام. البته شیطان خیلی سرمایه گذاری می کند و روی این موضوع تمرکز دارد. اینکه فکر کنیم شیطان به سراغ موارد دسته پانزدهم و شانزدهم و بسیار پایین می رود گول زدن خودمان است. شیطان به عزت خدا قسم خورده است که همه آدم ها الا مومنین را اغوا کند. برنامه دارد. هر کسی عقل داشته باشد می فهمد که سر چشمه را گرفته است. مثال بزنم، اگر کسی بخواهد مردم تهران را بیمار کند از سد کرج آب را آلوده می کند. سرچشمه کجاست؟ رابطه انسان با امام. همین را به هم بزند کافی است. رابطه با نقطه آرمانی قطع می شود. وقتی هدف مخدوش شد دیگر هر حرکتی انجام بدهی سرگیجه است. انسانی که سال ها از عمرش می گذرد اما یاد انسان کامل نیست به یاد نقطه نهایی و حقیقت خود نیست.

اگر خدا را فراموش کنید خداوند کاری می کند که خود را فراموش کنید. این دو مساله جدا نیست. اگر نتوانست به آن حقیقت برسد، آن وقت مخدوش می کند. مثلا می گویند این که فقط برای شیعه ها و خشونت طلب هاست! جلوتر که می رویم اما متوجه می شویم این لطف و بزرگی خداوند است. همه اش زیبایی است. از این که گذشت شیطان انسان ها را به حسادت وا می دارد. چرا او آری من نه! بسیاری از کسانی که در مقابل حضرت امیر علیه السلام ایستادند از حسادت بود. چرا که می دیدند در صحنه های سخت، صحنه هایی که شجاعت بی نظیر، ابتکار عمل، تدبیر، طراحی و برنامه ریزی نیاز بود، ایشان حضور داشت.

روز خیبر به حضرت علی علیه السلام نگاه کنید. همه برای خیبر درمانده اند. به جای اینکه خود را به امام نزدیک کند تا از او تاثیر بگیرد و به او شبیه شود، به حرف شیطان گوش داده که می گوید ببین تو نتوانستی اما او انجام داد! در جنگ احزاب، عمروبن عبدود که حضور داشت، کسی یارای مبارزه با او را نداشت. نهایتا چند نفر به نام از سوی پیامبر( ص) فرا خوانده شدند اما باز هم نرفتند. دیگر چه چیزی بالاتر از اینکه به دستور پیامبر (ص) شهید شوی اما نرفتند. بالاخره که خواهی مرد چه بهتر که در این راه باشد. اما دل بیمار است. شیطان کینه می اندازد. خیال نکنید ما مستثنی هستیم.

ماه، ماه پیوستن به انسان کامل است. هر کسی باید خود را دریابد. این اولین ماموریت ماست. هر کسی که خود را دریافت، می تواند دستگیری کند. اما اگر خود را نتواند اصلاح کند چطور می تواند جامعه را اصلاح کند؟ با هزاران ابزار، سایت و خبرگزاری هم نمی تواند کاری کند و تازه ممکن است اغوا کننده هم بشود. سال ۸۴ می گفتند همه نیروها را بردند، کجا بردند؟ این کاخ پوشالی است! می فرماید:” کسانی که سرعت گرفتند محزونت نکنند. خدا به آنها مهلت داده تا گناهانشان را زیاد کنند.” خیال نکنید ظاهر بزرگی دارند. حواست به خودت باشد بزرگ می شوی.

در کنار همه اینها تلاش هم بکنید. همه کارتان را برای خدا انجام دهید. در این عالم هیچ کس زورش به خدا نمی رسد. آمریکا چه کسی است؟ بمب اتم چیست؟ اوباما کیست؟ خیال می کنند اگر از کنارش رد شدند و او نظری کرد خیلی مهم شدند! نمی دانند او خود اسیر است. تکیه را به کوه و دل را به خدا بدهید. اگر حکمت خدا، جلوه خدا و نور خدا در کسی جاری شود چه کسی حریف اوست؟ همه بساطی که چیده اند کار پنج دقیقه است. برای خدا که کاری ندارد. تمرین کنید، سخت نیست. شیطان سخت جلوه می دهد. گاهی اوقات کار غیر الهی کردن خیلی سخت تر از کار الهی کردن است.

با دیدن اظهار نظرها، افراد را می توان به دو گروه تقسیم کرد. یک عده اخبار و اطلاعات دقیق را می گیرند و بررسی می کنند و از کنار هم قرار دادن این اطلاعات نتیجه گیری و تحلیل می کنند. برخی بالعکس اند . ابتدا یک چیزی را خیال کرده و بعد تحلیل می کنند. بعد اطلاعات را با آن تطبیق می دهند. دومی خیلی خطرناک است. آن وقت می شود آدم کشی، تکفیر عقاید، نا امنی و… آن موقع به دنبال جعل اخبار راه می افتند. می گویی من این حرف را نزده ام، می گویند نه زده ای یا زده باشی بهتر است! می گویند گفتی اما خودت در جریان نیستی! می خواهند بگویند این فرد بی سواد است. می گوید من شاگرد اول هستم، شاگرد شریف و ام آی تی هستم. می گویند نه تو بی سوادی.

یک سناریو از فرد می نویسند بعد حقایق را جعل می کنند. این گرگ بودن است که بنشینند طراحی کنند، و برای تخریب دیگران نقشه بکشند. امیرالمومنین علی علیه السلام خطاب به مالک اشتر می فرماید:” دلت را از عشق مردم پر کن، مبادا کینه ورزی کنی و مردم را مثل طعمه ببینی که بخواهی از هم بدری. آن ها یا هم کیش تو و یا هم جنس تو هستند. اگر رقیب هستید ویژگی های خود را بگو.” امام می فرماید:” اسرار مردم را بپوشان تو به عنوان حاکم خیلی اطلاعات از کارهای شخصی و در خفای مردم داری و با خبر هستی. مبادا این ها را افشا کنی.”

برخی تجسس می کنند که کسی را رسوا کنند. اینها خوب نیست. چه خبر است؟ فلانی سایت دارد من هم باید داشته باشم! صد میلیارد سایت راه اندازی شود نهایتش چیست؟ باید همه را به برادری و تمرکز بر روی نقاط مشترک دعوت کنیم. باید به نقاط قوت هم نگاه کنیم. اگر به نقاط ضعف هم نگاه کنیم نمی توانیم با هم زندگی کنیم. دیگران و خودمان را به درون توجه دهیم.

خدایا همه زشتی ها را زائل کن.

همه زیبایی ها را حاکم کن.

این ماه رمضان آخرین ماه رمضانی باشد که بدون حضور امام عصر (عج) روزه می گیریم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۰۴
در انتظار بررسی: ۲۴۳
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
47
256
بعضی ها هم خیال میکردند اگه به مادر چاوز محبت کنند خیلی مهم میشوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
132
36
عالی بود
ايراني
|
-
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
40
217
جناب آقاي احمدي نژاد . خداوند انشا.. ما را به راه راست هدايت كند .. شما را به آنچه باور داريدقسم مي دهم .. دست از سر اين ملت برداريد ..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
58
19
برخی تجسس می کنند که کسی را رسوا کنند. اینها خوب نیست. چه خبر است؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
25
118
رو رو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
29
151
تاریخ در باره تو چه خواهد گفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
32
163
از خدات بود با اوباما مصافحه کنی...ارزوی باز کردن سفارت آمریکا را داشتی میخواستی شخصا تابو ارتباط با آمریکا را بشکنی اما
عمر دولت بهار کفاف نکرد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
28
89
اوباما هم داره می ره. شما حرص نخور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
28
95
جدی جدی میخواد بیاد... مگه کشکه
حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
103
47
اميدوارم واقعا اخرين رمضان بدون او باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
30
128
نه بابا مادر هوگو چاوزو بغل کنی شخصیت مهمی میشی
والا
رو که نیست...........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
18
109
خوبه فیلم بگم بگم هاش هست و معروفه وگرنه دیگه چه طوری میخواست در مورد تجسس سخنرانی کنه!!!
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
14
98
من نميدونم شما دست اندركاران رسانه چه اصراري بر
مطرح كردن ابن آقا داريد؟
پ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
18
83
لازم نیست حرفای ایشان اصلا منعکس شود
صداخفه کن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
9
22
عکس پرستار در بیمارستان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
86
35
برجام هیچ شد این اقا دور بعد رای میاره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
23
77
تورا خدا بس کن دیگه . واسه هفت جدمون نیز کافیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
7
42
دلت را از عشق مردم پر کن، مبادا کینه ورزی کنی و مردم را مثل طعمه ببینی
saeed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
35
خدایا توفیق بده که در هرحال بنده خوبی باشیم چه بر سر قدرت و چه در هنگام ذلت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
7
34
"امیدواریم هر چه زودتر روزی برسد که همه انسان ها به برخورداری برسند و کسی این دغدغه را نداشته باشد. البته نه دغدغه در کف، دغدغه در سقف. بهترین سطح رفاه برای همه احتمالا منظور ايشان همان سفره هاي پهن مانده از نفت است كه هنوز مردم منتظرند خاوري و بابك خان آن را پر از نان كنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
13
51
یه کم فکر کن شما به اعمالت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
17
82
اوباما همانی است که چند بار به او نامه نوشتی ولی پاسخت نداد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
16
64
شما رو تحویل نگرفتن؟
نیما کشاورز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
9
28
به فرموده های امام توجه کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
16
51
حوصله خاندن اظهاراتت را ندارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
15
43
تکه کلام هایتان یادمان نرفته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
16
46
ایشان هنوز ادبیات خود را تغییر نداده اند
برای مقابله با این نوع تفکر و انحراف بایدد چارهه ای اندیشید
ازشیراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
11
40
شما اسرار مردم پوشاندی؟
نه
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
16
47
لدفا بگذارید مردم این آقا را فراموش کنند تا یاد بدبخی های خود نیافتند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
16
56
از اینکه دولت جدید در دنیا مهم شده ناراحتی؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
14
51
بگم بگم ها یادته؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
16
47
لطفا عكس احمدي نژاد را نزارید ، لطفا
حامد
|
Russian Federation
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
14
50
اگر اوباما بد و بدرد نميخوره چرانامه فدايت شوم نوشتي واسش اونم كه خوب جوابتو داد !!!!!محمود جان بيخيال باش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
14
37
اقای احمدی نزاد سکوت کن برادر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
13
52
عالم و ادم میدانند که حضرتعالی برای ملاقات با همین اوباما چه تلاشها که نکردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
11
61
نفت ضیافت الله بود؟
تامین اجتمعی ضیافت الله بود؟
بانکها ...
بیمه ...
دانشگاه آزاد....
و کلاً هرجا پول بود ضیافت الله بود از نگاه شما و دوستانتان و همفکرانتان.
فریبرز
|
Germany
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
96
24
مخالفت با این صحبت، ناصواب است .
پاسخ ها
مجید اردبیلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
آقای احمدی نزاد
این سخنان بالا خوب است ولی چرا در مناظرات هشتاد و هشت برعکس عمل کردید؟؟
مجید اردبیلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
اوباما همان رییس جمهوریست که شما برای رابطه و صحبت کردن با او بی تاب بودید !!!
نامه ای که برای بوش نوشته بودید را یادت رفت؟؟؟!!!
خود شما به حرفهایتان پایبندید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
احمدی نزاد تنها رئیس جمهوری است که رئیس جمهور امریکا نامه نوشت و پاسخ نگرفت محمود تنها رئیس جمهوری است که در مدت 8 سال هشت بار به امریکا سفر کرد حالا ادای مخالفان امریکا را درمیاره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
آقای احمدی نژاد یادت هست که بهاوباما نامه نوشتی و جوابت رو نداد؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
اگه امریکا اخه امریکا بده پس چرا پسر و عروست را به هزینه ملت ایران با خود خونه عهه بردی کلک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
20
99
آرام بگیر چند دهه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
18
105
انتخاب جان! ترا بخدا اینقدر از این آدم تیتر نزن بابا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
19
79
بد كردي بد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
7
62
انسان باید مواظب باشد آیا خود مجری حرف های خودش هست و یا بوده؟ آنهم حرف هایی که در کتاب های مدارس ابتدایی هم هست. می توان صد ها کد آورد که در طول 8 سال رئیس جمهوری خودش مجری این حرف ها نبوده .
مهدی رودکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
9
57
درود
باز هم حدیث "انسان کامل"
و متاسفانه اصرار بر نظریه ی انحرافی این جریان خطرناک..
که به طور خلاصه میگویند انسان میتواند آنقدر کامل شود که مستقیم با حضرت حجت عج و خدا(جل جلاله) ارتباط برقرار کند. و دیگر نیازی به روحانیت و مرجعیت و... نیست
پاسخ ها
رهگذر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
یعنی "انسان کامل" بحث انحرافیه؟ خوب اینهایی که گفتید کجاش انحرافه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
خلاصه و مختصر و مفید بگوییم , تفکر بروز شده حجتیه . هیچ فرقی با هم ندارند.
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
15
81
به یاد اختلاس ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
15
82
خدایا به داد ما برس از دست این آدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
تا محاکمه نشه درست نمیشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
10
62
يعني شما انتظار داريد همه اين متن رو بخونيم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
8
54
امام زمان (عج) اگر ظهور بفرمایند برخی ناراستگویان از اولین نفراتی هستند که گردنش زده میشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
9
67
جناب احمدی نژاد فراموش کردی که به همه دهن کجی کردی واجازه دفاع وتریبون به هیج کس ندادی که درمقابل حرفهای شما ازخود دفاع کنند حتی به وزیرانتان .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
9
54
باز هم احمدی نژاد تیتر یک سایت انتخاب شد .
چه منظوری دارید که اینقدر اسم احمدی نزاد را می اورید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
انتخاب عزیز از ایشان کمتر مطلب بزن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
9
49
متن رو کی برات نوشته دکی جون ؟! نکنه تو این دو سه سال بیکار شدی هاله نور جدی جدی کار خودش را کرده و عرفانی شدی ؟!
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
52
واقعا من از خطابه این آقا هیچی نفهیدم.یعنی چی ؟؟؟ یعنی از دزدی ها و اختلاسها چیزی نگن؟شما بهتر بری جلوی آیینه برا خودت صحبت کنی و خودتو غبار روبی کنی.این حرفا برا مردم یک بربری هم نمیشه دکتر!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
7
41
خدایا رخم کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
49
سکوت کنید لطفا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
46
ملت هنوز تخریب های شما رو بر ضد مسئولان نظام فراموش نکردن!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
55
شرم آور است چه کسی از اخلاق حرف می زند . فردی که به کوچکترین اصول اخلاقی پایبند نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
52
بعضی ها هم خیال می کنند اگر به اوباما نامه بنویسند و او نیز این نامه را داخل سطل اشغال بندازد،خیلی مهم شدند!!
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
69
18
درود محمودکبیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
هی هوار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
واقعا درست است . از نظر شعار و سفسطه و تفاسیر عجیب و غریب از مهدویت و مدیریت جهانی و ......واقعا ایشان کبیر هستند. ما شکی نداریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
53
کی بود نامه مینوشت واسه اوباما
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
42
خود شما به حرفهایتان پایبندید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
50
آقای احمدی نژاد !
یادتون رفته بصورت یکطرفه در همه جا سخنرانی می کردید و به این و آن تهمت می زدید و دائم می گفتید فلانی این کار رو کرده و فلانی این کارو کرده؟
در بعضی موارد صحت نداشت و طرف از شما شاکی می شد که آبرویش را بردید اما چون رئیس جمهور بودید نمی تونست از شما شکایت کند. الان خیلی سخته ولی بدان که این سنت الهی است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
44
وای باز پیداش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
51
اون موقع که جواب نامه ات راندادچی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
65
18
دکتر سال 96 منتظر هستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
یه کم ماساج نیاز داری. خسته ای
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
احسنت . منم منتظرم که سال 96 او بیاید . دلم برای تورم 45 درصدی لک زده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
7
45
شما چند بار نامه نوشتی ولی جواب ندادن؟
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
47
هشت سال تصميمات اشتباه و مسافرت هاي خانوادگي به نيويورك ........بس است ديگر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
34
امام می فرماید:” اسرار مردم را بپوشان تو به عنوان حاکم خیلی اطلاعات از کارهای شخصی و در خفای مردم داری و با خبر هستی. مبادا این ها را افشا کنی.”
خخخخخخ اینا رو احمدی نژاد گفته مطمئنین؟
بگم بگمممممممممم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
50
صد رحمت به کلید روحانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
10
39
دیگه حوصله حملات مثلا سیاسی و با کنایه احمدی نژاد را نداریم فکر می کنه این ادبیاتش ادبیات قشنگیه . 100 درصد حرف زدنش غلطه . مثلا میی خواد حرف سیاسی بزنه
مظاهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
65
11
احمدی نژاد حداقل کاری که کرد این بود که در ویرانگری خود صداقت داشت. نه مثل تدبیر و امید یا لیست امید یا ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
صداقت در ویرانگری رو خوب امدی یعنی مثلا یکی بیاد بهت بگه میخوام خونه خرابت کنم و بعد نابودت کنه تو دوستش داری نه . خخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
حالا تدبیر و امید ویرانگری داره ؟!!! که دلار را مثل احمدنژاد چند ماهه سه برابر نکرد !! که دائم دم از صداقت بزنه از اون طرف رفقای خط قرمزش مجرم باشند یا نظر کرده هاش بابک و خاوری و ضراب و .... !!! که دم از قدرت و نابودی این وآن بزنه ولی برای اوباما نامه یواشکی بنویسه !!! که دم از امام عصر (ع) بزنه و دست زن نامحرم را ببوسه ?
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
32
شما واقعا باید پاسخگو باشی
دکتر حسین خرسند
|
Germany
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
42
عجب رویی دارد گویا یادش رفته خودش نامه به بوش و مرکل نوشت و آنها حتی جوابش را ندادند.آبروی ایران و ایرانی رابرد
ادریس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
35
چه کردی شما با مملکت
Seyed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
39
چه زود رنگ عوض كردي رئيس دولت مديريت جهاني؟
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
29
همون حرفهای قدیمی، همون آسمون ریسمون بافتن ! لابد چاوز خوب بود که الان مردمش برای 1 لقمه نون همدیگرو میکشن !
ممکنه ما از عملکرد دکتر روحانی راضی نباشیم اما قطعا اگر قرار باش جایگزین بشن شما گزینه ی مطلوب نیستین،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
40
اقاي احمدي نژاد . يادتان رفته با ايل و تبار خود به كشورهاي ديگر ميرفتيد در برخي از اين كشورها از شما با پليس فرودگاه استقبال ميكردند
مردم ما فراموشكار هستند اما نه اينقدر زود بگذاريد حداقل ده سال بگذرد بعد بياييد و دوباره ادعا كنيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
54
12
دل نشین بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
دلت ایراد داره
اریو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
7
44
این همه نابسامانی به جا مانده از زمان شما بس نیست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
42
اول صبح یه تصویری بذارید که روز رو خراب نکنه.
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
28
خداوکیلی عجب انگیزه ای دارد این مرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
37
جناب شما باید الان پاسخگویی تخلفات باشید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
34
ایشان بهتر است خودش را خسته نکند و از دنیای سیاست خدا حافظی بفرمایند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
33
باز اين حرف زد
بهاران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
31
نامه های بی جواب شما به بوش و اوباما
خشایار
|
-
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
39
آقای دکتر محمود احمدی نژاد، اگه یادتون نیست یادتون میارم که خود شما از پشت هزاران تریبون دولت آمریکا و جرج بوش رو به باد انتقاد میگرفتی و رابطه باهاشونو نفی میکردی ولی در خفا برای بوش نامه نوشتی و ....
مگه شما نبودی که شروع مذاکره با شیطان بزرگ رو کلید زدی.کمی حافظه ی سیاسیتو ترمیم کن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
29
شما که خودت بارها نامه نوشتی
رمضان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
27
با سلام جناب احمدي نژاد شما را به خدا مردم را به سخره نگيريد اگه ذره اي اعتقاد به اين فرمايشات متين داشتيد هرگز بگم بگم راه نمي انداختين
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
28
خیلی خنده داره !!!
فقط خواجه حافظ شیرازی بود که از علاقه ایشان برای برقراری ارتباط با امریکا خبر نداشت که با بی توجهی امریکایی ها مواجه میشد.
مجید
|
Netherlands
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
17
بله حتما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
42
11
آن مرد خواهد آمد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
آره میاد باش تا بیاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
و آن مرد خواهد رفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
22
نه اينكه نامه نگاري شما نبود و حالا چون به شما نظري افكنده نشده اين حرفو مي زنيد.
از سار کاشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
22
دوستان در ماه مبارک رمضان از تلاوت قرآن کوتاهی نکنند یکی از سوره های آموزنده که انسان را از تردید نسبت به اموری دور می کند سوره منافقون است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
22
چرا این آدم را بزرگ می کنید اون با تفکر دولت بهار نشون داد چی تو ذهنش هست او هیچکس را قبول نداره الا خودش و مشایی..
saeed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
40
12
درود بر احمدی نزاد عزیز که حرف رهبری رو تکرار کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
یا به حرفهای رهبری توجه نمی کنی یا محمود را نمی شناسی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
ایشان معتقد به ولایت نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
26
خدايا پناه مي بريم به تو از شر شيطان رجيم.
پروردگارا به حق عزت و بزرگي و عظمتت حتي به اندازه چشم بر هم زدني ما را به خود وامگذار. الهي آمين
پروردگارا كمكمان بفرما همواره در صراط مستقيم الهي قدم برداريم و از هر چه دروغ، ريا، تزوير، خدعه، نيرنگ و . . . دوري جوييم. الهي آمين
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
23
اوباما همان کسی است که چند نوبت به او نامه نوشتی و او پاسخت را نداد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
37
برخی در راهروهای سازمان ملل و یا از طریق واسطه ها التماس میکرد که ملاقاتی با اوباما داشته باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
33
حالا خودش سریع نامه مینوشت دنبال جلب توجه بود محلش نمیزاشتن شما نگو دیگه با اون سابقت
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
27
میشه بس کنی
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
49
14
امیدوارم که احمدی نژاد برگرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
مردم به تورمی نژاد رای نمیدهند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
دلت برای اختلاس تنگ شده یا تحریم و تورم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
26
وات د فاز آقای پرزیدنت سابق!!!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
9
25
جناب !آن موقع که آبروی هاشمی و دیگران را در تلویزیون رسمی کشور می بردی توصیه های را فراموش کرده بودی ؟!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
30
نامه های شما هنوز موجوده به سران امریکا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
40
ما که بین خودمون و تو رو و اینده ای که از ما خراب کردی رو به خدت واگذار کردیم کردیم بحق این ماه مبارک خدا در موردت قضاوت کنه. ولی یادمه خود شما یه زمانی برات کافی بود تفنگدارای فرودگاه برزبل باهات عکس بگیرند.!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
28
زمانی حتی می خواستی التماس کنی تا بهت سلام کنه .محلت نذاشت. قرارداد ترکیه و برزیل با ما ،دم تکونی به آمریکا بود که اصلا محلت نزاشت.حالا اینها رو میگی.....
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
37
خالی بندی بسه کاغذ پاره های سازمان ملل یادمون نرفته
بسيجي از تبريز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
29
بخدا اينگونه افراد باعث شده كه امروز اعتقادات و باورهاي ديني از بين رفته
نادلواپس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
30
شما خیلی مشتاق بودی با اوباما یه برخورد کوچیک داشته باشی که
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
28
من ميخوام از اين به اصطلاح آقا بپرسم اين اعتماد بنفس رو از كجا آورده؟.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
این اعتماد به نفس نیست , خود خواهیست. در هر انسانی اگر اعتماد به نفس از حدی بگذرد تبدیل به غرور و خود خواهی و خود محوری میشود
اسفندیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
51
9
احمدی نژاد عزیز خدایی شده است
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
تو اسفندیار رحیم مشایی نیستی؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
برادر لطفا پالایشی در نگرش خود داشته باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
27
الان ناراحتی ظریف و اوباما با هم دست دادن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
29
خدا جوابتو بده به بهترین نحو ممکن
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
7
25
آقا ما نخوایم اسم تو رو بشنویم چیکار باید بکنیم؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
29
شمه نامه نوشتی جوابتون رو ندادند بهتر بود؟!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
16
هان؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
25
چه آبرویی از کشور بردین شما
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
7
21
فکر کنم حتی پاپ هم جواب نامه او را نداد
عادلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
36
11
سلام خدا بر او .... مردی از جنس مردم
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
عادلی جان به مردم ایران توهین نکن مردم ایران بد جنس نیستند. این مرد از جنس دیگری است.
اصغری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
26
برخی تجسس می کنند که کسی را رسوا کنند. اینها خوب نیست. چه خبر است؟
این جمله از همه جالب تر بود... یاد مناظره های 88 افتادم!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
21
بازم این جناب سخن از خود ساطع کردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
25
تو رو خدا کم این بزرگوار رو مطرح کنید. به خدا به امام زمان بسه مونه.
irani
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
19
اسرار مردم را شما پوشاندی؟ یا از همه آتو داری؟
حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
13
خطرناكه دكتر نكن اين كارا، نكن برادر من
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
25
9
چقدر بد خاه داری دکتر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
18
پناه به خدا
چی می گه این آقا
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
21
نمیدونم اگر شما حرف نزنید فکر میکنند توان حرف زدن نداری؟
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
22
یکی به من جواب این سوال رو بده کی بود نامه پشت نامه واسه اوباما میفرستاد بدون اینکه حتی یه جواب سلام خشک و خالی بهش بدن....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
14
خودش کم رسوا نکرده بود...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
20
کی بود نامه التماس آمیز برای اوباما می نوشت؟
قادر
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
17
محمود جون عزیزت بیخیال این کشور شو. این کشور نیازی به تو نداره در ضمن یارانه 250 تومنی هم که وعده دادی هیچ جذابیتی نداره. جون داداش بیخیال شو
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
13
تو و امثال تو تقصيرى نداريد
بابك
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
15
خود شما وقتي سازمان ملل ميرفتي براي ديدار با اوباما هي پيغام پسغام ميفرستادي براش كه با شما مذاكره كنه حالا چي شده ..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
14
دولت شما هم بارها درخواست برقراری ارتباط با آنها را داد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
17
همه را باید به برادری و یک رنگی دعوت کنیم ،چه جالب ..؟
یک مشت خش وخاشاک و....این حرف چیه حرف بالایی کدامه؟
مازیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
18
رئیس جمهور سابق و عزیزمون؟اگه تشریف ببرید در دانشگاه و فقط و فقط تدریس کنید و هیچی از گذشته ی خودتون و کشورتون به زبان نیاورید احترامتون همیشه جاودانه میمونه...! به صاحب اسمت قسمت میدم از ایران صحبت نکنید...!میشه؟
پاسخ ها
محسن از بوشهر
| - |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
یه کم به فکر اون دانشجوهای بدبختی هم باش که قراره ایشون استادشون باشه! این چه پیشنهادیه آخه؟!
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
19
پدر ملت وپدر مملکت را درآوردی تا هشتاد سال دیگر آثار تخریب مملکت درهر کوی وبرزنی دیده میشود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
9
ملت در انتخابات سال 92 همت کرد وجانانه وبا تمام توان از دکتر روحانی حمایت کرد وبسیاری هزینه دادند اما کسانی که این را ه را پیمودند مورد ظلم مضاعف قرار گرفتند من باب مثال بنده به عنوان یک کارشناس وزارت صنعت ،معدن وتجارت جز این گروه بودم که متاسفانه بعد از پیروزی مورد بی مهری قرار گرفتم واز دست قضا کسی مسول اداره صنعت ،معدن وتجارت شهر واداره ام شد که بارها وبارها دکتر روحانی را مورد توهین قار می داد در حالی که این موضوع را از طریق وزارت متبوع واستانداری محل خدمت مورد پیگیری قرار دادم ولکن این گونه شد که اتفاق خاصی نیفتاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
32
9
درود بر این مرد شریف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
21
واقعااین حرفای محموداحمدی نژاد?????????!!!!!!!!!!!!!!پس چرادراین هشت سال خودش مردعمل به این سخنان نبود??????? پول نفت چی شدخاوری زنجانی بقایی رحیمی بنیاشهید و'''''''''''''''''''الی ماشاالله انسان کامل ??????واقعاکه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
18
این گرگ بودن است که بنشینند و برای تخریب دیگران نقشه بکشند
جناب ! مردم مناظرهای سال 88 را فراموش نکرده‌اند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
18
عجیبه سال 84 و 88 کی بود که به جای ازخودش گفتن رقیبودزد کردو بگم بگمش گوش عالمو کر کرده بود؟ایشون تواین سه سال ماورائی شده چون هشت سال همچین به زمین چسبیده بود که برای آمریکا رفتن اقوامشم با خودش میبرد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
15
تو خودت که برای دیدار با مقامات آمریکایی بی تاب بودی بگذریم که بعضی وقتها امثال کومور و جیبوتی هم ناز می کردن...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
15
پس چرا هی برای اوباما نامه نوشتی اونم ریحت تو خردکن!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
15
اوباما همان کسی است که پی در پی برایش نامه می نوشتی و او جوابت رو نمی داد یادت اومد؟
ناشناس
|
Italy
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
17
و بعضی ها هم خیال می کنند اگر سوار ماشینهای گنده سیاه در نیویورک شدند و کودکی گفت محمود و محمود ، و حضار حین سخنرانی وی در سازمان ملل ساکت بودند ، و در جواب How are you یک رییس جمهور گفتند Yes , طرف آدم مهمی شده و معجزه هزاره شده ، و می تواند دنیا را هم مدیریت کند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
14
ساکت لطفا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
13
نه اينكه شما در زندگي ديگران تجسسي نميكردي!! آقاي احمدي نزاد مردم مناظره هاي شما رو خوب يادشونه .
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
11
از جک های روزگاره که یه عده میشینن این بابا براشون حرف میزنه!
کسیکه چه از نظر توانایی کار و مدیریت چه از نظر رعایت اخلاق و ادب به هیچ عنوان نمره قبولی نگرفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
13
به جای حرفای تکراری و خسته کننده بگویید چه بر سر 750 میلیارد دلار درآمد نفتی کشور آمد!!؟ اگر این مبلغ درست و با درایت خرج میشد الان کارخانه ها و صنایع به جای ورشکستگی تولیدات خود را صادر میکردند و اینهمه کارگر بیکار نمی شدند. اگر میخواهی مردم اشتباهات تاریخی شما را تا حدی فراموش کنند فقط لطفا سکوت کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
14
احمدی نژاد از دست ظریف عصبانی باش و از این عصبانیت بخند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
13
شما تجسس زیادی در زندگی مردم و مومنان داشتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
11
اوباما همان رییس جمهوریست که شما برای رابطه و صحبت کردن با او بی تاب بودید !!!
نامه ای که برای بوش نوشته بودید را یادت رفت؟؟؟!!!
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
13
ببین کی داره از حفظ و پوشاندن اسرار مردم صحبت میکنه!!!؟مثل اینکه یادش رفته که چطور جلوی چشم میلیونها بیننده آبروی یه مومنو به ناحق برد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
19
شما که برای ملاقات و تبریک به اوباما نامه ارسال میداشتید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
16
طبق معمول. حرفهای کلی و مبهم.
قادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
16
آقای احمدی نژاد مثل اینکه یادشون رفته که به بوش نامه نگاری میکردن و اون هم توجهی نمیکرد
امیررضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
7
12
همین شما رسانه های به اصطلاح اصلاح طلب دارید این آقارو باز مطرح میکنید
چه دلیلی داره خبراتون یکی در میون راجع به ایشونه ؟
علی اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
15
آقای برلوسکنی حاشیه دار ترین نخست وزیر ایتالیا و به نظر بسیاری، بی کیفیت ترین لیدر پوپولیست اروپا نیز حاضر نشد با شما ملاقات کند.
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
15
ای خدا ...... ! هروقت این حرفها را میشنوم یاد 8 سال طلایی دراآمد کشور میفتم یا ته مانده اخلاق و مدارا میفتم که چگونه تمام آن در سایه این شعار ها بر باد رفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
20
بوسیدن ننه ی چاوز افتخار بزرگتری است.
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
11
هدف شما از پوشش اخبار احمدی نژاد گوشزد کردن خطر اوست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
13
4
برگرد

که تو بد هستی
حاجی
|
-
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
17
آقای احمدی نژاد از پاسخ نامه های ملتمسانه ومکرر شما به اوباما چه خبر ؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
14
موعظه اخلاقی بود. دقیقا عین جلیلی حرف می زنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
15
اينم دو كلام از پدر عروس ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
15
نامه فدایت شوم به اوباما رو یادش رفته
تبریزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
13
کو شرم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
15
حاجی یواش پدر دلارهای نفتی رو که در آوردی رو اول پاسخگو باش پدر مردم رو هم با بی تدبیری با تحریم در آوردی اونم جواب بده بعدش از صندلیهای خالی سازمان ملل شروع کن تا به راهرو سازمان ملل برسی. مردم دیگه توان خرید با دلاری که روزی چند صد تومن گرون میشه رو ندارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
9
عجبا. انگیزه خوبی داره هنوز فعاله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
16
اقای احمدی نژاد که چندین بار به اوباما نامه نوشت ایشان اصلا قابل ندونستند به جوابی به ایشان بدهند حالا چه شده اینگونه اظهار نظر میکنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
16
قبول باشه اقا محمود
ادرسشو به ما هم بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
20
سر صبح مطلب نداشتی از این آقا مطلب آوردی حالمون را دگرگون کردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
11
مثل اینکه احمدی نژاد اصلاح طلب شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
16
راستی اگر فکر می کنید آمریکا مهم نیست چرا در 8 سال ریاست جمهوریتان هر سال با اهل و عیال و کابینه و رفقا چند میلیارد سرمایه این را به هدر می دادید و دشمن می تراشیدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
20
پول مردم کو ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
19
خیلی جالبه که شما دم از اخلاق می زنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
11
هیس شما جناب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
13
چقدر نامه نوشتی این و اون. جواب ندادن که
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
15
بنده خدا نامه نگاریها و التماس هایش به او باما فراموشش شده
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
12
فقط حرف، در عرصه عمل کاملا برعکس هستن ایشان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
13
بعضی هم واسطه می فرستند پیام تبریک می فرستند که اوباما تحویلشان بگیرد که...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
14
سمبل نا آ"اهی
ايزدي
|
-
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
32
8
احسنت به اين مرد
احسنت به اين ادبيات عزت مند و زيبا

بهترين سياستمدار ايران، احمدي نژاد است.
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
ایزدی جان ! یا سیاست نمی دانی چیه یا احمدی نژاد را نمی شناسی. احمدی نژاد و سیاست؟ البته ایشان بیشتر «سیّاس» هستند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
اصلا به این حرف ها میشه گفت ادبیات ؟!!! .ایشان خودشان هم نمی دانند چه می گویند
محمود
|
-
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
11
اگر نبود ان هشت سال این حرفها میلیونها خریدار داشت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
7
11
شرم
ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
21
جناب محمود خان يادت رفته چند نامه برايش نوشتي و جوابي نشنيدي
ناشناس
|
Iceland
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
39
9
احمدس نژاد تو قلب ماست ... قلب!
پاسخ ها
esmail
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
توصیه میکنم به پزشک قلب مراجعه کنید
ناشناس
| Sweden |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
قلبتون کجاست شما!!!؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
قلب شما، ......... ماست!
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
9
مردم با ایده و افکار شما به قدر کافی آشنایی دارند
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
17
بنام خدا ،با عرض ادب خدمت ملت بزرگوار و فهیم ایران، جناب آقای احمدی نژاد لطف کنید فقط آمار بدهید زمان پایان ریاست جمهوری حضرتعالی وضعیت تورم به چه شکل بود،راجع به خط قرمزتان توضیح دهید،راجع به آقای مشایی توضیح دهید و....،نسبت به عملکرد دولت تدبیر و امید اگر انتقادی دارید بگذارید بعد از پاسخ به سوالات بیشماری که مربوط به عملکرد شماست توضیح دهید واز همه مهمتر راجع به خانه نشینی و قهر 11 روزه،راجع به معاون اول زندانی و...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
17
انتخاب ترا بخدا دیگر کافیست .آیا با این حرفهای این اقا هشت سال این کشور را به گرفتاری کشند کافی نسیت.حداقل بگذارید این کشور یک نفسی بکشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
19
شما که چند بار نامه نوشتی جوابت را هم نداد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
17
زمان شما با بغل کردن والده چاوز احساس مهم بودن بهشون دست میداد
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
14
به احمدی نژادبکوییدشما که سردسته برملاکنندان رازواسرارمردم بودید مردم بکم بکم های تورافراموش نکرده اند،پس لطفاخاموش .
محمد
|
United States
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
17
کی‌ بود هر سال به بهانه‌ی شرکت در اجلاس سالانه سازمان ملل میومد آمریکا و مرتب برای دولت جورج بوش پیغام میداد که بیایید با هم مذاکره کنیم وقتی‌ هم که تحویلش نمی‌گرفتند بر می‌گشت ایران میگفت ما بوش را به مناظره دعوت کردیم ولی‌ ترسید نیومد (در ضمن اسنادش هم موجود هست.)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
14
چقدر خندیدم..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
17
ايشون دقیقا درباره تجسس و بردن آبروی دیگران و تهمت مطالبی گفتن که خودشون در مناظرات سال۸۸ وکل دوران ریاست جمهوری انجام دادن
مردم رو چی فرض میکنن اینا
میلاد وطن پرست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
17
فقر ینی هنوز کسایی هستن که به حرف جنابعالی گوش میدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
15
چه کردی تو با این کشور
عین اله با
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
11
به به . حال شما جناب؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
16
اگر از کنار چاوز و خواهر و مادرش عبور کنند هم باید فکر کنند که مهم شدند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
11
چه حرفا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
19
جمله خنده دارتر از این در عالم ندیدم:
امام می فرماید:” اسرار مردم را بپوشان تو به عنوان حاکم خیلی اطلاعات از کارهای شخصی و در خفای مردم داری و با خبر هستی. مبادا این ها را افشا کنی.”
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
14
فکرمیکردم چندسال استراحت کنه بهتر میشه ولی اشتباه میکردم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
15
دکتر جان فکر کنم چند باری برای همین آقایی که مهم نیست حضرت عالی نامه نوشتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
14
خیال میکنند اگر از کنارش رد شدند و او نظری کرد مهم شدند...
یکی نیست بگه اگه واسه تو مهم نبود پس چرا تو سفر آخر به سازمان ملل کل خونواده تو با خودت بردی آمریکا؟؟
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
13
تو می گی نامه نوشتی نرسیده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
17
عجب رویی دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
14
عه دکتر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
7
11
آقا محمود !! به نظرم یادت رفته که چندین نامه به اوباما دادی و او جوابی به نامه های التماس آمیزت نداد.بس کن دیگر.دست از سر این ملت صبور و رنج دیده بردار.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
11
شما بیا پاسخگوی اعمالت باش
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
8
11
جناب احمدی نژاد یکبار ما فریب حرفهای شمارا خوردئیم وساده لوحانه آنهم از بغض دیگران که باند شما در در ما ایجاد کرده بود به شما رای دادیم که هرگز برای این خطا خودم را نخواهم بخشید اما یادتان نرود که مردم ایران آنطور که شما فکر میکنید نیستند
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
12
شما یکی که مملکت را به باد دادید دیگه حرف نزنید بهتره
جوان پیر گشته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
17
بهترین دوران زندگی سنی یک فرد بین 20-30 است که برای خیلی از امثال من با وجود این آقا به تباهی کشیده شد .. اگر عدالتی باشد و اخرتی برای بازخواست حلالت نمی کنم ای مرد مدعی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
ساده نباش خیلی ها رو نباید حلال کرد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
11
راست میگویی چون شما هم چند بار به اوباما نامه نوشتی مهم نشدی حتی جواب نامه هایت را نداد
محسن
|
Romania
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
10
و مکرو و مکرالله ...
john
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
9
نه لابد اگه از کنار چاوز مرحوم رد شدیم، انسان مهمی هستیم!!!!!!!!!!!!!
اصلا در روابط دیپلماتیک مسئله مهم بودن و ... نیست که.... باید با دنیا رابطه داشته باشیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
11
تازه طلب کار هم هست؟
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
9
بابا! خودشیفته.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
9
خدا حق ملت رو از تو بگیره...
ناشناس
|
Iceland
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
8
انتخاب عزیز
از شما بعیده، چرا نظرات مرا منتشر نمیکنی؟
محسن از بوشهر
|
-
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
9
ایشان به عنوان شخصی که سرمایه های ملی را بر باد فنا داد و در دوران وی اختلاس های عجیب و غریب اتفاق افتاد، باید محاکمه شوند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
14
درود بر رئیس جمهور حقوقدان روحانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
10
فقط دکتر روحانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
10
اگر تحریم هایی که تو بر سر ملت اوار کردی کاغذ پاره بود ظریف نیاز پیدا نمیکرد حتی از یک کیلومتری مقامات آمریکایی رد بشه.
ناشناس
|
Iceland
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
7
انتخاب عزیز
از شما بعیده، چرا نظرات مرا منتشر نمیکنی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
10
نه . به اوباما نزدیک شدن افتخاری نیست ولی اگرشماباخانواده بروید امریکا وتوی دانشگاه نیویورک ایده های محمدعلی رامین راتکرارکنید وهو بشوید خیلی عزت مندانه است وافتخاراست. جمع کن آقا.
تبریزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
11
لعنت بر ضد ولایت فقیه.
لعنت بر جریان انحرافی و بهار کذایی و حامیان ابله شان...
ناشناس
|
Iceland
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
8
پربحث ترین مطالبتون شده احمدی نژاد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
12
بگم بگم اقا
ناشناس
|
Iceland
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
8
اینقدر که انتخاب از احمدی تیتر میزنه، سایتهای اصولگرا نمیزنن!
حتی سایت شخص احمدی نژادم اینقدر مطلب نمیزنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
9
صد نامه فرستادم صد راه نشان دادم. یا راه نمی‌دانی یا نامه نمی‌خوانی!!!
حالا مدعی شدند ایشون؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
10
اگرکسی نبود پس چراشما باایشان نامه نگاری کردی ؟تازه یک جواب نامه ات را هم نداد ازاین سرشکسته تر هم مگر هست!!!!!!!!!!!
جانباز مستاجر بیکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
10
پرونده اون خانوم یادت هست؟ الان چی می گی ؟
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
12
این گرگ بودن است که بنشینند طراحی کنند، و برای تخریب دیگران نقشه بکشند.!!!! واقعا؟؟؟؟ پس کی بود که در مناظره پای زن کاندیدای دیگر را وسط کشید؟؟؟ و فضای بگم بگم درست کرد؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
9
تو را بخدا دست ازر سر ملت بردار
خاوری دزد کجاست یکمی با ملت روراست باش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
15
بگو ثروت این مردم را کجا بردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
ساده نباش
شاید خیلی گند زده باشه ولی هنوز و در دوره های قبل ایشون هم باید بررسی بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
9
انتخاب جان دلیلت برای اینکه هر روز بیست تا خبر و تحلیل از احمدی نژاد میذاری چیه ؟؟؟نکنه سهامتو خریده ایشون؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
8
ول کنید این بابا این آقا رو . ....چرا به ترامپ گیر نمیدین؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
7
اخه تو که کل فک و فامیلت و میبردی امریکا. چپ و راستم نامه میزردی .. بی محلت کرده بود چرا عزیزم .اینجوری حرف زدنت هم خیلی مورد دار ه هستی.کاش بیای تو انتخابان ملت اخرین جواب سهمگین بدن به شما
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
9
مثل اینکه محمود خان فراموش کرده علاوه بر چندین نامه که به روسای جمهور آمریکا نوشت و اونها محلش نذاشتن هوشنگ امیر احمدی را واسطه گفتگو با آمریکاه کرده بود.لطفا یادش بندازید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
7
شما به کارهای روزمره برسید بهتر است.
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
9
بله اوباما کسی نیست ولی شما که نامه های بی جوابتون به بوش و اوباما یادتون نرفته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
6
گرگ گاهی بهتر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
8
مردم به خوبی همه چی را تشخیص می دهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
8
انتخاب از این آقا خبر نذار ،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
9
عملکرد شما کاملا روشنه نیازی به تخریب نیست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
7
انوسی ها بیدار میشوند برای یک تخریب مجدد هشت ساله البته به شرط خواب بودن مردم و ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
10
شما الان دنبال چی هستی؟
ناشناس
|
Romania
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
14
شما (آقای احمدی نژاد)اگر بخواهی به همان اوباما که از کنارت رد میشه فحش و بد و بیراه هم بگوئی دو کلمه انگلیسی بلد نیستی بهش بگی !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
9
حسودي نكن دكتر ، همه مثل شما اقاي احمدي نژاد نيستند كه اوباما راي بياره بهش نامه تبريك فرستند و اوباما هم جواب نده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
9
ایشان میگویند : برخی تجسس می کنند که کسی را رسوا کنند. اینها خوب نیست. چه خبر است؟

مناظره ها که یادمان نرفته آقا !!! پرونده هایی که آورده بودید و میگفتید اسنادش هم موجود است ؟

اینها تجسس نبود . عالم بی عمل مثل زنبور بی عسل ....
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
14
همچنان منتظر محاکمه احمدی نژاد هستم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
7
6
آقای یارانه
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
9
5
احمدی نژاد به هیچوجه قصد آمدن مجدد را ندارد , یعنی عملکرد 8 ساله اش این اجازه را به او نمیدهد.
قصد او از این صحبت ها و خودنمایی ها در مجامع و مناسبت ها این است که طوری وانمود کند که هنوز مهم است تا به محاکمه و دادگاه کشانده نشود . او دارد به جلو فرار میکند.
ج م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
13
اصولگراها این آقا رو گذاشتن کنار، رسانه های اصلاح طلب دارن بزرگش میکنن.
دست بردارین، اینقدر خبر از ایشون ؟؟
انتخاب، به خودت بیا.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
7
8
وای بر ما و اینده فرزندانمان
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
18
7
بسیار لذت بردم از متن سخنرانی ایشون .
مخاطبهای دموکرات و عزیز انتخاب لطفا فحش و بد و بیراه ندید شما که اهل ادبید مثلا.
یا علی
یی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
8
تازمانی که ملت احساسی عمل میکند بهتر نخواهد شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
8
13
تو هشت سال ده بار برو نیویورک!
پیام بده به اوباما جوابتو نده !
هشت سال فلاکت 84-92
بگم بگم !
یارانه پول امام زمانه جمع کنید برای بچه هاتون خونه بخرید!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
8
5
واقعا که.
اسفندیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
8
بی سند مخالفان حرف می زنند
علمدار
|
United States
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
8
9
اگر این ادم بیاد انتخابات.او و انهایی که از اوحمایت کردندتا رییس جمهور شود رسواتر خواهند شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
7
11
او وباره داستان سرایی را آغاز کرد
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
9
11
خوب بلندگوی احمدی نژاد شدید
امين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
7
13
فرض کن رای بیاری 96 خخخ
اسفندیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
10
گفتا خموش
عسکری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
10
4
به نظر شخص من افرادی که از کنار اوباما ردشدندوبه او دل بستند.وافرادی که از کنار جنابعالی رد شدن وبه شما دل بستند آن گروه ارآنطرف پشت بام واین گروه ازاین طرف پشت بام پائین افتاده اند انشاالله خداوند مارا از شرح اینها نجات دهد
علی مهرعلیان
|
Netherlands
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
9
15
حرفهایش فقط برای طرفدارانش خریدار دارد
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
7
20
محاکمه ... محاکمه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
15
بگذارید مردم آرام بگیرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
17
خدایا همه زشتی ها را زائل کن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
8
26
مثل اینکه نامه هایی رو که به جرج بوش دادی و ابروی ایران و ایرانی رو بردی فراموش کردی؟
نظرات بینندگان