arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۷۵۰۵
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۰۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۵

پرواز مستقيم تهران- بانكوك برقرار شد/3 هزار توريست تايلندي درراه ايران

نادا بوراناسیری، مدیر اجرایی ایرآسیا ایکس تایلند شب گذشته در مراسم آغاز پرواز مستقيم بانكوك – تهران از فروش بيش از 3 هزار بليط با مقصد تهران به گردشگران تايلندي خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 نادا بوراناسیری، مدیر اجرایی ایرآسیا ایکس تایلند شب گذشته در مراسم آغاز پرواز مستقيم بانكوك – تهران از فروش بيش از 3 هزار بليط با مقصد تهران به گردشگران تايلندي خبر داد.

به گزارش انتخاب به نقل از  روابط عمومی ایر آسیا در ایران، نادا بورانسيري با اشاره به داير بودن سه پرواز در هفته بين بانكوك – تهران، گفت: اولين پرواز به مقصد تهران امشب در فرودگاه امام خميني به زمين نشست و اين آغازي است براي حضور بلند مدت و همكاري تنگاتنگ با شركاي ايراني در حوزه حمل و نقل هوايي.

وي برقراري پرواز مستقيم را رويدادي مهم براي دوكشور دانست و با تاكيد بر اين كه امروز براي ايراسياتايلند روز بسيار مهمي است، تصريح كرد: نتيجه يكسال تحقيقات در نهايت به حضور بلند مدت در آسمان ايران ختم شد و افتخار ما سرويس دادن به مسافران ايراني خواهد بود.
نادا با بيان اين مطلب كه تا پايان سال جاري ميلادي بيش از 3 هزار بليط به مقصد تهران فروخته ايم، افزود: براي مسافران ايراني عازم تايلند نيز اين امكان وجود دارد تا با پروازهاي امن و با قيمت مناسب به ديگر شهرهاي تايلند سفر كنند.

مديراجرايي ايراسيا تايلند گفت: درحال حاضر 3 پرواز در هفته به مقصد تهران برقرار است و در آينده اي نزديك تعداد پروازهاي ما به 10 پرواز در هفته خواهد رسيد.

نادا حضور در ايران را نتيجه مطالعات هوشمندانه اعلام كرد و افزود: حضور در بازار ايران كمترين تاثير از مناسبات سياسي بين المللي را خواهد گرفت و ما در برابر ناملايمات احتمالي هم ايستادگي و پافشاري خواهيم كرد.
به گفته وي، ايراسياتايلند هفت سال پياپي جايزه"اسكاي تركس" كه به ايرلاين‌هاي با قيمت مناسب با  خدمات بالا ارايه مي شود را دريافت كرده است.
نظرات بینندگان