arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۵

حمله معترضان به زمین گلف ترامپ در اسکاتلند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معترضان با حمل پرچم مکزیک به زمین گلف دونالد ترامپ در اسکاتلند که وی برای افتتاحش به این کشور سفر کرده بود، هجوم آوردند.

به گزارش انتخاب، این معترضان که دست نوشته‌های اعتراض آمیزی با نوشته "نفرت را متوقف کنید" در دست داشتند یک تپه مشرف به زمین گلف دونالد ترامپ کاندیدای ریاست جمهوری پیشروی حزب جمهوری خواه آمریکا را در شمامل شرق اسکاتلند اشغال کردند.
 
کارمندان دونالد ترامپ با ظاهر شدن معترضانی که شعار داده و پرچمهای مکزیک و دیگر پرچمها را در دست داشتند خبرنگاران را به محلی دیگر منتقل کردند.
 
مالکان زمینهای همسایه زمین گلف ترامپ نیز پرچم مکزیک را به نشان مخالفت با ترامپ به دلیل اظهاراتش علیه مردم مکزیک و وعده اش برای ساخت دیوار در مرز آمریکا-مکزیک در صورت رسیدن به ریاست جمهوری نصب کردند.
 
همزمان با فرود هلی کوپتر دونالد ترامپ در زمین گلفش در فاصله نزدیکی به وی یک پرچم مکزیک در حال تکان خوردن بود.
 
دیوید میلیبند که خانه اش در مجاورت زمین گلف ترامپ است به خبرگزاری فرانسه گفت: من می خواهم به طور ویژه خبرنگاران آمریکایی شاهد این پرچمها باشند.
 
وی تصریح کرد: این پرچمهای مکزیک حرکت کوچکی برای همبستگی با مردم مکزیک و سمبل مخالفت با ترامپ است.
 
این در حالی است که فعالیتهای ترامپ در این زمین گلف در اسکاتلند مناقشات زیادی را به وجود آورده زیرا این زمین در یک منطقه زیست محیطی محافظت شده قرار گرفته است. او در عین حال تلاش داشت جلوی ساخت یک نیروگاه بادی در مجاورت زمین گلفش را به بهانه آن که چشم انداز آن را از بین می برد بگیرد.
 
ترامپ در اظهار نظر درباره این معترضان، آنها را با کاندیداهای ریاست جمهوری رقیب خود در حزب جمهوری خواه که از او شکست خوردند همچون سناتور تد کروز مقایسه کرد.
 
ترامپ همچنین در پاسخ به این که آیا از فقدان حمایت رهبران اروپایی که منتقد وعده او برای ممنوع کردن ورود مسلمانان به آمریکا بودند رنج می برد این مساله را رد کرد.
 
وی پاسخ داد: من اهمیتی نمی دهم. این گونه حرفها نامربوط است. به شما می گویم که چه کسی من را حمایت می کند. مردم آمریکا از من حمایت می کنند و این چیزی است که برای من مهم بوده و به من مربوط است.
 

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان