arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۵

جدایی اشکان دژاگه و جواد نکونام از العربی قطعی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جدید باشگاه العربی قطر اعلام کرد که جواد نکونام و اشکان دژاگه جزو چهار سهمیه خارجی این باشگاه برای فصل بعد قرار ندارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از الشرق قطر، سرانجام انتخابات ریاست باشگاه العربی قطر پس از کش و قوس‌های زیاد برگزار شد و شیخ خلیفه بن حمد به عنوان رئیس این باشگاه قطری انتخاب شد و دوره ریاست چهار ساله او آغاز شد.

همچنان که انتظار می‌رفت رئیس جدید باشگاه العربی تغییرات زیادی را در این باشگاه به وجود خواهد آورد. او در نخستین مصاحبه خود اسامی چهار بازیکن خارجی العربی برای فصل بعد را اعلام کرد که در میان آنها نامی از دژاگه و جواد نکونام به چشم نمی‌آید.

بن حمد از خیمنس، ازگویل، فدریکو و پائولینیو به عنوان چهار بازیکن خارجی العربی برای فصل بعد یاد کرد و به این ترتیب جدایی دژاگه و نکونام از این تیم قطری قطعی شد.

دژاگه یک فصل دیگر با العربی قرارداد دارد این درحالی است که قرارداد نکونام با این تیم به پایان رسیده و باید دید که این دو بازیکن فصل بعد را در چه تیمی بازی خواهند کرد.

نکونام تا الان از هیچ تیمی پیشنهاد نداشته و به احتمال خیلی زیاد از فوتبال خداحافظی خواهد کرد اما دژاگه پیشنهادهای دارد و خبرهای درباره علاقه باشگاه پرسپولیس به جذب او به گوش می رسد و باید دید در نهایت او چه تصمیمی خواهد گرفت.

نظرات بینندگان