arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۵

دستگیری یک تروریست عضو انصار الفرقان در سیستان‌وبلوچستان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دادستان عمومی انقلاب زاهدان گفت: طبق اعترافات تروریست دستگیر شده وی عضو گروهک تروریستی انصار الفرقان بوده است.

به گزارش انتخاب، محمد مرزیه  در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دادسرای عمومی انقلاب برگزار شد، با بیان اینکه پرونده گمرگ چابهار پس از سه سال ابتدای امسال وارد دادگاه شد که متهم اصلی این پرونده مدیرکل سابق گمرگ بوده است،  اظهار کرد: مدیر کل سابق متهم به جرائمی مانند، ارتشاء، اختلاس و قاچاق خودرو است  که این پرونده در حال حاضر در حال بررسی است.
 
وی با اشاره بر اینکه در رابطه با این پرونده  به دستگاه قضایی استان فشار زیادی وارد شده اما قاطعانه با افراد دخیل برخورد و شبکه فساد اقتصادی کشف و منهدم شده است، عنوان کرد: بخشی از این پرونده به دادگاه اصل 49 ارسال و بخشی دیگر از پرونده نیز در شعبه 101 دادگاه جزایی زاهدان در دست بررسی است.
 
وی با در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه قرارگاه قدس به عنوان متولی امنیت در استان  با افرادی که از سلاح های مجاز استفاده نادرست دارند، برخورد می‌کند عنوان کرد: در خصوص جمع آوری سلاح، شورای تامین ورود پیدا کرده و افرادی که سلاح غیر مجاز دارند، در صورت تحویل مجازات نخواهند شد.
 
مرزیه تصریح کرد: در حادثه درگیری نیروی انتظامی با اعضای یک گروهک تروریستی در ماه گذشته در شهرستان خاش چند تن به هلاکت رسیدند و یک نفر از آنها زنده دستگیر شد که طبق اعترافات وی، این افراد عضو گروهک تروریستی انصار الفرقان بوده اند.
 
 دادستان زاهدان در خصوص زندانیان مربوط به استان که در خارج از سیستان و بلوچستان نگهداری می‌شوند خاطر نشان کرد: در حال حاضر در سطح استان بیش از هفت هزار زندانی وجود دارد که با راه ‌اندازی اردوگاه ایرانشهر بخشی از مشکلات زندان‌ها حل و زندانیان مربوط به استان که در دیگر زندان‌های کشور هستند، به این اردوگاه منتقل می‌شوند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان