arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۵

دل بوسکه: کنار رفتن از یورو 2016 ناراحت کننده بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از باخت به ایتالیا و کنار رفتن از یورو 2016 اظهار کرد کنار رفتن از این تورنمنت برایش ناراحت کننده بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، ایتالیا موفق شد با برتری 2 بر صفر برابر اسپانیا راهی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 شود. به این ترتیب اسپانیا بعد از جام جهانی برزیل، در یورو 2016 هم ناکام بود تا به نظر برسد دوران طلایی این تیم به پایان رسیده است.

ویسنته دل‌بوسکه بعد از این دیدار گفت:‌ خیلی ناراحت کننده است که از جام کنار رفتیم. در نیمه نخست عملکرد ضعیفی داشتیم ولی در نیمه دوم بهتر شدیم و موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و به گل برسیم. شرایط جوی کار را برای ما سخت کرده بود و بازی فیزیکی دنبال شد. در نیمه دوم تلاش کردیم تا فرصت هایی برای گل ایجاد کنیم ولی نتوانستیم موقعیت‌هایمان را به گل تبدل کنیم.

دل‌بوسکه ادامه داد: متاسفانه در نیمه دوم بدشانسی داشتیم و همین باعث شد نتوانیم به گل برسیم. در نیمه دوم ورود آرتیس آدوریس، کار را برای ما راحت کرد. در ادامه سعی کردیم بازیکن سرعتی مانند پدرو رودریگس را به میدان بفرستیم تا از فضاهای زمین ایتالیا استفاده کنیم که موفق نبودیم.

او درباره آینده خود در تیم ملی اسپانیا گفت: در سپتامبر باید در انتخابی جام جهانی به میدان برویم و تیم باید به تلاش خود ادامه دهد. باید با آنخل ویار، رئیس فدراسیون صحبت کنم و درباره آینده‌ام با او مشورت کنم. فعلا صحبتی با بازیکنان نداشتم و نمی‌دانم چه آینده ای در تیم ملی دارم.

نظرات بینندگان